Det hadde jeg aldri trodd

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Herlighet, jeg hadde aldri trodd at interessen for klessalget mitt skulle være så stort! I grunn burde jeg jo visst det, ettersom etterspørselen har vært ekstremt høy. Jeg vurderer å fylle på salget da nesten alt er tomt allerede. Hva tenker dere om det? YAY or NAY? Kom gjerne med tilbakemelding til meg 🙂 Dersom dere ønsker det, skal jeg absolutt få det til! Jeg har masse mer liggende som jeg ikke bruker lenger, som kanskje noen av dere vil finne glede i. Hensikten med dette innlegget var i grunn å takke dere alle sammen for å kjøpe mine klær! Det er så gøy å se at dere liker at jeg gjør slike ting inn i mellom. Tusen, tusen, tusen takk! ♥

Pssst.. Det finnes fortsatt noen godbiter igjen! Nettbutikken min: SRAAD.TICTAIL.COM

9 kommentarer

Siste innlegg