Denne dagen vil jeg minnes for alltid

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A ROMANTIC CHRISTMAS WALK

________

… Du vet du er lykkelig når alt du gjør er å gå rundt med et smil om munnen døgnet rundt. For to dager siden dro Pierre og jeg til den berømte julegata her i Oslo. Det er ikke til å stikke under en stol at vinteren har kommet for fullt, så frostrøyken stod ut av munnen på oss begge. Det tok ikke mange minuttene før Pierre kjøpte seg et godt, tykt vante-par for å holde varmen. Selv hadde jeg ikke akkurat kledd meg så alt for smart for anledningen, med andre ord gikk jeg rundt å hakket tenner. Haha. Tross kuldegradene storkoste vi oss! Det er lenge siden jeg virkelig har kjent på den der lykkefølelsen innvendig, men da vi spaserte rundt i denne gata fyltes hele magen med sommerfugler. Dagen bøy på overflod av hygge, kvalitetstid, kjærlighet og selvfølgelig en real dose med julestemning. Hit må vi definitivt ta turen igjen, og heldigvis er det fortsatt en liten stund til julaften. Jeg satser på at vi drar tilbake i løpet av helgen! 

40 kommentarer

Siste innlegg