i kveld blir det andre boller

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TODAYS TO DO LIST

Bestille take away (helst sushi!)

Pleie hangoveren fra helvete..

SKAM-maraton i sofaen!

_____

Jeg føler virkelig at det er søndag i dag. Det har nok en sammenheng med at vi var ute i går.. Men! I kveld blir det andre boller! Vinflaska er byttet ut med vann for å si det sånn. Kveldens planer kort fortalt: slippe alt jeg har i hendene og slappe av. Slik blir det når helgen sparkes i gang med tidenes fyllekule. Vi ligger som to slakt i hver vår ende i sofaen. Carl har akkurat dratt, vi spiste pizza og tok livet helt med ro i flere timer. Skulle trodd vi skulle bli rastløse nå, men er man bakfull så er man fanken bakfull. Ingen kjære mor denne lørdagen, gitt. Jeg har faktisk vært bittelitt produktiv da. De resterende bestillingene fra klessalget mitt er herved pakket og sendt avgårde, ooog jeg har ryddet leiligheten! Klapp på skuldra, Bella!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hårbånd her / topp her / shorts her

Nå skal jeg til Deli De Luca for å kjøpe alt av godteri jeg craver. Ha en fin lørdag, fininger! Kjærlighet.

11 kommentarer
    1. Lurt ♡
      Det du spis så djævelsk godt ut 😀
      Ka e det ? 😮
      Fant det ikje i innlægge ditt, mulig æ e blind men læst over to ganga no.. haha 😂

    2. Du tar for mye mørkt av contoure sminke noen plasser i ansiktet så ser ut som du har skitt i ansiktet ,ser nesten ut som en mekanikker 😁

    3. Z.
      Du e so fin og vakker, Isabel. 😉
      Æ digge dæ å æ ælske dæ! Æ læs bloggen din kvær einaste dag. 🙂 Du veit at æ ha det ondt i livet mitt, og æ håpæ du kan hælpe!!!
      Klæm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg