Derfor vet jeg at det er løgn

Gårskveldens innlegg skapte debatt i kommentarfeltet, hvor blant annet kanskje 20-30% mente at jeg er ekstremt naiv, og at denne jenta kun “vil hjelpe”. Vel, det jeg kan fortelle dere er at jeg med sikkerhet vet at det er regn løgn, for den perioden hun påstår at Pierre var på “fest”, er en periode vi var veldig mye bortreist sammen, i tillegg til at hverken jeg eller han var ute. Det er nemlig det som går igjen når jeg får slike meldinger, for helgene de påstår at Pierre har vært på fest/vors/narch er de dagene vi har vært sammen døgnet rundt. Dessuten er Pierre veldig sjeldent ute, og enda sjeldnere uten meg. Det skjer seriøst aldri, haha. Det er ikke så vanskelig å gjennomskue når det er ren bullshit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierre og jeg har et helt fantastisk forhold, og jeg vet med sikkerhet at han aldri hadde gjort noe bak min rygg. Jeg mener, han har brukt hele vårt første år av forholdet til å motbevise alle mine usikkerheter gjeldende nettopp dette. Han viser meg hvor mye han elsker meg, at jeg er den han vil dele resten av sitt liv med, ha barn sammen med, kjøpe hus med.. Når man er på et så seriøst stadiet, blir det veldig tullete å i det hele tatt gi slike meldinger en eneste tanke. For jeg vet med meg selv, og med Pierre, at det aldri hadde skjedd. Dere kan gjerne kalle meg naiv, men dere vet jo ikke hvordan vi har det sammen, sånn egentlig. Hadde vi ikke hatt det sterke båndet til hverandre som det vi har, kunne jeg nok tvilt på han når jeg fikk sånne meldinger. Dessverre skjer det alt for ofte at slike påstander tikker inn, både i form av mail, kommentarer og meldinger. Det er en av prisene man betaler med å være så offentlig om sitt forhold, I guess.

25 kommentarer
    1. Trist å lese. Håper virkelig det er sant at dere har det super bra sammen. Men det er litt spesielt at det kommer innlegg på innlegg som du skal overbevise oss alle om at dere er verdens lykkeligste. Hvis det er sant, så kos dere med hverandre og ikke bruk så mye tid på å overbevise oss. Det er en grunn for at i kjærlighet, står også bokstavene ærlighet. Ønsker dere en fin dag 🙂

    2. Jøss – var det noen som reagerte på det forrige innlegget- sprøtt 😲
      Haha tenkte jeg og gikk videre- hadde null tanke om at det var noe sannhet i det der 😂
      Man får håpe at personen som står bak dette er tilfredsstilt ei god stund nå da 😜 Folk ass – grrrr 😠

    3. For muligens første gang er jeg enig og føler med deg. Jenter er bitches og jeg har vært i samme situasjon som deg ved flere anledninger, pågrunn av sjalusi og hevn. Er lett og gjennomskue når det er logisk brist og vedkommende som vil”hjelpe” ikle har noe bevis eller relevant info. Stol på deg selv og intuisjonen din først og fremst. Man skal ikke være naiv- men det gjelder også ang jenter som “bare vil hjelpe”.

    4. Jeg synes at du har blogget lite i det siste. Før i tiden var du veldig flink til å poste mange gode innlegg, og de innleggene var veldig interresant å lese. Mangler du ideer? 🙂

    5. Aldri si aldri du. Var sammen med min samboer i 7(!) år… og en dag fikk jeg vite at han hadde vært utro. Tro meg, det kom som et sjokk på alle!!! Så man kan aldri uansett hvordan det går, stole 100% på partneren sin. Vi hadde det helt fantastisk, helt til ei fitte lå med han..

    6. Eg sjønne ikkje heilt keffor folk ska lyga i det hele tatt. Kem e det så e så fucked i håve å tenke at nå ska eg ødelegga ett forhold just for fun! Men uansett! Be om bevis neste gang. Ett bilde f.eks,det lyge aldri! 🙂 eg har sjøl vert borti sånn, der alle sa han va utro, å han va eg liksom forlova med! Trodde aldri på di, fram te eg busta di 😅 itte si det har eg bett om bevis 🙂

    7. Blir veldig feil at du sier at det aldri hadde skjedd. For det vet du jo egentlig ikke. ‘Mange som har vært mye lengre sammen enn dere, og fortsatt vært utro.

    8. Aldri si aldri. Men man trenger ikke å tro på alt av på stander heller. Hadde han virkelig vært utro hadde følt det tenker jeg. Synes heller ikke du skal bry deg om hva andre sier.

    9. Du så jo på måten hun på facebook skrev at det var ren bullshit! Skjønner ikke at folk tror på DET, hahah

    10. Ayla: Helt enig 🙂 Man vet best selv, når man sitter i forholdet. For all del, jeg vet at jenter og gutter kan være naive til sin partner, men når man virkelig elsker hverandre så merkes det.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de som er så trygge i forholdet sitt skjønner nok hva jeg mener. Klem!

    11. Anonym: Nei, jeg vet at man ofte kan være naiv, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er heeelt sikker på at P aldri hadde gått bak ryggen på meg. Kjedelig å høre hva du har gått gjennom 🙁 Huff.. Stor klem til deg <3

    12. Sima: Synes du? Jeg prøver å alltid levere tre innlegg hver dag, og det har jeg jo klart å opprettholde også. Men det skal ikke legges skjul på at jeg har slitt litt med negativitet den siste tiden, som kanskje har resultert i mindre inspirasjon her på bloggen.. Nå er jeg heldigvis 100% tilbake <3 klem!

    13. De prøver ikke å hjelpe, de tåler rett og slett ikke at du har noe de ikke har og at det går så bra for dere og ikke for dem! Sjalusi er en stygg ting

    14. Hvorfor har du stengt profilen din på insta?
      Du er søt, og ingen kan komme mellom deg og Pierre, før du ikke lar dem.
      Tillit er viktig, kanskje du skal holde Pierre litt utenfor blogg verden? I og med at folk sier så mye bullshitt om deres forhold :/
      Nettroll har ikke noe annet å gjøre, dessverre.
      Heier på dere jeg<3

    15. Du går veldig hardt ut med forholdet deres. Ikke glem hvor ung du er da, det er lov å ta det litt rolig..

    16. Hei,
      Håper for din del at det ikke stememr og at dere har det bra sammen resten av livet, som han har sagt.
      Jeg selv har vært der hvor min x gjennom 8 år! fra da jeg var 16 til jeg var 24, lovte evig troskap og kjærlighet. ALT var perfekt mellom oss. Men det endte faktisk med at han var utro bak ryggen min 100 ganger. Verden raste sammen totalt for meg og er enda ikke helt over det han gjorde mot meg selv om han som person er glemt for godt! I dag er han gift med en som moren hans fant for han, og fått seg 2 barn. Og her sitter jeg som har mistet helt troen på ærlig og kjærlighet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg