NÅ BRAKER DET LØS

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

FØRSTE SØNDAG I ADVENT! Åh, så lykkelig jeg blir! I går ettermiddag ryddet vi frem julepynten her hjemme hos svigermor og tjuvstartet litt med julestemningen. I dag har vi drukket gløgg og varm sjokolade, spist lusseboller, pepperkaker og klementiner. Om ikke det der setter stemningen, så vet søren ikke jeg! Hehe. Tenk at det snart er jul, dere. WOW, tiden går fort.. Pierre og jeg må bare nyte så lenge vi kan, for vi reiser om ikke mange dagene. Dit vi skal er ikke så veldig julete, hvert fall ikke på lik linje som det er her hjemme. Men men, alt har sin sjarm! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierres mini juletre som han kjøpte for egne lommepenger da han var liten. Så skjønn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Juleaktivitetene er fortsatt ikke over helt enda, nå skal vi nemlig pynte juletreet! Ååååh, finnes det noe koseligere? Svigermor, Pierre og meg. ♥ Som jeg koser meg her! Jeg har ikke ord for hvor takknemlig og glad jeg er for å ha en så fantastisk fin svigerfamilie. Jeg er heldig!

14 kommentarer
    1. Høres deilig ut!
      Du trengte et avbrekk for å lade med energi etter den siste tiden!
      Lad opp og kos deg masse!

    2. Så koselig det så ut, greit å begynne å lade opp julestemningen. Min julestemning kommer nok sent ettersom jeg atm sitter med 2 eksamener og jobber samtidig… Den kommer nok tidsnok 🙂
      Kos deg masse, Isabell! Stjeler en juleklem som oppmuntring til eksamen, hihi 😘

    3. Så koselig! Dette fikk meg virkelig i julestemning! Klikket nettopp hjem den kjolen, såå nydelig og perfekt til denne årstiden!

    4. Hei Isabel. Dette så veldig koselig ut:) Hvor lenge skal dere være i Thailand? Det lurte jeg på. Hva som er vanlig når man drar så langt.

    5. Kanskje du har operert noe med øyene siden på alle etter at du sa at du sko operere så har su bare sett ned eller sett bort sånn at me ikke ser øynene dine nesten

    6. Så koselig dere har det i Sverige.
      Du er alltid så flink oppdatere oss lesere, hverdag som helg.
      Det setter vi veldig stor pris på. 🙂
      Ikke rart du ligger på bloggtoppen, Isabel. Det er så fortjent.
      Klem. 🙂

    7. hei isbael. ikke ta dette personlig, men nå begynner man å se hvilken operasjon du har tatt. Du har gjort om på rumpa igjen, og tatt fett fra låra og satt inn i rumpa. Man ser jo det på bildene da man ser du har fått større rumpe og mindre eller MYE mindre lår. ikke ta dette frekt, men jeg sier det fordi mange snakker om det, og jeg syntes kanskje det er bedre at du forklarer deg før folk setter ord på ordene dine!

    8. drit fin kjole! den skal jeg kjøpe selv og 🙂 det er så stilig med cozy oversized knits <3 (det er det beste med den kalde årstiden spørr du meg! hehe..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg