nights like this

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

DATENIGHT WITH THE LOVE OF MY LIFE

For en hyggelig aften vi hadde i går! Jeg får stadig sommerfugler i magen av denne mannen min, altså.. I går var det faktisk jeg som planla date! Jeg booket bord på Nodee for både middag og drinker. Vi gikk for lammelår, men dessverre levde den ikke helt opp til forventningene. Vi håpet at den skulle være en fryd for smaksløkene, men det var ikke tilfellet. Da kompenserte vi like så greit med sushi istedenfor (sjokk), haha. Vi satt å pratet i flere timer, og bare koste oss i hverandres selskap. Jeg elsker slike kvelder hvor man pleier forholdet, og setter hverandre i fokus. Bare koble alt annet ut, og bare være. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det tok ikke lang tid før jeg kjente at det holdt med alkohol for min del, det er tross alt ikke lenge siden jeg ville dø så bakfull jeg var. Haha! Alt i alt var det en utrolig hyggelig kveld med min kjære. <3 Ps! Gårskveldens antrekk kommer senere. Klem!

25 kommentarer
    1. Hei!
      Superfin kjole! Hvilken størrelse har du, også gikk jeg inn på linken og der så kjolen litt lang ut, er den så lang i virkeligheten? Vil ikke at kjolen skal gå helt ned til knærne
      Stå på Isabel!

    2. tror operasjonen du gjorde en stund tilbake var å bytte til litt større implantat i brystene?
      Du som har vært så ærlig med en mye mer tabubelagt operasjon (rumpa), tror ikke du får spesielt mye kritikk for å ha lagt inn større implantater.. klem til deg og pierre.. powercouple <3<3<3

    3. Det er ikke pent med så store pupper! Og nei, menn synes heller ikke fake er tiltrekkende. Jeg hater å være frekk Isabel, men det er bare sannheten!! Synes du er så fin naturlig!

    4. Har du tatt fett fra lår og hofter, fylt i puppene? Mener, alle ser jo det med puppene men siden du var sengeliggende så lenge. Man blir ikke det av puppeøkning, vel? Rompa da, er den også blitt større? Lurer veldig:)

    5. Du, jeg lurer bare på en ting. Opererte du brystene på nytt på grunn av kritikk av dine gamle? Og at de var så langt fra hverandre? Kan du gi oss din grunn og slikt? Jeg er veldig nysgjerrig av natur bare 🙂

    6. Du som hadde så fin og petite kropp, nå er det første man ser muggene dine liksom. Jeg håper du stopper nå, utseendeet ditt har tatt igjen alderen din med sånn 10 år, minst.

    7. Viktoria: jeg er SÅ lei av folk som bruker “gutter liker ikke at jenter….” HVEM F BRYR SEG OM HVA GUTTA MENER OG SYNES? Vi jenter er mer enn bare for å gjøre gutter fornøyde, så lenge Isabel/jenter generelt er fornøyd med seg selv og sitt utseende så er det NOK! Alle har forskjellig smak, du går vel ikke rundt til gutter å sier: jenter liker ikke gutter med så lite muskler etc.
      Nei ååh, er så lei det gutte-kortet. Hvis gutter ikke liker sånn du er pga småting, er det ikke gutten for deg uansett. Og da kan du heller finne deg en MANN 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg