nå forteller jeg dere alt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjære lesere.

Det har vært vanskelig å blogge den siste tiden, rett og slett fordi jeg har måttet holde kortene tett til brystet. Det har skjedd så utrolig mye på veldig kort tid, men grunnet taushetsplikt har jeg ikke kunnet dele så mye med offentligheten. Men ting har endret seg drastisk på få døgn. Mange av dere har mistenkt at vi ikke har vært i Norge (til tross for at jeg ikke har sagt et pip om det på bloggen) og det har dere hatt helt rett i. Vi befant oss på en eksotisk øy, klare for tv-innspilling til et reality-program. Det er dette jeg har hintet til den siste måneden. Husker dere da vi var i Stockholm på jobbreise? Vel, alt har vært tilknyttet dette eventyret. Vi var frem og tilbake lenge i forhold til om vi faktisk ønsket å delta eller ei. Castingen kontaktet oss direkte, og ville ha oss med. Det gikk veldig fort, to dager senere var vi i møte med kanalen og produksjonen. Fortsatt var vi i tvil. Ville det være verdt det? Vi var så usikre. Etterhvert som tiden gikk, fikk vi et enda bedre tilbud. Dette kunne vi ikke takke nei til, så plutselig to dager senere satt vi på flyet. Vi hastet hjem fra Falkenberg, tok første fly hjem fra Gøteborg, spilte inn med et tv-team for å så pakke koffertene. Om vi bare visste hva vi hadde i vente… Jeg er ikke komfortabel med å dele så sensitiv informasjon – spesielt ikke når det kommer til helsen-, så derfor går jeg ikke inn i detaljer. Kort fortalt: vi ankom øyen, shootet første del av innsjekken og fikk fortalt planen angående det kommende døgnet da alt skulle starte. På slutten av kvelden endte vi opp på et sykehus hvor vi raskt konkluderte med at vi måtte reise hjem igjen, og avbryte innspillingen og kontrakten. Der vi var hadde de ikke pålitelige leger som vi følte oss komfortable med, vi måtte hjem til Norge. Og her er vi nå – hjemme i leiligheten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg føler at hodet mitt er på vei til å eksplodere av alt stress som har pågått de siste dagene. Jeg klarer ikke henge med i svingene i mitt eget liv kjennes det som.. Det viktigste er å prioritere riktig, og det er ingen tvil om at helsen kommer først. Det er selvsagt utrolig kjipt at vi måtte trekke oss fra programmet, men jeg tror at alt har en mening. Vi var jo så usikre helt fra starten av, og når vi ankommer skjer dette.. Vi tror helt ærlig at vi ikke er ment til å delta. Det er som om at alle odds er mot oss når det kommer til dette programmet, så egentlig er vi litt “lettet” at det ble som det ble. Jeg tipper at mange av dere lurer fælt på hvilket program det er snakk om, men det kan jeg dessverre ikke si enda. Men når det sendes på TV til enten våren eller høsten, da lover jeg å fortelle! 🙂 Det jeg kan si er at det er lignende Paradise Hotel, eller.. Det er i samme gaten, bare egnet for par OG singler. Det er alt jeg kan gi dere, hehe.

Jeg håper at dere kanskje forstår litt mer nå, om hvorfor det har vært mindre oppdateringer på bloggen og hvorfor jeg har vært treig i kommentarfeltet. Det er jo absolutt ikke fordi jeg ikke gadd, men fordi at jeg hadde tusen ting som pågikk på en og samme gang. Jeg hadde gjort klar mange innlegg i forkant av reisen, slik at bloggen skulle oppdateres hver dag selv om jeg var på innspilling. Dere kan tro jeg kranglet meg til en times datatid hver dag, haha. Alt for bloggen! Jeg vil avslutte med å fortelle dere alt det står bra til meg både P og meg nå. Vi har time hos legen i morgen, så alt ordner seg nok! 🙂

44 kommentarer
    1. men hvorfor viser dere det på snap først også plutselig blir borte ? hva er vits med det… oppmerksomhet?

    2. Uff det hørtes ikke mye greit ut!! Helsa først!! Godt dere innså det før det kunne blitt alldeles for seint! Er så godt å høre dere har en lege som tar seg av dere nå! Sender dere varme tanker og klemmer! <3

    3. Håper det går bra med deg og Pierre 🙂 Skjønner godt at du ikke har sagt noe. Ha en super dag videre 😉

    4. Hva med operasjonen som alle egentlig lurer på? Du skriver at du svarer på alt! Du svarte på EN ting. Trist at du “lurer” leserne dine.
      Uansett godt dere kom dere hjem og at dere har det bra:)

    5. Linda: jeg har allerede sagt ved flere anledninger at jeg ikke er komfortabel med å dele noe angående operasjonen per dags dato. Som du kanskje forstår utifra det jeg skriver i dette innlegget – helsen min er ikke på topp akkurat nå, så det å begynne å åpne meg om en tabubelagt operasjon som medfører et hav med kritikk og hat er virkelig upassende akkurat nå. Det er ingen hensikt i å mase så fælt angående det, jeg deler når jeg selv er komfortabel med det. Og som sagt – jeg angrer meg i hjel over at jeg i det hele tatt fortalte om den i første omgang.. der har jeg meg selv å takke.

    6. Hehe å du som ikke ville være med på bloggerne, lol. Svenske reality serier faller liiiiitt lenger ned på lista her iallefall 😛 #Harryaf

    7. Åhh ble sykt nyskjerrig, må jo være ex on the beach, gleder meg til å se om jeg gjetter rett nå
      God bedring 🙂

    8. Kära Isabel och Pierre!
      Skönt att ni är tillbaka någotsånär helskinnade trots allt.
      Kommer ni att återvända till Thailand med Daniel som var tänkt?
      Det var nog lika bra att det blev ett avbrott. On the beach eller liknande upplägg vore väl inte direkt något som passade Dig och Pierre eller?
      Jag vet inte vad “tabubelagt operation” kan vara men med tanke på vad du skrev om att du “kanske” angrer en eller flera operationer så kommer nog inte frågan försvinna i brådrasket, men håll ut. Det är enbart du och Pierre som äger frågan.
      Hoppas ni tillfrisknar snart.
      Klem,
      Henrik

    9. det er kjipt å lese at penger skal måtte være et så stort fokus for deg, som du skriver i en kommentar over her hvor du blir betalt bedre enn “stooore” program i norge

    10. Var det sin eller p sin helse? Du som liker å være ærlig hvorfor vil du ikke fortelle hva som skjedde med helsen? Skjedd er skjedd ingens komentar vil påvirke helsen uansett….

    11. Anonym: Det er nok vanskelig for andre å forstå, men blogg og tv er min jobb! Det er min inntektskilde, på lik linje som lærer er en jobb. Det er klart som fy at penger er viktig for meg når jeg skal jobbe! 🙂 Hadde du dratt 8 timer på jobb hver dag uten å få betalt?

    12. Hei! Har du operert vaginaen? Sikkert stygt spm, men jeg begynner jo å lure litt utifra svar på kommentarene dine 😁

    13. Jeg forstår deg/dere veldig godt!
      Helsen først! Håper den blir bra fort 🙂
      Elsker videoene deres sammen!
      Håper på flere etterhvert! <3

    14. Skjønt at det var noe ja, for du pleier ikke å være så fraværende fra bloggen! Men det er bra alt ordnet seg, vært litt beskymret for dere begge <3 Riktig at helsen er det viktigste vi har, så var nok klokt at dere avslutta innspillingen 🙂

    15. Ex on the beach? Eh, nei. Ex on the beach er jo et program hvor single folk er med og så kommer ekser inn i bildet. Man blir ikke med på det som et par. Så nei, det er nok ikke ex on the beach. 🙂

    16. Om du anonym over her hadde fulgt med på Ex on the beach, så ville du også ha fått med deg at det er flere par som har sjekket inn fra starten;) Som for eksempel Megan Mckenna og Jordan.

    17. Bra at dere har det bra nå! Dumt det ikke ble noe av, men så lenge du har det bra så er det det viktigste❤️ Heier på deg, du er så flink og dyktig!!!

    18. Enig i at hverdagen er så mye bedre med sol, varme og sommer. Derfor skal jeg spare som faen for å få råd til ferieleilghet i et varmt og hyggelig land:-) Du er så kul og artig Isabel, stå på, kos deg mest mulig her i livet…det er mitt motto:-)

    19. kan noen fortelle hvor man kan se episodene til temptation island?
      og kan du isabell ha et innlegg om tips til julegaver til typen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg