07:00 på en lørdag

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Jeg har vært veldig mye frem og tilbake når det kommer til om jeg liker å stå opp grytidlig eller ikke. I morges var jeg ikke usikker, for å si det sånn. Ikke tidligere i uka heller, for den saks skyld.. Jeg vet ikke hva jeg har fått for meg, men jeg våkner altså av meg selv rundt 06 hver eneste morgen. What the hell! Det er SÅ ulikt meg, det kan alle som kjenner meg skrive under på haha. Jeg liker å sove lenge – det optimale er til 10:30, liksom. Du tenker kanskje at det er fordi jeg legger meg tidligere, og derfor står opp tidligere? Feil. Jeg legger meg fortsatt på samme tidspunkt som jeg gjør til vanlig, men likevel har jeg tydeligvis fått installert en automatisk vekkerklokke som plinger før selveste hanen har stått opp. Ikke har jeg sjanse å sovne igjen heller, når jeg først har våknet. Dagens store problem…

Jeg er pigg og klar for en fin lørdag! Det er lenge siden P og jeg har hatt en ordentlig fin dag hvor vi har funnet på noe gøy sammen. Da vi lå i sengen i morges planla vi dagen. Vi har blitt enige om en lunsj på Theatercaféen, vandre i julegata og avslutte dagen med kino. Magen min er enda ikke på topp, ellers hadde vi dratt ut med noen venner. Det får vi ta igjen ved en senere anledning! For første gang på lenge hører Bella på kroppen, ser dere! Kanskje jeg slipper en ny tur til sykehuset om jeg bare fortsetter med det, haha. 

31 kommentarer
    1. Good morning skjønne fine deg. Jeg våkner også tidlig for tiden, aner ikke hvorfor. Giret på livet kanskje? 😀

    2. hei hør på denne sangen : mrs potato head – melanie martinez. hjerne se musikkvideoen! ha en fin dag ❤️

    3. Tips: Enkelte bukser får bena dine til å fremstå lengre, også i virkeligheten. (Dette forutsetter at man har slanke/normale ben) Jeg har nemlig sett at du så å si kun bruker bukser som gjør det stikk motsatte, altså gjør du bena dine enda lavere og “tykkere” enn hva de her.
      Første bud er å finne bukser som er passe i lengden, eller enda bedre, er LITT for korte i lengden – da får man en illusjon av at du har lange ben. Forstår at det kan være vanskelig å finne for deg som er så lav, så da er det jo supert at det er trendy å klippe av nederste del av buksa og slenge den på høy sentrifugering (Det hjelper ikke å brette opp buksekanten, da ser det bare ut som at du er så lav at du må brette den).
      Andre bud er å finne en bukse som bare er litt tight. Bruker du supertighte bukser ser du bare tykkere ut, så sant du ikke er suuperskinny. Den kan gjerne være stram ved rumpa, men ved legger og lår kan den ikke være superstram (Se på “ungdomsavdelingen” på HM etter basic 199-kroners bukser). Suger til å forklare, men hvis du finner/lager en bukse som oppfyller disse to kravene, vil det se ut som at du har lange(lengre) og tynne ben (dette hører liksom sammen for å få det til) Førstnevnte krav gjør at det ser ut som at du har for lange ben til å passe inn i bukselengden, og sistnevnte gjør at det ser ut som at du er “for tynn” til å fylle ut en tight bukse. Jeg lover deg, prøver du ut dette kommer du til å kaaste alle de gamle buksene dine!! 😉
      Værsågod!

    4. Heiii:) God helg!
      Lurer på hvorfor du kun vil bli kalt bella eller isabell og unngår å poste om navnet du egentlig har “Shirog”. Det vi lurer på flere, er hvorfor dette navnet som du egentlig heter blir skjult i så stor grad:)? HA en fin kosehelg:)

    5. Jeg hater også strykejern, men innimellom må det til. Krøllete klær er stygt som fy, samt billigklær av ymse kvalitet, rett fra posen, liksom. Mener ikke være pirkete, bare hjelpsom:) God helg:)

    6. Anonym kl 17:16: Det der ser egentlig mer ut som arr fra selvskading enn strekkmerker. Men jeg må si at uansett om det er det en eller det andre så applauderer jeg at du ikke redigerer det bort som utallige andre bloggere ville gjort. Du ser fantastisk ut.

    7. Unnskyld for at jeg sa det med høyden. har nok blandet deg med en annen blogger og tenkt at du er 165. 🙂

    8. Er det mulig, anonym og Silje over her.. det er fult mulig å ha arr på kroppen uten verken selvskading eller strekkmerker. Har selv en hel del etter mine yngredager (og litt eldre dager på fylla haha huff). Sår og arr hører livet med uten at det må være noen spesiell grunn i den forstand.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg