jeg må legge på meg 50 kg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen elsklinger! Håper dere har sovet godt? Det har jeg! Og selvfølgelig spratt jeg opp klokken 07 i dag tidlig, igjen. HVA skjer?! Haha, jeg kommer virkelig ikke over hvilken morgenfugl jeg har blitt.. Hvem fanken skulle trodd det om dette sovedyret? Venninnene mine ler seg ihjel, haha. Altså, jeg må fortelle dere om gårskveldens bravader. Da vi la oss, la Pierre armen rundt meg og plutselig falt disse ordene ut av hans munn:

Pierre: Babe, du er nødt til å legge på deg 50 kg!

Meg: Haha, HVA sa du?

Pierre: Ja, for da hadde du vært perfekt i “høyden” slik at armen min kan slappe av når jeg holder rundt deg! 

Altså, hva gir du meg? Hahaha, jeg orker ikke. Selv om det tydeligvis hadde vært deilig for han, er det uaktuelt for meg. Jeg vet at jeg senest i går sa at jeg er nødt til å bli mindre utseendefiksert, men det å legge på meg 50 kg inngår virkelig ikke i den uttalelsen, haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har vi nettopp spist frokost, og nå koser jeg meg i sofakroken med denne deilige koppen med varm sjokolade. Yummie! Fin og myk start på uken, gitt! Senere i dag skal jeg på en shoot, en tur i julegata og i kveld er det duket for jentekveld hos Raija. Det skal bli så godt å se jenta mi igjen! 

 

34 kommentarer
    1. Er helt enig med Pierre. Du er jo så tynn at du ser jo ut som du har spiseforstyrrelsener. Man ser jo på deg at du bare må se bra ut, at utseende er alt. ‘Men ærlig se deg selv i speilet da ser du en pinne men 2 tonn med sminke på.

    2. Altså herregud.. blir helt dårlig over hvordan noen folk oppfører seg.
      Er så mye i media om dette med mobbing, tydeligvis har ikke folk vokst opp endå, eller er altfor ung til å være på nettet, for dette er IKKE greit!
      Rett og slett rein mobbing, tror ikke enkelte vet hvor mye dette kan skade en person psykisk.
      Du ser strålende ut Isabel, og håper for all del at du ikke tar noe av de negative kommentarene til deg!
      Tenk å være så misfornøyd med seg selv og la det gå utover deg.. du fortjener ikke dette i det hele tatt <3
      Stå på, du er en utrolig flink person som har fått mye til!
      klem <3

    3. For en ufyselig kommentar om folk med spiseforstyrrelser Elsa. Det er en sykdom på lik linje med andre ting, og også en svært antrengende og jævlig sykdom, da slenger du ikke ut ting som “en pinne”. Eller har du for vane å komme med slengbemerkninger til folk som har all slags synlige, men alvorlige, sykdommer?

    4. Elsa: Blir du glad av å sitte bak skjermen å skrive drittkommentarer til folk? Vi er snart i 2017. Du er nødt til å få opp øynene, og forstå at noen er tynne, og noen er kraftige. Noen bruker mye sminke, mens andre bruker lite. Ingenting er bedre enn det andre.
      Så nå er spørsmålet mitt; dersom du så noen på gata som du mente var alt for tynn, eller hadde for mye sminke på seg – hadde du lirt av deg en spydig kommentar til vedkommende da også? Selv om isabell er en offentlig person, gir ikke dette deg retten til å fortelle hva som er rett eller galt. Folk liker forskjellige ting.
      snx

    5. Du er så flott ❤ det er så morsomt, hver gang jeg tenker på pierre så ser jeg for meg PH episoden hvor noen blir ” drept ” eller hva det var 😛 når det står murder på døren og pierre er helt forvirret og bare : redrum ?!?!? Hahaha. Det er den beste og mest episke episodene fra alle sesonger. Lo så jeg gren nesten. Hehehe 😅 😅 kunne sett den på reapet Tusen ganger 😛

    6. Enig me Pierre 🙂
      Du e aalt for tynn.
      Men så koselig start på uken 🙂
      Æ like ikje mandag nåkka særlig.. haha.
      <3<3<3

    7. Jeg syntes du skal slappe litt av når det kommer til hvordan du ser ut, du er for fjollete. Og du viser disse fansa dine en helt feil verden. Alt handler ikke kun om hvordan du ser ut. Når det eneste du har gjort siden du ble sammen med Pierre så har du fikset på noe men når han først vil noe så sier du nei.

    8. Pierre sier jo ikke at hun er for tynn? Folk over her må jo skjønne en spøk.. 50kg er ganske mye, se litt humor i det Isabel skriver og 🙂 trenger ikke å ta alt bokstavelig

    9. Anonym: Jeg vet ikke hvor mye jeg veier, jeg eier ingen vekt her hjemme og har ikke veid meg helt siden jeg ble “frisk” fra anoreksiaen. Vekt er meningsløst 🙂

    10. Synes du er ganske tynn men 50 kg er for mye jaa 😀 haha… og lykke til med det. Er ikke lett å legge på seg hvis man virkelig vil. Akkurat som de som vil gå ned. Er tøft det der ass… ;D haha… er så komisk!

    11. “hva gir du meg” er et svenskt uttrykk for sånn ca. “hva tror du om meg”…sånn ca.. når man er sammen med noen som snakker et annet språk er det vanlig at man tar og legger ord og uttrykk til seg..

    12. Ha ha ha… hun er da helt normal, ikke noe kjempetynn jente henne. De som må si at hun er altfor tynn, jeg lurer på hva de veier for og si det sånn….

    13. Jeg er litt tynnere enn Isabel, men likevel sunn og normal, finnes ikke unormal. Nå får dere lubne jenter slutte og rakke ned på tynne perfekte jenter som Isabel og co!!

    14. Anonym; haha. Det lurer jeg også på. Er selv en 17-18 i BMI og aldri hatt noe problem med vekt. De som kommenterer her har tydeligvis noen kilo ekstra…

    15. :-):-) Enig med dere over her. Folk får passe på sin egen vekt tror jeg, høres ut som det er noen bitre kommenrarer her som sannsyneligvis skyldes god mat…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg