den brutale sannheten

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvorfor innbiller jeg meg alltid at de er så mye yngre enn det de egentlig er? Jeg tror helt ærlig at jeg går rundt å nekter å innse at jo, de vokser faktisk opp de også. Jeg har helt seriøst vært fast bestemt på at Sidra går i fjerde klasse i to år nå.. Det er da klart at tiden ikke har stått stille de siste 24 månedene, hun blir eldre.. Snart må jeg bare innse den brutale sannheten, haha. Det høres kanskje litt overdramatisk ut for dere, men sånn seriøst. Hun har alltid vært den lille jenta mi, og det at hun snart er ungdom gjør oppriktig vondt i hjertet mitt. Jeg vil jo at hun skal være den lille prinsessen min for evig og alltid.. Rami er allerede ungdom, og det er jeg helt okei med. Det har nok mye med at han ikke er minst i flokken å gjøre. Han vil jeg se bli en voksen gutt liksom, slik at han kan passe på storesøster. Hehe! Ah, kjenner jeg blir litt sentimental her ass.. Nå får jeg gi meg! Det er ikke enkelt å være storesøster altså, spesielt ikke når de plutselig vokser opp i løpet av noe som føles ut som et blunk.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lignende kjole her / hårbånd her

Alt i alt var kvelden vellykket med kalkunmiddag, men kaken var et kapitel for seg selv. Den failet vi riiiimelig hardt på, det kan jeg konstantere. Haha. Nå skal jeg pakke ferdig de siste bestillingene fra nettbutikken, før jeg hopper i dusjen og gjør meg klar for sengen. Jeg er så trøtt! God natt fininger. Klem 

6 kommentarer
    1. Jeg lurer på om du har blitt fadder? Ang artistgallaen på lørdag? 🙂 Evt om du har bidratt med en sum til flykningene. Mener ikke dette på en frekk måte, men bare et fair spørsmål!
      ha en fin kveld!

    2. Hei! bare lurte på hvor lang tid det går før du sender klærne. jeg bestilte noe idag, og bor helt øverst i Norge, i finnmark. det går veldig lang tid for å få pakken, så lurte på om det er mulig å sende den så fort som mulig. jeg bor heller ikke hjemme, men har puttet inn andressen til hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg