politistasjonen og enda en feiring

affiliateslenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjerf her

Heiii fra en stresset frøken! Jeg har vært på vift helt siden i dag morges. Først hadde vi frokostbesøk av Daniel, før vi dro til byen for litt forskjellige ærender. Alt fra politistasjonen til kjøp av ny telefon. Dere fatter jo, denne dagen har vært helt kaos. Derav noe dårlig oppdatering her inne. Det beklager jeg virkelig! Nå er jeg hjemom en liten tur bare, for straks må vi kaste oss ut i taxien for enda en feiring av min kjære! Det blir en koselig kveld. Jeg lover å ta masse bilder til dere 🙂

Nå må jeg løpe! Vi skrives i kveld. Klem!

10 kommentarer
    1. Her så du veldig utenlandsk ut=) syntes du at du ter deg best i dagslys siden du aldri viser deg i dette lyset som på dette bilde? Bra dere anmeldte =)

    2. Bare lurer på i den tidsklemmen hvordan dere noen sinne skal takle å være foreldre for da ser en vanlig dag ut betraktelig mer stresser. Bare advarer =) he he. Da er det liksom å stå opp 5, ha alt klart til 6, levere halv sju, jobbe, hente, tørke bleier, kjøre til alle mulige fritidsaktiviteter osv osv

    3. Anonym: Nei, det vil jeg ikke påstå. Men det virker kanskje sånn for deg som leser, men husk: du får se en veldig liten del av min hverdag og mine private vansker via bloggen. Ha det i baktanke 🙂 Klem.

    4. Åå takk før svar, søta <3
      Æ og disse mobilan.. hoffoghoff. Æ e avhængig og en av grunnan te at æ spørr om mobil heile tia næsten 😀 ♡

    5. Kjære Isabel❤️ Jeg er stor fan av deg,leser bloggen din et par ganger om dagen hver dag og elsker den og deg! Du er så sykt vakker,men en liten ting kjære vakre deg,du burde virkelig IKKE fjerne håret som skal være på sidene ved ørene. Er det “kinnskjegg” det heter kanskje? Vet ikke hva jeg skal kalle det og du burde virkelig beholde det søte babyhåret ditt❤️🙏 ALLE har “kinnskjegg” vennen og du burde virkelig beholde det! Det ser ikke bra ut å fjerne håret på siden av ørene fordi da ser det ut som om du har parykk. Jeg er såååå lei meg for at jeg kommenterer dette,men jeg ville bare fortelle deg at det er fint og at du burde beholde det. Unnskyld for denne meldingen😞Bare please behold det håret ellers blir det parykk lignende.

    6. Til denne kommentaren om kinnskjegget;
      Jeg har ikke skinnskjegg, er ikke sikkert at ho har det ho heller, haha! Måtte bare si det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg