For aller første gang

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

EN NY TRADISJON ER HERVED INNFØRT ..

Hvilken koselig kveld Pierre og jeg hadde i går! Hverken jeg eller P har bygget, eller pyntet pepperkakehus før (tro det eller ei), så i går kveld fikk vi endelig gjort det. Ikke verst at vår første gang er sammen, hihi! Dette er definitivt en ny tradisjon her i heimen. Vi spilte høy julemusikk (elsker Mariah Carey), pyntet og storkoste oss i flere timer. Om man ikke kommer i julestemning av det, så vet sannelig ikke jeg! Ah, jeg kan virkelig ikke få sagt det nok – jeg eeeelsker julen, og spesielt tiden før. Atmosfæren og generelt alt ved høytiden er så fantastisk koselig! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi filmet hele seansen til YouTube også, hvor vi blant annet gjorde en konkurranse ut av det. Haha, spørs om det var så lurt… Vi er jo begge to alt for ivrige på å vinne! Den ene verre enn den andre.. JAJA! Blir nok underholdende for dere å se, vil jeg tro! Videoen klippes i løpet av de neste dagene, så legger vi den ut. Der får dere blant annet se resultatene av mitt og Pierres pepperkakehus. Jeg holder dere selvsagt oppdatert. <3

11 kommentarer

Siste innlegg