slik sminker jeg meg!

God kveld babes! Jeg vet at jeg har lovet dere en sminkevideo lenge nå, men ettersom jeg aldri får spilt den inn, har jeg funnet en litt enklere løsning. I dag har jeg nemlig filmet masse på snapchat mens jeg sminket meg! Så dersom du er interessert i å se hvilke produkter jeg bruker og hvordan jeg sminker meg: legg meg til på snapchat! IsabelSraad heter jeg der. Jeg har forøvrig blitt veldig aktiv på snap igjen etter en nokså død periode. Jeg får jo munndiaré annenhver time, jeg. Og det går utover storyen min, for å si det sånn.. Heh!

Ja, det var det jeg hadde på hjertet for denne gang. Tenkte i grunn bare å si ifra til dere som venter og venter på denne sminkevideoen som jeg er aaalt for treig med.. Klem!

9 kommentarer
    1. Hei! 🙂 den genser du hadde på deg igår på snap, hvor er den fra? den var så utrolig fin og kledde deg så bra

    2. Ville bare si at du er utrolig pen! Du var innom jobben min i dag, men jeg stod fast i kassa så jeg fikk ikke sagt hei 🙂

    3. Hei jeg lurer på hvor gjør du dine operasjoner i Istanbul? Jeg skal dit til våren. Hvordan kommer jeg i kontakt med dem eller har du en nettside jeg kan se på?
      ^=/

    4. For ei dame du er! Skal på ferie snart og lommeboken begynner å bli tom, samt betakarotenen, kan du prøve å få til en giveaway eller et tilbud hos betakaroten;..

    5. Kan du legge ut sminkevideo pp bloggen også?? Er bedre kvalitet og mulighet for lengere video uten kutt :)) ikke alle som leser bloggen din som har snap heller

    6. kan du ikke lage en sminkevideo på bloggen for det? rakk ikke å se storyen din og vil gjerne se hvordan du sminker deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg