JEG TRODDE DERE VAR PÅ MIN SIDE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GOD JUL! For å være helt ærlig så er stemningen mellom Pierre og meg litt spent denne julemorgenen. Jeg hadde virkelig høye forventninger til avstemningen på challengen vi la ut i går, men det gikk ikke helt som jeg håpet. Pierre har stukket av med en soleklar seier med over 90 stemmer på YouTube, og 52 her på bloggen. Hvor er dere, folkens? Jeg trodde vi var venner 🙁 Haha, jeg er helt knust.. Jeg som var så selvgod i går, og fortalte Pierre at jeg kom til å gruse han siden jeg har så mange lesere som jeg vet kommer til å backe meg opp. Men den gang ei! Haha! Søøøøren… Jeg er tidenes dårlige taper, så dere kan jo tro jeg er furten her jeg sitter. Jeg kan likevel ikke bli skuffet, for det viser jo i grunn bare at dere er ærlige. For sannheten er jo at hans var finest (ja, det der gjorde vondt i sjela). Grunnen til at stemningen er spent mellom meg og min kjære er nettopp på grunn av hva jeg nå blir tvunget til å gjøre. Har dere fått med dere straffen? Jooooda, denne frøkna skal altså gå rundt utkledd som en nisse i Karl Johan å dele ut 1.000 kroner til random personer på gata. Om det blir pinlig? Jepp. Om det skal filmes til YouTube-kanalen vår? Jepp. Vil jeg grave meg ned i et dypt, svart hull? Jepp, jepp, jepp, jeeeepp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser her / jeans her / vest her

18 kommentarer
    1. Burde finnes en verre “straff” enn det, en challenge eller noe sånt. Isåfall burde du dele ut pengene til uteliggerne som tigger rundt om kring i oslo. Uff

    2. Huff dette var pussig Isabel:-( Har selv konfrentert med en gjeng medsammensvorne og alt da tilsa at du ville stikke velfortjent av med seieren. Dette er litt latterlig da det er dine lesere som rett og slett har lusket rundt grøten for å så trigge frem en uventet avgjørelse. Men som sant skal sies så er det ikke alltid en mening i det ufortjente, men heller en mening med det fortjente. God jul til deg og dere Isabel:-)

    3. Ååå det hørtes gøy ut, ikje flaut i det heile tatt.. det hadde æ lætt gjort og mer værre enn det 😀
      Ønske dæ lykke te <3

    4. Også synd at de du har som læsere ikje støtte dæ mer enn som så.. det hadde æ faktisk trudd, e jo tross alt læseran dine.. men betyr at de faktisk ikje støtte dæ og da e det heller ikje dine ækte læsera 🙂 E de som støtte dæ som e dine ækte læsera <3

    5. Dette synes jeg ikke hørtes så flaut ut, det er bare en nisse og det er jo morsomt å kle seg ut og ikke se helt fantastisk ut hele tiden! Men jeg har et juleønske og det er at du heller gir ut pengene til de som sitter å tigger. Det hadde vært koselig og det er alltid like hyggelig å se smilene dems isteden for å gi det til noen som kanskje har mer enn nok. Ønsker dere en god jul og håper at ønsket mitt blir oppfylt!

    6. enig me de andre. gi pengene til noen som trenger det! håper å tror ikke at du er så egoistisk at du deler ut til personer som ikke trenger det. verden er full av fattige hjelpesløse barn som virkelig treng det! fattige voksne har mulighet å forsørge seg selv uten penger. men det har ikke små barn
      de sulter ofte til døde. jobbet i afriva å har sett dette på nærthold. så vær så snill å tenk på dette. gi til barna som lider ❤ vet om organisasjoner som er trygg å sikker slik st pengene blir brukt på barna. ta kontakt for mer info

    7. Mange dumme kommentarer her. Er ikke alltid bare tiggere som trenger penger.. heller gi pengene til noen som har bruk for det, og ikke så tilfeldige folk, mange tiggere som har nok penger, mange som ikke tigger som ikke har noe.

    8. Faen eller så mange teite folk her. Man må da få gi sine kjære søsken en stor pengegave uten å få dårlig samvittighet for at man ikke er med og redder verden for det. Dessuten så er det mange barn/ mennesker i norge som er på sultegrensen, og som faktisk ikke får spist ordentlig i julen til og med. Nå får folk gi seg, det blir så dumt å høre på. Samboern min fikk sjokk da jeg fortalte han om disse på kommentarfeltet her som mener at Isabel heller bør gi det til Aleppo krigen. Man må da få leve det livet man ønsker uten å ha dårlig samvittighet. Dessuten så gir Isabel til veledighet så det..

    9. Haloooo? Staten gir milliarder på milliarder til krigen i Aleppo, og så skal ikke flotte Isabel få gi noen tusen til sine søsken, tror ikke akkurat ti tusen hadde hjulpet nedi der, når det bare har blitt værre etter milliardbidragene fra oss, våre skatte og oljepenger.

    10. Hei.
      Du burde gi pengene til noen som trenger det mer, som f.eks folka i alepoo…
      Ha en fin kveld videre❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg