DE SKAL KOSE SEG MED STORESØSS

affiliateslenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MY FAVE DAY OF THE WEEK ..

Og så ble det sannelig søndag igjen! AH, som jeg elsker søndager! Dagen hvor man kan slappe av på sofaen med serier hele dagen og spise junk UTEN å få dårlig samvittighet. Hehe! Finnes det noe bedre? I dag skal jeg dog ikke gjøre som jeg alltid pleier, jeg skal nemlig tilbringe kvalitetstid med småsøsknene mine. Det er litt for lenge siden sist, men slik har det måttet bli da formen min som sagt ikke har vært på topp den seneste tiden. Når jeg er med dem vil jeg jo aller helst være full av energi og finne på noe hyggelig sammen, og ikke ligge strak ut på sofaen med varmepose på magen. Haha. Det skal jo alltid være super duper gøy å tilbringe tid sammen med storesøster 😉 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag klarte jeg faktisk sove helt frem til 08:30! Fremgang fra tidligere i uka, og det skikkelig er deilig altså! Morgenen startet rolig i sengen i min favoritt armkrok, før jeg steg opp av sengen å gjorde klart til frokost mens Pierre løp på butikken for å kjøpe baguetter. Frokosten er hellig her i hus, vi spiser alltid som kongelige på morgenen. Hehe! Vi snakker baguetter i ovnen, kokt egg, pålegg, fruktfat, yoghurt og smoothies. Og jeg som haaatet frokost før? Jeg manglet åpenbart et par skruer (det gjør jeg for så vidt fortsatt haha).. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole lignende her / bandana her

13 kommentarer
    1. Synes det var finere når du ikke hadde fjerna babyhårene, men sikkert smak og behag og savner den gamle nesa di. Passet deg så godt . Masse god bedring , fin blogg med fine bilder .

    2. Hei. Hvordan er det for søskene dine når du alltid sitter med mobilen når du tilbringer tid med de? Følger deg på snap og det er alltid snap etter snap hvor du filmer deg selv, tar selfies støtt og stadig når du er med de. Hvorfor ikke bare legge telefonen litt vekk for en kveld og gi dem din oppmerksomt 100%. Håper ikke du tar dette som kritikk, jeg bare lurer egentlig på hvordan det er for de. Har en venninne som aldri kan legge av telefonen når vi tilbringer litt tid sammen, og det får meg til å føle at jeg er så utrolig kjedelig, selvom jeg later som at det ikke påvirker meg

    3. Anonym: Det er litt feil å dømme utifra noen få snaps som jeg legger ut i løpet av hele kvelden som jeg tilbrakte med dem. Det er selvfølgelig ikke slik at alt jeg gjør er å sitte med trynet i mobilen, det er vel ganske selvsagt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg