ukens spørsmål

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilket kamera bruker du?

– Jeg sverger til mitt Olympus Pen 7. Til det har jeg tre forskjellige objektiv som gjør kvaliteten tusen ganger bedre 🙂

Ser du selv bare er 160 høy, men hva synes du om lange jenter?

– Jeg ELSKER høye jenter! Skulle så gjerne ønsket jeg var mange cm lengre selv, hehe. Det er SÅ fint med lange ben… Jelly!

Kan du skrive et innlegg hvor du forklarer litt hva du mener med at du “angrer” på operasjonene?

– Ja, jeg tenker å gjøre det. Akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare det med ord, men etterhvert som jeg finner ut av tankene mine blir det nok et innlegg om det på bloggen, eller kanskje en videoblogg? Jeg formulerer meg alltid mye bedre på video enn gjennom tekst, så en videosnutt hadde kanskje egnet seg bedre. Vi får se. <3

Dumt spørsmål, men siden du tok silikoner bruker du BH eller kan du la vær?

– Ingen spørsmål er dumme, vet du! 🙂 Jeg foretrekker helst å gå uten BH, så det gjør jeg for det meste, men BH er jo best å bruke når det kommer til løft og holde alt på plass. Det kommer veldig an på hva jeg har på meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser du på skam? Og hvis ja – hva syns du om serien? 🙂

– Ja, egentlig! Jeg har ikke fått med meg den nyeste sesongen da, så det må jeg få gjort innen snareste fremtid. Jeg elsker Skam!

Hva sover du i om natta?

– Da sover jeg naken! Hehe. Jeg har ikke sjanse å sove i klær, føler jeg kveler meg selv så mye som jeg vrir og vender på meg i søvne.

Hvorfor er du i Thailand uten å blogge noe som helst om det og ikke legge ut noen snaps eller bilder derfra generelt?

– Fordi vi var på tv-innspilling som krevde taushetsplikt, noe som gjorde at jeg ikke kunne blogge om eller vise hvor jeg var.

Hvilke størrelse bestiller du dine kjoler fra Shein.com?

– Alle klærne jeg bestiller fra Shein har jeg XS i. Noe kan jeg til og med ha S i, men jeg vil påstå at klærne deres er helt normale i størrelsen.

Hvorfor står du alltid på tær på bilder?

– Jo, det skal jeg fortelle deg. Det er helt enkelt fordi jeg har såååå lyst til å være høy, haha. Derfor gjør jeg alt jeg kan for å se bittelitt høyere ut. Er ikke lett å være 160 ass.. Spesielt ikke dersom man så inderlig vil være høyere.

Kan du vise hvordan du styler overknee boots?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / støvletter her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke her / genser utsolgt – lignende her / støvletter her / bukser her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / boots her / veske her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke House Of CB, lignende her / skjørt her / boots her / genser her / veske Céline / solbriller her

___________

STILL GJERNE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE!

29 kommentarer
    1. Det går ann å operere seg høyere. Men ville overhodet ikke anbefalt det, for det skal visstnok være en veldig smertefull og langvarig prosess.

    2. åå du er så søt trodde ikke du syntes det var såå fint å være høy.. er 168 selv og har ønsket lenge jeg var på din høyde.. jeez er det mulig, måten man vil ha det man ikke har.

    3. Synes du 1.60 er lavt? Jeg er 1.53.. DET er lavt! Sophie Elise gnåler også om at hun 1.58 og lav som en dverg.. Hva tror du det får oss som faktisk ER lav til å føle? Har man små bryster, kan man lett operere, har man for store bryster, ja da kan man operere, har man lita rumpe, kan man trene den stor (eller operere), har man kort hår kan man bruke extensions, liker man ikke øyefargen sin, så bruker man fargelinser..osv osv osv.. Skjønner du hvor jeg vil med dette? Å være lav får man faktisk ikke gjort noe med (eller å være for høy for den del).. Det er ikke gjort på en time eller to på operasjonsbordet (ikke på denne siden av jordkloden i alle fall) Kjenner jeg er lei av å lese om at dere som er 1.60-1.68 synes at dere er sååå lave..! Ikke ute etter diskusjon, men 1.60 er da ikke lavt?🙄

    4. Har et spørsmål om PH. Når dere spiste middag og sånt, hva skjedde om f.eks en person ikke likte maten? Altså, f.eks. Du liker ikke fisk, men det var fisk til middag. Måtte dere gå sulten da? Eller fikk dere lage en brødskive eller noe? Alltid vært nyskjerrig på det, hehe.😊

    5. Åh, for noen nydelige bilder de to øverste var!!
      Håper alt står bra til med deg, og du må ha god bedring fine <3

    6. Håper det er bedre med deg nå, Isabel 🙏🏻 Synes du har blitt så
      mye tynnere også i det siste, mulig det bare ser sånn ut på bildet her.
      Tenker på deg ❤️ Du må huske at stress over lang tid er farlig, det kan føre til mye tull og tøys for kroppen din. Vær snill mot deg selv nå
      🙏🏻

    7. Hei Isabel 😊
      Hva er dine beste tips til å ta vare på kjærligheten i en ellers hektisk hverdag?
      Når man bor sammen og jobber sammen, er sammen heletiden, så blir jo ting kanskje fort en rutine?
      Er det noe dere liker å gjøre for å få pleiet kjærligheten og gnisten deres?
      Stor klem ❤

    8. Hva blir din neste operassjon, Isabellaen min. Du blir bare finere og finere, vennen. 🙂 Ah, jeg skulle ønnske jei Så ut somm deg!

    9. Hvor er genseren din fra, på innlegget “Jeg sprekker av stolthet”?
      Og hvilken leppestift har du på, på innlegget “Kaotisk”?

    10. FS: 1.60 er jo lavt. Du som er 1.53 som er GANSKE lav:) 168 er gjennomsnitt i Norge. Så alt over det er ansett som “høy”.

    11. Må bare si jeg syns de fleste bloggerne ser rett og slett horete ut med over knee boots.. mange kunne lagt seg selv inn på nærmeste bordell.. men du der imot! Wow! Antrekkene dine er så hverdagslige, samtidig så classy.. du er den bloggeren med best stil! Et lite tips/ønske fra meg er å lage videoblogger om hvordan du matcher antrekk, essentials i skapet, hva som passer for ulike anledninger, hva du syns er det hotteste osv.. tror mange hadde hatt stor interesse av det. Mange ser etter inspo i deg når det kommer til klær; så det hadde vært dødskult.

    12. Kan du lage en pepperkakehus challenge der dere skal pynte vær deres pepperkakehus? Hadde vært utrolig gøy å se hvordan du og Pierre hadde pyntet et pepperkakehus. (Tips til en YouTube video)

    13. Ser du Trisha Paytas på youtube? Hun tok nylig boob job nr 2, da ble det løft og nye implantat.. fordi hun nesten aldri gikk med bh etter hennes første boob job, og det angret hun på. Det er litt rart å bruke så mye penger og ha så vondt, også ikke gidde å gjøre noe så enkelt som å bruke bh, for å opprettholde resultatet så lenge som mulig. Mener det bare godt, og kanskje du ikke har tenkt over det på den måten? 🙂

    14. Hvorfor ble du innlagt på sykehus, og hvordan går det med deg?
      Har du noengang vært på sykehus før?
      Stor klem❤️

    15. Hvor er du opprinnelig fra?
      Hvor Er foreldrene dine fra?
      Jeg er ny her å vil gjerne vite mer om deg!
      Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg