Nytt i sminkepungen!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg – som de fleste andre jenter – elsker sminke! Det er så vanvittig gøy å kunne leke seg frem til ulike looks og uttrykk. Det har faktisk blitt en slags hobby for meg, å stå på badet å sminke meg i timesvis. Den siste tiden har jeg fått øynene opp for sminkemerket “NYX”. Det er i hovedsak de nye liquid lipstickene deres som fikk min oppmerksomhet, men etter en stund forstod jeg at de har masse bra – ikke bare leppeproduktene, selv om de er mine favoritter. Problemet jeg har møtt på er at det har vært vanskelig å få tak i akkurat dette merket. Jeg vet at noen butikker selger det, men problemet er at alt alltid er utsolgt! Det har skjedd meg så mange ganger, og det er fryktelig irriterende. Derfor kan dere tro jeg ble overlykkelig når jeg fant ut at Blivakker selger NYX! De har absolutt alle farger i alle produkter, noe som er helt ypperlig! Med en gang jeg fikk vite det, bestilte jeg hjem en hel pakke med goodies.

· MINE FAVORITTER ATM ·

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. NYX CONCEALER WAND LIGHT: Denne concealeren liker jeg å bruke til å highlighte med under øynene. Den er super lett, men samtidig har den en veldig god dekkevne.

2. NYX LUQUID SUEDE – CHERRY SKIES: En super fin og kremete rødfarge til leppene. Elsker denne når jeg skal gå for røde lepper!

3. NYX LINGERIE LIQUID LIPSTICK – PUSHUP: Den perfekt matte nude-fargen. Denne har blitt min nye go-to! Den sitter som støpt hele dagen, uten at du i det hele tatt behøver å ta på et nytt lag. Den er fantastisk!

4. NYX WONDER STICK: Jeg bruker denne til å konture nesen med. Denne er i stiftform, som gjør at den er utrolig enkel å jobbe med.

5. NYX OMBRE LIP DUO LIPLINER – GINGER & NUTMEG: En lipliner som har to forskjellige farger, en på hver ende. Supre nyanser som passer til hvilken farge som helt. 

6. NYX SHINE KILLER: Den siste tiden har jeg slitt med oljete hud i t-sonen, så da tar jeg i bruk denne primeren som gjør det den lover; kills the shine. Kunne ikke klart meg uten denne!

7. NYX MATTE MINERAL POWDER: Et lett og dekkende pudder som gir en mattende effekt. Denne har jeg alltid med meg i vesken, og går over ansiktet så fort jeg føler at jeg behøver å matte det ned. Min lifesaver!

8. NYX JET LINER: Denne våte lineren lærte jeg meg å gjøre winged liner med. Den er utrolig enkel å jobbe med! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

NYX Lingerie Liquid Lipstick i fargen “Embillishment” – her. Denne har jeg på leppene på bildene i dette innlegget.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

NYX Contour Palette – her. Denne paletten har blitt min nye favoritt! De fleste makeup artister bruker også denne, og det forstår jeg godt. Det er virkelig den beste kontur paletten jeg noensinne har testet. Fargene er så fine, og de er super enkle å duse ut. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og dere? Blivakker har den beste Black Friday kampanjen EVER! De kjører nemlig på med hele 25-80% på absolutt ALT! Hvor fantastisk er ikke det? Du kan med andre ord klikke hjem produktene jeg har anbefalt her til en enda billigere pris.

Happy shopping, fininger!

31 kommentarer
    1. Hei nydelig sminke, anbefalles!!
      Jeg syntes du er en god blogge og utrolig pen:) Jeg lurte på om du kunne lage sminke video? Jeg vil gjerne lære noe fra deg !!:))

    2. Takk for sminketips alltid moro med sminke 🙂 🙂Har selv god erfaring med NYX og skal sjekke ut noen av disse. Satt akkurat å tenkte på å bestille noe nytt da jeg leste innlegget ditt så dette var bra😉Du har en kjempe fin blogg Isabel alltid koselig å lese bloggen din synes jeg! Ha en kjempe fin kveld videre!!

    3. Hvis du ser på det bildet Kylie Jenner la ut av henne og Kendall på insta for ca. 3 dager siden, så ligner du sykt på Kendall😱

    4. Å, fy søren hvor flott og vakker du er, din heldiggris. 🙂
      På bildene fra ditt forrige innlegg så du helt smashing ut.
      Du er veldig fotogen i tillegg.
      Ikke rart at du holder deg på bloggtoppen. Du viser deg ikke kun ifra utsiden med ditt perfekte utseende, men vi får også innblikk i hvordan du har det på innsiden, og det både når du har det fint, men også hvor vondt du kan ha det til tider. Dermed viser du oss en helhet, og derfor har du din store flokk med tilhengere.
      Du er modig, Isabel. Og jeg unner deg og Pierre det beste i fremtiden. Det er så tydelig at han elsker deg. 🙂
      Klem.

    5. Nå var brynene dine nydelige! Finere enn på lenge. Du fikk liksom litt mer hjerteformet ansikt, ikke så smalt og hardt:-)

    6. Elsker hvordan du sminker deg! Du har ofte på deg skikkelig fine leppestifter og en sminkelook som både er naturlig men har det lille ekstra! Mange gode tips her og skal jammen meg kjøpe den røde leppestiften! Synes bare den leppestiften på deg på bildet ikke er så fin, det er det eneste! Ikke vondt ment altså bare synes den er litt sånn farge man får på leppene hvis man har vært for lenge ute i kulda eller i kaldt vann, kan hende fargen er finere i virkeligheten!

    7. Hei 🙂
      Jeg så snappen din. Hva i all verden har du gjort med ansiktet ditt? Det så blankpolert ut og stramt… Ere no syk peeling eller fillers? 😛

    8. Oi, så stiv i maska, Isabel.: Du er bare 22 år gammel.
      Har du sett Åsa i “Svenske Hollywoodfruer?”
      Hun var i utgangspunktet smellvakker, men har ødelagt seg selv med for mye botox, restylane og fillers i ansiktet.
      Vi vil ikke at du skal bli slik. Du var jo så pen når du var med i PH. 🙂 Du trenger ikke å gjøre noe med utseende ditt før du blir gammel og grå! 🙂
      Men jeg elsker bloggen din altså. Klikker meg inn her flere ganger pr. dag. 🙂

    9. Dette var moro Isabel. Du står på, skyr ingen midler for å oppnå et overnaturlig perfekt ytre. Og dette lykkes du med til gull. Du skinner som en blankpolert diamant uten å helt skjønne hvor perfekt du er, til tross for dette er du likevel ganske stolt av deg selv og svever litt på den fasaden, men du verden hvor vellykket! Ta vare på deg selv Isabel, for du er et skikkelig prakteksemplar av en stolt eier av et vakkert ytre. Og ikke glem at selv om mye er betalt og fikset så kan man alltids ta til seg sitt nye jeg og la det bli det ekte deg, den dagen du vet at “Dette er faktisk mer meg enn slik jeg var før”.

    10. så mange fine produkter!
      lurte bare på om du har tatt restylane for å få større lepper, og isåfall hvor mye du har fylt inn? har prøvd med lipgloss som du skal få større lepper av, men føler ikke den har fungert, så vurderer å ta restylane 🙂

    11. Hørt at mange makupartister bruke anastasia sine produkter også
      Men varsykt dårlig lys så ser jo ikke hvordan contouren ser ut helt på deg fra nyx :p
      Ta det i bedre lys ,ser ut som brunkrem skiller med mye highligt sminke her

    12. Åh jeg elsker slike innlegg som dette!
      Tusen takk for fine tips. Nå gleder jeg meg til å få pakke i posten. Hihi

    13. ISABEL, kan du svare meg på dette? Trenger virkevirkevirkelig at du svarer. Hoodien Pierre har på seg på mystoriene sine, grå med typ “ruter” og trykk der det står futu:re, hvor er den fra? Den var sinnsykt fin, og nå fant jeg ENDELIG en gaveide til kjæresten min til jul

    14. Heija. Har våre inne å sett på NYX eg og (a), men eg kjøpte meg NYX soft matte lip cream. E ikkje så veldig gla i ”leppestift”. Har så små lepper, haha, men tenkte eg konne kjøpa åsså prøva de ut. Blush.no har og NYX. Va litt mer fargevalg der synes eg. 🙂 Kos deg me ny sminke.

    15. Hvilken kost bruke du til contoure? Alle viseog fortelle åssen man lage streker,men dere fortelle ikke om hvilke koster dere bruke 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg