uken som gikk

affiliateslinker

AKKURAT NÅ

Endelig har jeg en liten pust i bakken. Det har vært full fart siden klokken 08 i dag tidlig, med både reising, kamerateam, pakking, avtaler.. Jeg er helt død, men det er bare til å henge i, for jeg har mye jeg skal gjøre før jeg kan finne sengen i kveld. Jeg hater når jeg har så mye å gjøre at jeg knapt får tid til å tenke. Pjuuuuh! Pust inn med magen!

UKENS OPPTUR

Falkenberg-turen var veldig koselig! Jeg elsker som sagt å komme hjem til svigermor å bare koble av for noen dager. Vi koser oss så masse hver gang vi tar turen. Ro i sjela ass! JO, og så at jeg var Norges største blogger for en dag! Mihi!

UKENS HØYDEPUNKT

Pierre og jeg hadde tidenes krangel her om dagen, men istedenfor å klikke på hverandre klarte vi faktisk å ordne opp på en “voksen” måte. Det gjør meg så glad, at vi faktisk vokser mer og mer opp. Det kan fort bli hett stemning når vi krangler, det ender liksom alltid opp med at den ene flyr ut av døren.. På det viset får vi jo aldri ordnet opp før det har gått ekstremt lang tid, og det er jo bare kjipt..

UKENS VIDEO

· KLIKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN ·


 

UKENS INNKJØP

Jeg har storshoppet på Nelly, alt jeg klikket hjem finner du i dette innlegget. Jeg presterte å svi av 15.000 kr på en og samme bestilling.. Haha. Fy søren som jeg elsker Nelly! 

UKENS CRAVING

Varm sjokolade med ekstra mye krem på toppen. Og selvsagt pepperkaker! Vanligvis er jeg ikke den største fanen av sistnevnte, men av en eller annen grunn har jeg fått hang up på det nå. Jeg mistenker at det har noe med det faktum at det gir meg ordentlig julestemning, hehe.

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Det ble mye snakk rundt lårene mine etter at jeg publiserte dette innlegget. Det er 50 kommentarer som mer eller mindre handler om hvor “stygge og fæle” lår jeg har.. Det er definitivt noe som har irritert meg den foregående uken. Hva skjer med bodyshamingen, folkens? Kan vi ikke holde oss for gode for den slags? Når jeg satte foten ned å sa at dette ikke er greit, kom det latterlige motargumenter om at jeg ikke kan si noe da jeg har operert meg. Altså, hva gir du meg? HVORFOR tror du jeg har lagt meg under kniven? Fordi at jeg var så latterlig fornøyd med meg selv, eller? Betyr det at det er okei at andre skal påpeke enda flere feil ved min kropp, bare fordi jeg har endret på noe? LOL.

UKENS ANTREKK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / skinnjakke her / heels her / veske Chanel / klokke her / smykke her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / jeans her / veske her / sneakers her / solbriller her

UKENS NEDTUR

Den forbanna kjerringen som sendte meg melding på melding om at Pierre har vært utro. Altså, get a life. Please.

UKENS TANKE

Jobb betyr ikke alt. Jeg jobber meg halvt i hjel dagene lang, istedenfor å ta meg en pause og faktisk nyte livet litt. Jeg takker ofte nei til å dra ut på gøyale ting, til fordel for å jobbe enda litt mer. Det har tatt helt av, altså. Jeg blir jo ikke lykkelig av å bare jobbe, selv om jeg selvsagt elsker å prestere! Men det er viktig å balansere det litt. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG

ANGÅENDE MINE LÅR

HUN PRØVER Å ØDELEGGE MELLOM OSS

DETTE BRUKER JEG MEST PENGER PÅ

 

13 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål:
      Jeg håper du kan skrive ett inlegg om det kamera dere bruker for vloggene. Spesielt det Pierre brukte for, da han vlogget den tattisen og viste din reaksjon. Hvordan overfører dere videoene på pcn og hva slags klippe, sette sammen program bruker dere? Jeg ville gjerne starte med noe vlogging selv, og digger kvaliteten på deres. bare om du kunne svare litt utfyllende eller lage et eget inlegg så hadde jeg vært SÅ takknemlig. he he <3

    2. “Full fart siden 08 i dag tidlig“
      Står opp 06 og vasker rommet mitt hver dag jeg. Skulle vært en tur i militæret du også.

    3. Lurte på når du har tenkt å dele med leserne om hva forrige operasjon gikk ut på? Føler du har lovt å poste det så lenge nå, at det virker litt som at du ikke holder det..
      Ellers er du flink til å oppdatere bloggen jevnt 😀

    4. Enig med B over her. Men er det en ny som har skrevet at Pierre har vært utro eller er det samme fra det innlegget du skrev?

    5. Hei skjønne <3 Lurer på hvor den nydelige hvite blusen du har på deg i dette innlegget er fra? Stor klem!

    6. ser at du skriver at du “jobber” hele tiden. Men har du noen sinne hatt en ordentlig jobb? Ett ordentlig stresset liv? Virker ikke sånn ut i fra det jeg har lest. Så en videoblogg med deg der du fortalte om en stress dag å da hadde du vært i ett møte å til frisøren deretter å dra hjem. Jeg mener Serriøst? Frisøren? Det for meg er fritid. Jeg går skole 100% jobber deltid, og har ett barn! Vet om mange som er i samme “setting” som meg. bare vill nevne det sånn at du kan se på livet ditt å vite at det er ikke så stress som du skal ha d til😉

    7. Hei!
      Beklager hvis jeg spør om noe du allerede har svart på. Er ny leser så har ikke fått med meg så mye..
      Hvorfor snakker du svensk i filmene med Pierre? Siden du skriver norsk? Ble så fascinert :O 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg