jeg elsker dette

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende vest her / pels her / skjorte her / lignende sneakers her / klokke her / jeans her

_________

Dette antrekket er definitivt blant mine topp fem favoritter. Den er både sporty, men også elegant. I love it! Jeg husker at jeg kledde meg opp i dette da jeg var på shoppingtur i London, derav joggesko. Hehe! Jeg minnes at jeg takket høyere makter over at jeg valgte smart skotøy. Heldigvis så de veldig freshe ut til antrekket! Jeg har faktisk ikke peiling på hvor hverken vesten eller sneakersene er i skrivende øyeblikk. Tror nok at jeg blir å ta en tur ned i kjelleren, kanskje det ligger nedpakt. Håper det! 🙂

9 kommentarer
    1. Hey lsabel!
      Først vil jeg selvfølgelig si at jeg følger spent med på bloggen din hver dag! Haha..
      Å nå over til den delen som får meg til å føle meg som ett creap! Jeg bor i utlandet, hasr ikke så sykt store inntekter etter å ha bodd i utlandet uten å jobbet for 3år. Jeg bor i Israel. Yupp av alle plasser.
      Jeg lurte egentlig på om du kunne hjulpet meg / gitt noen tips for at bloggen min kan lykkes. Kan du hjelpe meg å få lesere? Hahahaha..
      Skal også prøve å satse litt på youtube. Har mange lifehacks videor for hår DIY og mer…. Takk takk
      ..
      Igjen digger bloggen din
      .keep up!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg