i dag ble jeg biseksuell

GIRLCRUSH TUESDAY GIRLCRUSH TUESDAY

Jeg får chills over hele kroppen. I dag tidlig satte jeg på alarmen i tide for å få med meg årets Victorias Secret Fashion Show. Det er med hånden på hjertet årets høydepunkt for meg. Modellene er breathtaking, på lik linje med outfitene. Jeg mener, finnes det noe mer sexy? I think not! Jeg husker da jeg var yngre, min største drøm var å en dag bli en av englene. At jeg skulle få gå på catwalken med Candice og Adriana Lima. Etterhvert innså jeg at 1. jeg kom aldri til å bli høyere enn 160, 2. den drømmen kom aldri til å gå i oppfyllelse. Haha! Hjertet mitt ble helt knust, vet du! 

AH, for en inspirerende start på dagen. Jeg skulle ønske jeg var både Kendall Jenner, Gigi Hadid og Adriana Lima på en og samme gang. Jeg føler seriøst at jeg blir lesbisk for en dag hvert eneste år når showet sendes. Vakrere kvinner skal man lete lenge etter! Jeg så det på YouTube forresten, om dere skulle lure. 🙂






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

72 kommentarer
    1. Forstår du syns showet er sexy. Men vakrere kvinner skal man lete lenge etter er vell feil å si? Det fins absolutt mange fler vakre jenter der ute. Som ikke er like tynne som dem. Uansett hvor mye jeg vil at kvinner som er fyldigere er vakrere er det en dårlig måte å formidle seg på. Alle er vakre på sin egen unike måte. Du som er en så kjent blogger ha kanskjr veldig unge lesere. Pass på å ikke tenke så firkanta.

    2. Altså ‘ble’ du biseksuell OG lesbisk? Det er ikke det samme, og det er ikke akkurat noe man bare plutselig blir. Skjønner at du skriver det bare for ‘fun’ & trykk/likes. Men man kan synes folk(av samme kjønn) er pene uten å være lesbisk eller biseksuell.

    3. Sikker på at ikke du har sett på feil år? Ligger ingenting på youtube, har lett gjennom hele 🙁 Hadde det vært på youtube så hadde det ligget øverst også. Hvis du har sett på rett, kan du ikke legge ut en link? 😀

    4. TIL ANONYM. Seriøst hvorfor gidder du å vri på hva Isabel skriver. Du burde forstå at hun bare forsøker å understreke deres skjønnhet. INGENTING om vekt eller tynn = pen som du oppfatter. Syns du skal grave litt i seg selv nå fordi syns personlig jeg kjenner at du nå sier at jeg og mange andre som er slanke eller tynne ikke skal være fornøyde med oss selv.
      Med andre ord så er det du som krenker andres fasonger og ikke Isabel i dette tilfelle. Ta deg sammen og vit at slike rettelser som egentlig gjør narr av formfulle kvinner. Ikke gjør det. VI jenter er fine uansett <3 det blir motsatt effekt når du reagerer på et innlegg slik. Super tynn super stor spiller ingen rolle. Ikke vær med å gjøre skille kjære ANONYM.

    5. De er helt klart både sexy og vakker – men synes du er mye mer “ansiktspen / vakker” jeg da. Kroppen har du definitivt også – bare noen cm på høyden som mangler 😉

    6. Kjære Isabel. 🙂
      I ukens spørsmål som du la ut, der du ble spurt om du angrer på noen av operasjonene du har foretatt, så svarte du at du på en måte angrer på hvert eneste kosmetiske inngrep.
      Hvorfor angrer du? ( Og jeg spør ikke om hva du opererte i Istanbul.) Den operasjonen har du gitt grei melding om at du ikke vil dele, og det respekterer jeg fullt ut.)
      Jeg lurer bare veldig på hva du mente med svaret du gav.
      P.s: Fint å ha deg ” tilbake” i ditt gamle, gode ess. 🙂
      Håper virkelig det går bedre med deg etter hvert nå når du har kommet hjem til Norge. 🙂
      Klem.

    7. Victoria secret modellene er stunning! Perfekte. Og du som sier at fyldigere kvinner er vakrere er sikkert stor og fyldig selv. Det finnes ikke noe vakrere en slanke sexy undertøysmodeller!

    8. Anonym: Hun må da få si at hun syntes de er noe av det vakreste, uten og få dere lubbne kvinner på nakken. Nei jeg er helt enig med Isabel, de er skjønnheter av første klasse:-)

    9. Det er ikke noe mer galt å si at tynne jenter er de vakreste, som å si at de fyldige er det. Pass på det du sier selv du anonym.

    10. Næh, fly flate!
      Jeg tror ikke du vet hva du snakker om, Isabel.
      Her er det VELDIG lite mat å innta, hardtrening ifra morgen til kveld, og kun og alene fokus på kropp og utseende! Kjekt å se på, helt enig, men slike kropper blir jo helt bisarre å se opp til !

    11. Kanskje ikke ditt heldigste innlegg.. 🙂 man trenger ikke lete lenge for å finne like vakre kvinner! Det er bare å se seg rundt på gata 🙂

    12. Det skal mye til for å bli en av englene både skjønnhet og sunn kropp, vakkert hår, ren hud og de skal være sunne ikke minst. Den sunne gode maten de spiser burde vi alle også spist, da hadde vi ikke hatt mye livsstilsykdommer her i dette land. Dette har jeg fulgt med på i mange år og har selv vært modell. Så det er ikke snakk om at de er syke tynne, da blir de sparket. De er sunne tynne og de trener masse for å se sterke, friske og slanke ut.

    13. De er kjempevakre, slanke og lekre. Sånn er det. Det er ikke bra og hylle slapp mage eller disselår eller.

    14. De er stramme og trente og nøye på hva de spiser, det er ikke noe galt med det. Det er verre og spise fett, potetgull, godteri og pølser enn å spise de salatene, kyllingen, fisken, havregrøten de spiser. Alfa omega og være slank og sunn.

    15. går ikke ann å “bli” biseksuell. man er født med seksualiteten sin, men av og til så merker man det ikke før senere i livet. akkurat det kommer helt ann på
      men skjønner hva du mener! ikke noe vondt ment med dette, bare litt godhjertet kritikk❤️

    16. Jeg er gutt og min samboer elsker det showet. Vi ser på det sammen og jeg må si at jeg syntes de er hotte! Men ikke hottere enn min modellsamboer da:☆

    17. For min del er de litt for tynne etter min smak, absolutt vakre jenter! Men jeg liker muskuløse jenter 🙂 Med sprettrumpe, ryggtavle og biceps! Ingen hat mot de eller showet da, just not my cup of tea!

    18. Yes! De modellene er rene englene, det ligger i ordet. De er liksom så naturlige og rene, pluss at de har kropper som er så gudinnevakre!

    19. Muskuløse jenter er ikke feminint og sexy etter min smak. Ja sprettrumpe og definert mage pluss svai i korsryggen er vakkert, men uten om det er den peneste kvinnen hun slanke, med litt timeglassfasong.

    20. Voldsomt så bokstavlig enkelte tok at Isabel sa hun ble bifil, er jo bare sånn man sier, litt humor liksom😉

    21. Husk at du nå velger å fronte en del modeller som lever på 2 barnemat bokser om dagen for å holde seg slanke. Utover dette , er jeg enig . Flotte . er til å bli bi av ass=)

    22. Selvfølgelig er det ikke lov å skrive dette.. Da kommer politiet med det samme vet du 😂 2016, året hvor alt blir tatt bokstavelig.. Nå må folk slutte å dra alt som blir sagt opp i nesa! Skjerpings 😉

    23. Isabel! Når jeg trykker på linken din på tlf kommer jeg rett på riktig.. men ville gjerne sett det på tv..så bruker youtube på dvd spilleren men der går det jo ikle å bruke link og når jeg søker på youtube finner jeg det ikke…tips?

    24. Hihi never mind..så på i et kvarter så ble det uutholdelig kjedelig så trenger ikke tips alikevel😎🙊

    25. Mhm VS jentene er super pene men der IKKE penere enn deg. <3 Fy faen, tenk om jeg kunne hatt utseende ditt for en dag! Da hadde jeg vært lykkelig...

    26. Altså… de jentene er sikkert pene og vakre og om man fikk den kroppen gratis så ja takk.. men nå er det slik at ikke alle kan få den kroppen, meg inkludert😂 Lenge leve magefett og disselår 🙌🏻 Er egt glad jeg er litt tjukk en sååååå tynn egt…

    27. Etter min mening er Candice Swanepoel kanskje den vakreste kvinnen i verden – hun er perfekt. Nydelig ansikt, den beste av alle VS-kroppene, fint hår, beste “walk”, tilogmed stemmen hennes er så feminin og fin. Skjønner ikke at det går ann å være så heldig med genene haha! Savnet henne i årets show, men vet hun har født. Ellers er jo Adriana Lima veldig vakker og rå på catwalken.

    28. Alle kan være slanke hvis man virkelig ønsker det, hvem som helst kan få tynn fin kropp, det ligger i hva man putter i munnen og hvor mye man gidder å være i aktivitet å trene. Kjenner ei super jente som veide 119 kg. Nå i dag veier hun 64 og er så fit og har vrkelig fått drømmekroppen.:-):-)

    29. Superpene tynne og vakre kvinner ja:-) Den ene vakrere etter den andre, men jeg må si at mine venninner er like slanke og pene som de, så det hører ikke til sjeldenheten akkurat, men som sagt de er stunning!

    30. 👡👙 Skjønhetene der altså……. de som sier de er for tynne er antakelig bare litt overvektige selv:-) de er jo perfect!!!!

    31. Disse jentene er vakre ingenting å si på det, men de er altfor høye og tynne etter idealen! De fronter ikke normalen i det hele tatt! De burde hatt mer muskler og former! Neei ikke som en mann!! Men det skal mye til! Ikke høye og hengslete!! Er så utrolig lei av catwalk modeller, og VS modeller er intet unntak! Jeg har selv slitt med spisevegring nettopp pga presset i bransjen!!

    32. Anonym 22.14: Hvordan tror du de jentene som er høye og tynne av natur føler seg når sånne som deg kritiserer de…. jeg kjenner selv mange høye, hvorav en veldig høy jente som også er veldig tynn. Det går ikke ann og si at en kroppstype ikke er normal, når faktisk det er jenter som bare er sånn av natur, dessuten er alle forskjellige og det blir feil og sette pekepinn på en type kropp.

    33. Herregud du over her 22.14. Så du mener det er bedre og være lav enn høy? Nokså dum ting og si. Og victoria s.modellene er ikke hengslete, de er rakrygget og har flott holdning. Og de kritiserer sikkert heller ikke lave jenter med noen kilo ekstra. Dette er kvinner med stil og oppførsel.

    34. Miss universe jentene er sååå mye penere en VS modellene. De er selvfølgelig flotte de og men egentlig litt vanlige. Mens M.Universe kandidatene er ti ganger mer spesielle, særlig de latin amerikanske og østeuropeiske.

    35. Det der blir en litt tynn påstand å komme med. Slettes ikke alle kan være slank om de vil det nok. (og nei, dette kommer ikke fra en overvektig person som føler seg truffet). Det er utrolig mange der ute som sliter med autoimmune sykdommer som forårsaker at de legger på seg ukontrollert uansett hvor sunt de spiser, eller hvor mye de trener.
      Har selv flere autoimmune sykdommer, men jeg påvirkes i den forstand at jeg konstant får infeksjoner og dermed bestandig er syk, men er så heldig at vekta mi ikke er et problem.
      Men jeg ønsker gjerne å snakke litt for alle de med Lipødem, Lupus eller andre sykdommer, som bestandig blir sjikanert og kalt feite når de gjør alt i sin makt for å unngå det.

    36. VS er høydepunktet på tv i året:) elsker de modellene, de er så fantastisk nydelige….ååååå jeg blir også litt satt ut av deres unike kropper og beauty..

    37. Folk skal vri og vrenge på alt. Hun som skrev det med at alle kan få drømmekroppen, mente det bare positivt sikkert. Alle vet jo at med sykdom blir det en annen sak. Jeg trener, og utenfor treningsstudio foreksempel står det: Alle kan få drømmekroppen og nå målet sitt. Og da mener jo de ikke og støte de som er syke for det selvsagt!! Det blir litt sånn som alle bare vet, men man ytrer en generelt positiv ting uten at en liten folkegruppe skal føle seg angripet med en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg