om jeg ikke gjør dette, kaster P meg ut

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

WHAT YOU HAVE BEEN WAITING FOR ..

Nå har jeg en forhåpentligvis etterlengtet nyhet til dere! Jeg har brukt å selge klær fra garderoben min en gang i blant, men nå er det faktisk veldig lenge siden sist. Dere har etterspurt om ikke jeg kan åpne nettbutikken igjen en god stund nå, noe som har fått meg til å endelig gripe tak i det! Jeg beklager så mye for at det tok så lang tid, men jeg har hatt det ekstremt travelt de siste månedene, så et klessalg har liksom ikke vært aktuelt. Før nå! Jippiiii 🙂 Pierre holder på å kaste meg ut av leiligheten, jeg mener.. Det går ikke an å bevege seg på hverken gjesterommet eller soverommet vårt på grunn av all overflod med klær. Selv får han et lite stativ og to skuffer til å plassere sitt tøy i, mens jeg har tatt over alt annet av plass i leiligheten. Jeg kan jo forstå at han begynner å gå lei, for å si det sånn. Haha! Er ikke barebare å være sammen med en shoppegal blogger, si! 😉 Jeg blir å selge masse av mitt favoritt tøy (buhu), men slik må det bare bli da jeg vil bli boende her og ikke bli kastet ut… Hehe. Med det sagt: gjør dere klar for tidenes klessalg i morgen klokken 15:00 – da åpner jeg nettbutikken!

.     .     .

WHEN: i morgen, klokken 15:00.

WHERE: sraad.tictail.com.

20 kommentarer

Siste innlegg