-40% på nelly!

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Topp her
________

Da var selveste helgen her, dere! WUHU! I den forbindelse passer det jo ypperlig at Nelly kjører en rabattkode på hele -40% på NLY Brand. Hele sortimentet finner dere her. Jeg har lovet meg selv å ikke shoppe mer på en stund, men noe har jeg faktisk klikket hjem. Ikke til meg selv dog, men julegaver til andre! Det er jo helt genialt nå som det nesten er halv pris, for da får jeg gitt så mye mer enn det jeg i utgangspunktet hadde fått til samme sum. Jeg ble hvert fall overlykkelig når jeg så denne rabattkoden, så da tenkte jeg at dere også kanskje vil finne glede av å kunne gjøre et realt kupp, enten til deg selv eller i forhold til julegaver. ♥

· MY FAVOURITES ATM – EVERYTHING ON SALE! ·

1. her / 2. her / 3. her / 4, her / 5. her / 6. her


1. her / 2. her / 3. her / 4. her / 5. her / 6. her (dette har jeg, det er så fint! <3)

1. her / 2. her / 3. her / 4, her / 5. her / 6. her
 

2 kommentarer
    1. Vet du noe om en betalingsmåte jeg kan bruke på nelly når jeg ikke har visa kort, og ikke har tilgang til å betale med faktura for da må jeg også bruke visa kort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg