det beste med å ha en blogg

Det å ha en blogg har mange fordeler. Jeg hadde aldri trodd at min blogg skulle bli sånn her stor, men det ble den gitt! Og glad er jeg naturligvis for det. 🙂 Blogging er enda et litt “tabubelagt” yrke, hvor mange fortsatt nekter for at det er en ordentlig jobb (hva nå enn det er..). Derfor tenkte jeg at det kanskje er litt gøy med innlegg som gir dere litt innsikt i de ulike sidene ved blogging? Ulemper, goder, selve jobben jeg gjør.. Høres det interessant ut? Det håper jeg! I dag tenkte jeg å starte med de beste sidene ved blogging.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

· I FREAKIN′ LOVE MY JOB ·

1. SPONS. Det er ikke til å stikke under en stol at vi bloggere får nesten alt sponset. Alt i fra frisørbesøk, negler, ansiktsbehandlinger, klær, sminke, kjøretimer, mat.. Vi får nesten alt vi behøver, pluss litt til, helt gratis (uten om skatten, da). 

2. BOSSLADY. Jeg er min egen sjef! Jeg bestemmer selv arbeidstidene mine, hva jeg vil gjøre, når jeg vil ta matpause.. Alt er opp til meg selv, jeg slipper å ha en sjef å svare til. Akkurat det er helt fantastisk. Jeg hater å måtte prestere for andres skyld, når man selv ikke får så mye igjen for det.

3. LESERNE. Som toppblogger har jeg mange lesere, som jeg selv liker å se på som mine venner. Det å få så mye støtte fra mennesker rundt om i hele landet er så vanvittig motiverende og ikke minst utrolig hyggelig. Jeg har sagt det tusen ganger, men fy f*en så heldig jeg er som har dere!

4. MULIGHETER. Jeg har fått så mange kule muligheter takket være bloggen. Alt i fra å spille inn TV til å dra på reiser. Listen er lang! Hadde det ikke vært for bloggen hadde jeg troligvis ikke opplevd halvparten så mye som det jeg har så langt i år. Det er ganske coolt å tenke på!

5. EGET AS. Når man har oppnådd drømmen med å få en såpass stor blogg som omsetter millioner i året, er det smart å stifte sitt eget AS. Det var et ekstremt stolt øyeblikk for meg da alt papirarbeid og alt gikk gjennom prosessen og ble godkjent. Tenk det, mitt eget firma i en alder av 22 år. Jeg er søren meg stolt ass!

24 kommentarer
    1. Ikke ofte jeg legger igjen en kommentar her, men jeg må bare si at du er utrolig flink, og ikke minst heldig! Har en drøm om å kunne leve av blogginga en dag, og det gir meg enda større motivasjon å se punktene over <3

    2. Må bare si at du har en kjempe fin blogg! Aldri ta deg nær av hva haterne sier, tenk du er en av Norges største bloggere! De kommenterer bare dritt fordi de er sjalu og syntes ikke du fortjener dette, men det gjør du så absolutt! Du er helt perfekt akkurat som du er, både på innsiden og utsiden;)

    3. Veldig bra:-) Jeg lurte på har ikke blogg.no all rettighet til din blogg? Eller hva mente du med egen AS? Kan hende jeg har misforstått, men håper på forklaring.

    4. Intensivt arbete med hög kvalitet bär frukt och ger tillfredsställelse.
      Fortsätt på den inslagna vägen!!
      Ha det och stor Klem.
      Henrik

    5. Du kan søren meg være stolt av deg selv ja , du har oppnådd mye på kort tid 🙂
      Det er både gøy og spennende å følge deg 😀

    6. All grunn til å være stolt! Men du snakker alt for mye om dette på bloggen din. Alt er nesten utseende, jobben din og penger. Hvis du vil fortsette med denne suksessen må du gi litt mer enn det samme heletiden

    7. Til dere som spør hvilke firma hun har 😂 AS er noe alle kan starte, ASet hennes er liksom bloggen, så kan man kalle det hva man vil.

    8. Har full forståelse for at du filtrerer ut de stykke usaklige kommentarene fra alle stygge nettroll der ute. Gir deg full støtte for det!
      Likevel syns jeg kanskje det er litt vel mye filtrering. har selv lagt inn en kommentar som kun var ment som konstruktiv tilbakemelding og får ingen tingbakemelding på det. Ikke blir den godtatt heller.
      Helt for å filtrere bort mobbing og usakligheter, men at du ikke en gang lar konstruktiv kritikk komme ut og frem viser at du er svak og lite moden.
      Når man stiller seg kritisk til noe av det du skriver. Forklar heller og legg frem din side enn å overse det. Det vil du og bloggen vokse på.
      Stå på Bella! Du er ung og har hele livet foran deg! dette er en god start!

    9. Hvem som helst kan starte et AS dersom man ønsker å starte sitt eget firma. Det som kreves er en minstekapital på 30.000,-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg