rabattkode på nelly!

affiliateslinker

God tirsdagskveld, fine! Jeg har tidenes gladnyhet til dere! Jippiiii. I dag kjører Nelly 30% rabatt på alt fra Nelly One. Selv elsker jeg det merket, det er faktisk det jeg kjøper mest av. Snittet, passformen og ikke minst kvaliteten er ypperlig. Jeg tenkte bare å dele rabattkoden med dere, da jeg tror andre enn bare jeg finner glede i dette. Hihi! Salget finner du her.

OPPGI RABATTKODEN «BFONE» FOR Å AKTIVERE KODEN. Ps! Det varer kun til klokken 22:00 i kveld.

Happy shopping!


1. her  (denne har jeg, elsker den!) / 2. her / 3. her / 4. her (denne har jeg også, helt nydelig på!) / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her (har denne, elsker den!) / 6. her

1. her / 2. her / 3. her / 4. her

11 kommentarer
    1. Hei. Ett lite spørsmål, kan du dele dine favoritt julekjoler fra Nelly? Er på jakt etter en. Og ser mye inspirasjon i det du legger ut på bloggen din. Håper på et innlegg ang dette 🙂 Ha en fin dag vakre!

    2. Åh, jeg oppdaterer Nelly hver dag for en julekjole! Men finner ingen jeg forelsker meg i 🙁 jeg er sånn at jeg MÅ ha kjærlighet ved første blikk, ellers blir den lite/aldri brukt.. haha

    3. Hei.
      Hvorfor spanderer du ikke et norskkurs på deg selv ?
      Hadde vært god investering. Les igjennom første innlegg også. Finn alle feil !
      Begynner å bli flaut!
      Du skriver : ” tapte meg ” . Hallo ?

    4. 22.11.2016 kl.23:52
      —-
      Hold no bare kjæft og har du ikje no pent og si, så hold det inne dæ 🙂 La Isabel få skriv som ho vil… att det e mulig… du kan ikje ha det bra.. før og si det sånn 🙂 Så længe du førstår ka ho skriv, så skjønne æ ikje probleme ditt… lol !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg