bloggeren jeg ser opp til

Jeg vet ikke om dere ser på årets svenske Paradise Hotel sesong? Det gjør hvert fall jeg, da jeg har en god venninne og tre kompiser som er med. Man skulle trodd castingen foregikk på Rhodos i år, haha! Uansett – sesongen har vært veldig underholdene hittil. Men, det er ikke det jeg skal prate om nå. Jeg skal prate om Bettina. Fine, flotte, godhjerta og genuine Bettina. Altså, jeg har aldri sett makan til en jente med en slik ryggrad! Hun oser av godhet og girlpower! Om dere har sett på sesongen har dere garantert fått med dere alle de gangene hun har blitt mobbet, utøvd vold mot seg og ikke minst blitt utfryst. Det som fascinerer meg så ekstremt mye er måten hun takler alt på. Hun sier ingenting stygt tilbake, hun står opp for seg selv og hva som er rett og galt. Jeg vet ikke altså, men jeg får chills over hele kroppen når jeg ser hvilket fantastisk bra menneske hun er. Jeg mener, det skal mye til for å klare å holde roen når man gang på gang blir angrepet. Det vet hvert fall jeg med sikkerhet at JEG ikke klarer. Hun har virkelig imponert meg. 


Queen!

Man kan si mye om PH-deltakere, men vet dere? Om jeg får si det selv, er Bettina det beste forbildet man kan finne. Jeg vet at vi er mange som sliter med usikkerhet og som blir nedtrykt på enten jobb eller skole. Kanskje du ikke vet hvordan du skal takle situasjonen? Kanskje du ikke tørr stå opp for deg selv? Jeg anbefaler deg å føle med på Bettina. Hun skriver en blogg, som du finner her, hvor hun prater mye om hendelsene på PH og ikke minst om dette rundt girlpower! Selv finner jeg mye hjelp i henne, og da er jeg helt sikker på at dere også vil gjøre det. Hun er den bloggeren/jenta jeg ser opp til. Bettina, hvilken jævla stjerne du er!! 

25 kommentarer
    1. Hvem andre fra PH-Sverige er det du kjenner?? Alltid like gøy å vite det! Jeg likte ikke bettina fra starten, for det falt inn i meg at det var no galt med henne, men som sagt man skal aldri dømme en person før man har blitt kjent med dem, og ettersom tiden gikk, fant jeg ut at det faktisk er noe som er galt med MEG, og ikke henne, for at jeg ikke likte Bettina! Fordi Bettina er serr den beste personen som takler situasjoner på en guddommelig måte, hun har brae tanker om folk, selv fiendene hennes! HELT UNDERBART AKKURAT SOM DEG❤️❤️❤️ I love you BELLA❤️

    2. Følger med på serien og har heiet på Bettina siden dag en. Hun er helt rå, står for sitt og takler alt som blir slengt etter henne på en imponerende måte!
      Jeg synes forskjellen mellom den svenske og norske paradise er stor (positivt). Festene er andeledes, de får sove som de vil, det er flere vrier som det med pengepremien midt i sesongen, mer drama og ja vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
      Hva er dine meninger rundt dette? Merker du store forskjeller?
      Digger deg og bloggen din Isabel! Klem

    3. DER SA DU DET! Faen for ei dame. Følger med og er faktisk en gutt på 17… MEN, jeg gråt og gråt og gråt den gangen hun ble utfryst, kalt horeunge av en viss annen. Fantastisk underholdene sikkert for noen, og det er jo det i set selv, men på helt feil måte! Hvem av guttene kjenner du? 😀

    4. Anonym: Ikke sant! Fy, jeg kokte av sinne altså.. At det er mulig å være så jævla ond mot et annet menneske.. Men selvsagt tok Bettina det SÅ bra! <3 Jeg kjenner Tarzan, Johan og Sebastian 🙂

    5. Hei! Har du ville lagd julegavetips til gutter og jenter på alderen 15-20? Med prislapp 200-300? Har typ 15 søskenbarn å kjøpe til, så trenger litt tips:D

    6. Kem er det du heier på nå av de som er igjen på ph?? (Så lenge du ikke har fått info om at kanskje de som er ute har sjekket inn igjen da)

    7. Åå for en god person du er Isabel. Du er en god venn og flink til å skryte av andre og si mye fint og positivt, det er noe jeg verdsetter med den fine personligheten din! Bettina er helt fantastisk, og det er du også<3 for et fint innlegg!

    8. Hun er imponerende! Her får hun stadigvekk slengt dritt i mot seg, men hun står i seg selv likevel. Hun lar deg ikke knekke, og takk gud for det. Hun står for sitt og meningene sine, og sånn skal det være. Selvom andres stygge oppførsel går videre til mobbing, så oppfører hun seg som en engel. Hun slenger aldri dritt tilbake, selvom det hadde vært fortjent. Den dama der er råsterk psykisk, og uten tvil et sunt forbilde. Og jeg håper for all del at hun vet forskjellen på riktig og galt, og ikke bare mottar. Det er både ufortjent, urettferdig og kan være skummelt for henne. Hadde verden vært fylt opp med mennesker som Bettina, hadde verden vært jævlig underholdene, koselig og et trygt sted å være. GO BETTINA<3

    9. Åå jeg ELSKER JOHAN! Han spredde SÅ mye glede og var bare så klok i alt han sa! Hvordan er han i virkeligheten? Ser for meg sprudlende glad

    10. Har et utrolig teit spørsmål, men jeg klarer ikke legge det fra meg! På Snapchat for noen måneder siden la du ut en video fra fest/vors du var på hvor Raija (husker ikke hvordan det skrives) og en til danset en dans til Dory 2017 sangen. Har du enda den videoen, og kan du eventuelt legge den ut et sted? Hahah er så gira på å lære meg dansen!

    11. Så akkurat snappen din, vær så snill å ta vare på deg selv! Drit fullstendig i sosiale medier en periode. Dine følgere er her når du kommer tilbake! Ikke tenk penger/mister lesere osv, heller det for en periode enn å bli enda dårligere og må være ENDA lenger borte fra blogg/sosiale medier igjen 🙁 Håper du ikke tar dette som noe slemt, men du må begynne å tenke på helsa di <3 Du skal tross alt leve med kroppen din resten av livet 🙂

    12. Fryktelig lenge siden vi har hørt noe fra deg nå… Håper av hele mitt hjerte at det går bra med deg.. Masse varme tanker til deg, vet at du tar bloggen såpass seriøst at du ikke gir noe innlegg på langt over et døgn uten god grunn. Uansett hva det måtte være så vet jeg at du klarer deg igjennom dette også, du er SÅ STERK – og det beundrer jeg deg for. Stor klem til deg <3

    13. Heiet på henne siden dag 1, spesielt på grunn av latteren i starten! Men i de siste episodene i de siste ukene har jeg blitt overrasket over hvor fantastisk ett menneske kan ta dette med ro & ikke være spydig tilbake. Hun er virkelig fantastisk & har virkelig ryggrad!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg