KARMA HAR TATT MEG

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MONDAY FUNDAY

Oh yes, en god natts søvn gjorde susen! Nå er hodepinen, den kostante kvalmen og slappheten forduftet fra denne kroppen! Det føles godt å være tilbake haha. Og tro meg, det blir leeeenge til neste bytur altså. Det er jo søren meg ikke verdt det. Merkelige greier i grunn, for vanligvis har jeg vært den jenta med gullhår i ræva som aldri ble fyllesyk. Jeg lo alltid av vennene mine dagen derpå, der de lå som slakt på sofaen. Kanskje karma har tatt meg? Hah! Nå har jeg akkurat shinet opp leiligheten (ja, igjen…) og fikset meg for dagen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag, foruten om å tømme mailboksen. Vi får se hva det blir til, men en datenight i kveld høres ikke dumt ut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her / jeans her

Har dere hatt en fin start på uka så langt? Det håper jeg. <3 Vi snakkes litt senere, da er det på tide med “uken som gikk”. Klem!

18 kommentarer

Siste innlegg