uken som gikk

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ

Jeg har akkurat slukt i meg et rundstykke og et bløtkokt egg, mens jeg ser på Two and a half men. Hater egentlig den serien, men P elsker den. Jeg vil mye heller sette på den nyeste episoden av KUWTK.. Det skal jeg gjøre så fort jeg er ferdig med dette innlegget! Hihi. Det er vel ikke bare jeg som er helt stuck i den serien? Jeg eeeelsker Kim og Kylie!

UKENS OPPTUR

Nå må jeg tenke! Jeg tror nesten at min debut i “Matkontrollen” stikker av med seieren. Det var vanvittig gøy å spille inn, og så lærte jeg ufattelig mye. Morsomt å delta i et program med mål og mening, for en gang skyld. Haha!

UKENS HØYDEPUNKT

HYYYL! I desember reiser Pierre, jeg, Daniel & CO til Thailand! Vi har sett på nydelige villaer som vi har lyst til å leie, istedenfor å bo på hotell. Det blir så mye koseligere! Vi skal leie oss bil og scooter, og virkelig nyte en lang og deilig ferie nede i det eksotiske paradiset. Vi var jo der i desember i fjor, og shit som vi har lengtet tilbake. Thailand må virkelig være et av det vaskreste landene på denne jord. Herreguuuud som jeg gleder meg!!!

UKENS INNKJØP

1. her / 2. her / 3. her / 4. her

UKENS CRAVING

Sushi! Apropos det, vi skal ut å spise det til middag i kveld. Jippi! Ellers har jeg erstattet brus med en sukkerfri saft med smak av iste, og den er sååå god! Nå er den selvsagt tom, så jeg må komme meg til butikken å hamstre inn mer. Yummie!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Haha, definitivt gårsdagen.. Å være fyllesyk er virkelig ikke kult.. Blæh! Det blir leeenge til neste gang, selv om jeg storkoste meg sammen med den fine gjengen jeg var ute med. <3 Jeg får kanskje bli med ut å drikke liiiitt mindre neste gang, haha.

UKENS NEDTUR

Været!! Shit som jeg hater regn og vind, ass. Forrige uke var det rævva vær her i Oslo, noe som påvirker både mitt humør og min motivasjon til livet. Alt blir så trist og grått! Det er jammen godt at vi stikker til Thailand snart, altså! Hihi.

UKENS TANKE

Jeg er nødt til å ta initiativ til å være med venner mye mer enn det jeg gjør for øyeblikket. Jeg prioriterer alltid jobb i første omgang, og så blir det liksom ikke mer enn det. Jeg storkoser meg hver gang jeg er i godt selskap, så her må jeg definitivt skjerpe meg. Gode venner vokser ikke på trær – det er viktig å ta vare på dem. <3

UKENS MEST LESTE INNLEGG

DEN STORE NYHETEN

KJENDISER, PENGER & SEX

JEG STOLTE IKKE PÅ PIERRE

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kåpe her / topp her / skinnhansker her / lignende veske her / støvletter her / solbriller her / jeans her

 

22 kommentarer

Siste innlegg