private bilder

Hei fininger! Beklager for sen oppdatering, men jeg har vært på vift helt frem til nå. Eller, jeg er for så vidt fortsatt på vift.. I skrivende stund sitter jeg faktisk på MOODstudio hvor Pierre blir freshet på håret. I går var en innholdsrik dag! Vi spiste ribbe til middag (altså, naaaam), jeg fikk satt på vipper av flinkeste Raija på Beauty House (sponset behandling) ooog vi fikk klemt inn en liten bestis-date midt oppi alt kaos. Jeg drasset ikke med meg kameraet i går, men jeg passet på å knipse litt glimt med mobilen i løpet av dagen. Jeg føler det blir hakket mer personlig når dere får se private bilder tatt med mobiltelefonen, i forhold til hva det er med glossy speilrefleks bilder. Er dere enige? 🙂 Her er et par glimt fra dagen min igår:

In action…

Resultatet! Elsker mine vipper <3 Om dere skal sette på vipper, dra til Raija på Beauty House! Hun er RÅÅÅ. ♥

Date med min bestie. <3

Aaaah!!! YUM!

♥ ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg