this combination

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bukser her / genser her / boots her / jakke her / veske Chanel / belte her

_____

Jeg elsker kombinasjonen av skinn og faux fur og/eller strikk. Det er så fint! Slik ser jeg ut i dag 🙂 Vi er straks klare for en familiemiddag, før spillekveld står på agendaen senere. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; jeg elsker Sverige. <3

9 kommentarer
    1. Hei! Kan du si litt om shein?? Hvordan strl er der, toll og frakt osv?❤ og evt hvor lang tid det tar til pakken kommer👏🏼 Syntes du alltid har så mye fine og flotte antrekk, og ser ofte du har ting fra sheinside

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg