de første bildene

Dere vet hva torsdager betyr her på bloggen! Det er på tide med throwback thursday! Jeg bladde gjennom arkivet, og da jeg kom over disse bildene stoppet jeg opp. Jeg får en skikkelig god følelse i kroppen, haha. Jeg husker så godt at jeg og Pierre var i leiligheten min, vi hadde akkurat kommet hjem fra Rhodos. Nå skulle bloggen virkelig tas til nye høyder, og det krevde selvsagt gode bilder og en dyktig fotograf. Pierre stilte gledelig opp, så jeg kastet på meg andre klær, klatret opp i sengen og begynte å posere fremfor den hvite veggen. Jeg hadde akkurat investert i et nytt kamera også, husker jeg. Bildene nedenfor ble resultatet av shooten, og jeg var sååå fornøyd. Det første bildet brukte jeg til og med som profilbilde, haha. Det er merkelig å se tilbake på denne tiden, jeg så veldig annerledes ut i forhold til hvordan jeg ser ut per dags dato. Så slik startet altså Pierres karriere som fotograf, haha! Han har blitt veldig mye flinkere siden den gang, det skal sies. Jeg husker hvor ekstremt prippen jeg var i starten, men til slutt forstod han hvordan jeg ville ha bildene. Jeg kan vel si så mye som at shootene vi har i dag, går tusen ganger kjappere enn det de gjorde den gang. Hehe!

· THROWBACK THURSDAY ·

Nå skal jeg dra avgårde på en middag. Jeg er så forbanna sulten, jeg har glemt av å spise i dag.. Hektiske dager, gitt! Vi skrives senere. Klem! <3

21 kommentarer
    1. Nydelig du var før, utrolig trist du ikke så det selv. Smilet er liksom mer ekte, ser ikke så påtvingt ut

    2. Jeg forstår at du holder på med prosjekter utenfor bloggen, hvor du ikke kan røpe eksakt hva det er. Men kan du i det minste fortelle hvor lenge bloggen skal gå for halv maskin? Eller gi et ca. tidsperspektiv på hvor lenge den vil være nedprioritert?
      Kanskje folk har mer forståelse og tålmodighet hvis de vet hvor lenge det er til de kan forvente seg kvalitet.
      Og til dere som maser om å få vite hva hun har operert: Er det den eneste grunnen til at dere leser bloggen?

    3. Er fast leser her, digger deg og ditt arbeid. MEN bare et lite tips, du vet godt at en stor den av målgruppen innleggene dine leses av en yngre generasjon. Jeg reagerer på at du titt og ofte skriver “Glemt å spise i hele dag, gitt!” el. det synes jeg du kan droppe, ettersom det gir uttrykk for at det er helt ok og kroppen blir ikke påvirket på noen annen måte en at du blir sulten… For vi vet vell alle som har peiling at kroppen trenger mat og næring for å funke som den skal 🙂 Så å bare droppe den ene setningen i innleggene dine, kan nok utgjøre en stor forskjell.
      Som sagt er ikke dette noen hatmelding, kun konstruktiv kritikk – alle kan alltid bli bedre på noe. Ellers håper jeg du og Pierre koser dere på eventyr, gleder meg til å høre om det når tiden er inne for det! Stor klem <3

    4. Fin da og fin nå (kanskje enda litt finere nå, om det er lov og si. Men det kan jo være andre ting enn bare utseendet) ❤ Ønsker dere en fin førjulstid !

    5. Du skriver som om dette bildet var tatt for 5 år siden, men så ble det tatt for bare et år siden. Herregud, du har jo ikke forandret deg naturlig, men operert ihjel deg

    6. Hjelpes Isabel! Du kan ikke gå hele dagen uten mat, for så å spise et måltid på kvelden. Du har jo tidligere hatt spiseforstyrrelse!

    7. Christine: Takk for tilbakemelding, det skal jeg tenke på. Jeg spiser som en gris, så det er absolutt ikke en dårlig hensikt med det at jeg glemte å spise, for jeg hadde det bare veeeldig travelt hele dagen. Vi har nok alle vært der, hehe 🙂 Men jeg skal absolutt tenke på det! Takk <3

    8. Anonym: Jeg prøver å levere bra innlegg selvom jeg er i den situasjonen jeg er i nå, det blir fortsatt 2-3 innlegg hver dag. Det eneste er at jeg er litt treigere med å svare på kommentarer da jeg ikke har tilgang til nett 24/7. Hvor lenge det blir slik er litt uvisst, men dere blir ikke å merke mye til det, hvert fall ikke på oppdateringene. 🙂

    9. Jeg bare lurer på en ting er det kunn moderatoren din (mener det var det det het) eller svarer du også på kommentarer ? 🙂
      Utrolig pene bilder og den fine brunfargen !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg