EN ANNERLEDES TIRSDAG

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Calvin Klein topp her / hårbånd her 

____

· LAZY TUESDAY – YES PLEASE ·

… Og her sitter jeg, da! Ettersom vi feiret Pierre en ekstra gang i går, og var hos Daniel til langt ut på natt ble denne tirsdagen litt ekstra tung. Heldigvis står en nokså avslappende dag på planen, før jeg skal få unnagjort litt jobb foran mac-en. I skrivende stund sitter jeg godt plassert under dyna i sofaen med mailboksen fremme og kaffekoppen i hånda. Jeg blir litt sentimental nå som Gossip Girl surrer på tv-skjermen i bakgrunnen. Jeg husker hvor avhengig jeg var av Blair og Serenas drama atte hjelp! Haha, jeg var hodestups forelsket i Chuck og skulle så inderlig ønske at jeg var Blair. Det var tider det.. Jeg vurderer faktisk å se alle sesongene på ny. Det er jo flere år siden sist! Jeg får vente til jeg får en downperiode hvor jeg hverken har ork eller lyst til å gjøre annet enn å ligge i senga å se på serier dag inn og dag ut. YESDA! Fra det ene til det andre: i dag har Nelly -20% på HELE nettbutikken! Du finner salget HER, og rabattkoden er «XMAS20». Tenkte bare å tipse dere om det da jeg vet mange blir glad for en rabattkode eller to! 🙂 

Nå skal jeg gjøre meg ferdig med å tømme mailboksen, før jeg må få orden på både ansiktet og dette fuglereiret av et hår. Vi skrives senere!

 

11 kommentarer
    1. Ikke relatert til innlegget, men lurer på om du hadde villet skrevet en topp 10 liste over dine beste julesanger? 🙂 Vært fint med inspo^^

    2. Du ser bedre ut uten sminke enn med
      Hvorfor tar du det aldri som et komliment ? Istedenfor å sminke deg med ting du ser eldre ut med

    3. Du ser bare SÅ mye bedre og yngre ut uten sminke! Med så mye sminke som du pleier å gå med ser du nesten ut som 30 år. Uten sminke ser du ut som din egen alder eller enda yngre tilogmed. Mer naturlig og vakker! Du burde iallefall starte med mer naturlig sminke, så du ser mer ut som din egen alder. Med mindre du vil se eldre ut da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg