-60% PÅ NELLY!

affiliateslenker

NÅÅÅÅ har Nelly åpnet årets største salg! Jeg går alltid bananas, hvert eneste år. Det er lite som slår et spektakulært salg som dette. Mye av det jeg har vurdert å klikke hjem tidligere, er nå på halv pris! Dere skjønner jo hvorfor jeg blir helt i hundre, haha. Nå skal det shoppes til den store gullmedalje! Hele salget finner du HER.

_____

· MINE FAVORITTER ·

Bukser HER / rosa genser HER / svart topp HER / rød kjole HER / svart kjole HER / hvit genser HER


Grønn bomberjakke HER / grå kjole HER / By Malene Birger veske HER / Levis jeans HER / boots HER / svart bomberjakke HER

Skinntights HER / svart kjole HER / maxikjole HER / Calvin Klein genser HER / jakke (denne har jeg!) HER / sneakers HER

Blå kjole HER / Nike sneakers HER / festkjole HER / Marc Jacobs lommebok HER / t-skjorte HER / Polo skjorte HER
 

9 kommentarer

Siste innlegg