ny tradisjon

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fine! Håper du har hatt en god natts søvn? Det har iallefall jeg, noe som var utrolig deilig. I går hadde jeg en så fantastisk fin kveld. Jeg savnet søsknene mine litt for mye, så da inviterte jeg til middag og kosekveld hjemme hos storesøster. Jeg disket frem spaghetti, og gjett hva? Den smakte søren meg godt!! Tro det eller ei! Som jeg sa til Rami og Sidra rett før jeg serverte maten: “Hvis det smaker vondt, så må dere love meg å lyve å si at det smakte godt!”. Haha! Heldigvis falt det i smak, og da vet dere jo hvor overdrevet stolt jeg blir over meg selv. Er det mulig! Etter middagen var inntatt, satte vi på den nyeste Kung Fu Panda filmen. Den var underholdende, både for store og små. ÅH, nei dere.. Det var en etterlengtet og fin kveld i går! 🙂 Nå har vi forresten innført en ny tradisjon i Raad-klanen. Nå er det nemlig blitt bestemt at dette skal gjentas en gang i uken! Det blir fint, det. <3 

Nå skal jeg en tur på postkontoret, og etter det skal sette på nye vipper, og så på shoot. Travelt gitt!  Vi skrives, fininger. Ønsker dere en super dag videre!

18 kommentarer

Siste innlegg