en perfekt kveld i sikte

affiliateslink

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Toppen jeg har på meg finner du her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bilder fra tidligere i uken da jeg hadde kvalitetstid med min kjekke lillebror! I kveld er det duket for den ukentlige kosekvelden, og i dag blir kvelden over the top! Pierre disker opp kalkun med godt tilbehør og så skal vi bake en deilig kake til dessert. Aktiviteten for i kveld blir film etter deres ønske og eventuelt litt Alias. Sistnevnte er jo så hysterisk morsomt! Jeg er elendig på å forklare, så dere kan jo se for dere sirkuset som oppstår når jeg først setter i gang. Haha! Burde nesten filmet det til dere, faktisk.. 😉 Jeg har hatt den mest stressende dagen du kan tenke deg, så en bedre avslutning på kvelden kunne jeg ikke bedt om. Kvalitetstid med Rami, Sidra og Pierre. Finnes jo ikke bedre..  Nå mangler vi bare storesøsteren vår, Shaed. Da hadde kvelden virkelig vært komplett! Vi får facetime med henne istedenfor. 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg