JEG ER NORGES STØRSTE BLOGGER

affiliateslinker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

→ ON TOP ←

Hoho, har dere sjekket topplista i dag? Ser dere hvem som er på toppen, som nummer én? Oh yes, that´s your girl! Det var en hyggelig overraskelse å våkne opp til. Vanligvis er jeg nummer tre, så det er klart at det føles litt ekstra godt å være helt på topp for en gangs skyld! Hihi. Så i dag skal jeg gå rundt med et skilt hvor det står skrevet “JEG ER NORGES STØRSTE BLOGGER” med store bokstaver haha! Selv om det mest sannsynlig kun er for en dag, da. Viktig å sette pris på det når det først skjer! 😉 Mammatilmichelle er heldig som har denne følelsen hver eneste dag. Jelly! Mitt mål er å komme dit en dag, jeg også. Nå får jeg nøye meg med denne ene dagen, hehe.

Det er gøy når ting som dette skjer, for det gjør meg så vanvittig motivert. Det er tidenes motivasjons boost. Jeg mener, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så stor på så kort tid. Jeg har blogget i 1,5 år ca, og jeg har allerede min faste plass på topplisten som nummer tre, i tillegg til å blitt signert av Nettavisen/Side2. Det er ekstremt stort for meg, og det viser bare at så lenge man jobber hardt for å nå sine mål, er alt mulig! Det har jeg virkelig fått bevist dette året, og det gir meg gåsehud.. Det er sjukt hvordan livet mitt har blitt, noe jeg selvfølgelig er overlykkelig og ekstremt takknemlig for.


Topp her / bukser her / belte her

Alt dette er takket være nettopp dere. Tusen millioner takk for at nettopp du gjør dette mulig for meg. Tusen takk for at du støtter meg, leser bloggen min og velger å følge meg og mitt liv. Dere aner ikke hvor stor pris jeg setter på hver og en av dere. Skulle så inderlig ønske at jeg kunne møtt absolutt alle dere, og gitt dere en ordentlig god og varm bamseklem. Uten dere hadde jeg ikke hatt de mulighetene jeg er så heldig å ha. Jeg lover å fortsette å blogge bra for dere, og jeg gjør alt i min makt for å produsere innhold som er interessant og fengende. Igjen; TUSEN, TUSEN, TUSEN TAKK! ♥


Ps! Nelly kjører på med en ny rabattkode! Ved å oppgi rabattkoden «BFFAVES», får du -20% rabatt på alt HER.

33 kommentarer
    1. Du er størst på blogg.no ja men ikke i hele norge, det ligger theaklingenberg over deg:)
      Men gratulerer, vel fortjent! 🙂

    2. Christina: Ja, nummer to på blogglisten, men nummer en på blogg.no. Det er det jeg sikter til 🙂 Hehe. Nummer to på blogglisten er søren meg ikke noe jeg klager over det heller!

    3. Helt seriøst, når skal du fortelle leserne dine som ” betyr” såå masse for deg om hva er det du opererte?
      Jeg er en dagligleser og super liker deg, men syns du har dratt den med operasjon litt for langt. Du nevnte den flere ganger , også har du lagt bilder av deg lenge etter operasjon og husker du skrev en gang om at skulle man lege merke til den etter operasjon derfor hadde du lyst til vi og skulle få vite om den, når du er ærlig på bloggen og dette var noe i hverdagen din?
      Håper virkelig du kommer ut med det straks, for jeg og sikkert mange andre er veldig lei av å vente.
      Føler nesten det er for å få mer “klikks”. Vet ikke jeg, kan du svare på dette?:)

    4. Veldig inspirerende, jeg får lyst til å starte blogg selv – bare pga det du skrev her… Kanskje jeg skal? Hm..

    5. Så fortjent! Du er den eneste bloggeren jeg har klart å følge med på hele tiden så for meg ER du den beste bloggeren:)
      Ha en super dag videre<3

    6. Hvorfor tror du at du ligger som en og to på blogg.no og blogglisten? Hvorfor tror du selv at du har du økt?
      Gøy med plasseringen da 🙂

    7. Gratulerer med 1. plass på blogg.no! Jeg har troa på at du en dag kan få oppleve 1. Plass i hele Norge også. Men jeg tror det kan være en fordel å lytte litt til leserne sine innimellom når det kommer konstruktiv kritikk. Sånn at du kan bli en enda bedre blogger og utvikle bloggen din på en positiv måte!

    8. Så fortjent! Du er en av veldig få bloggere jeg faktisk klarer og gidder å lese hver dag, credzzzz haha! Elsker at du tydelig og med jevne mellomrom viser hvor takknemlig du er for leserne dine, det har mange bloggere mye å hente på!

    9. Når du ikke kan si hva du har operert så hadde du ikke behøvd å fortelle om operasjonen i det hele tatt.

    10. Kan du utdype hvordan du har jobbet “hardt”? Har liksom ikke merket at du har utmerket deg noe særlig?

    11. Virkelig? Var det den stooooore nyheten? At du er nr1 ?
      Altså, missforså meg rett. Jeg er fast leser og liker bloggen din veldig godt. Men syns ofte du overdriver med overskriften. Føler meg ofte lurt når jeg da leser hele innlegget. Dette var ment som konstruktiv kritikk som jeg håper du kan ta til deg
      Men gratulere som nr 1 🙂

    12. Når man er på blogg.no og går på “topplister” i toppen på høyre hjørne, hvorfor ligger du egentlig ikke på “bloggtoppen” når du er på topp tre på blogg.no??
      haha, håper du skjønte spørsmålet mitt…

    13. Tenk når du er 60-70 år gammel og kan tenke tilbake på når du var ung, og hvor UTROLIG mye du oppnådde på så kort tid! Det er virkelig beundringsverdig, og helt utrolig motiverende! 🙂 Du driver et firma og tjener flere millioner i året, DAMN du bør faktisk være UTROLIG stolt! Du er norges største blogger, gratulerer!! Fortjent 🙂 Ikke tenk på de negative kommentarene, og bare fokuser på hva DU faktisk har klart å oppnå! Tar av meg hatten for deg, ass! <3

    14. Det har du virkelig fortjent! Og jeg er ganske sikker på at en dag er du fast på nr.1 🙂 nyydelige bilder av deg forresten! <3

    15. Skjønner ikke hvorfor du er øverst plutselig,du har ikke akkuratt hatt noen interessante innlegg i det sista

    16. Ahah, ikke sant dette er en dag hvor du tror at du eier norge, har kontroll, leder over norge, fordi det er det jeg trudde når eg besto en diskusjon med læreren, hvor alle bare “ooooooo, buurn” I know that feeling tho😅 Gratulerer!!! Det at det finnes utrolig mange folk med forskjellige meninger, men likevel har du klart å falle i smak hos alle fansa dine.. det sier av seg sjøl hvor fab du e! I Love you❤️ (Ja, jeg skrev det samme på ig også, fordi jeg ikke visste hvor du kommer til å lese/svare) much love! Føler meg stolt som har fulgt deg gjennom alle periodene, og tilslutt er du her; NORGES DESIDERT FORTJENTE BLOGGER PÅ BLOGG.NO😘😘😘😘

    17. Heihei!
      Hadde vært interessant med et innlegg om hvordan en blogguke ser ut for deg. Hvor mye tid og arbeid som legges i bloggen. Du forteller at det er fortjent pga hard jobbing, men for oss på utsiden så ser jo et bloggerliv egentlig bare veldig avslappet og glamorøst ut (hvis du skjønner hva jeg mener?).
      God kveld til deg <3

    18. Blogget i 1,5 år? Arkivet går tilbake til juni 2012, hvordan du får det til å bli 1,5 år er et mysterirum…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg