årsliste 2016

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kom over denne listen på Bettinas blogg, og jeg syntes det var interessant lesning. Derfor stjal jeg inspirasjon fra henne. Hihi! ♥

________

Gjorde du noe under 2016 som du aldri har gjort før?

Ja, jeg har utført inngrep som har endret utseendet mitt en del. Den største endringen er soleklart nesen. Ellers ble jeg signert av Nettavisen/Side2 som tok bloggen til et enda mer profesjonnelt nivå. Det er det beste valget jeg noensinne har tatt!

Gjennomgikk du noen store forandringer?

Utseendemessig, ja. Ellers har jeg jo funnet mannen i mitt liv, som jeg har flyttet inn i leilighet sammen med. Det er første gang jeg har fått meg en samboer!

Ble noen av vennene dine foreldre i 2016?

Nei, faktisk ikke. Eller jo, CF ble jo!

Gjorde noe deg ordentlig glad?

Ja, selvsagt! Dere lesere er så forbanna fine mot meg dag inn og dag ut, og det er et høydepunkt som har vært gjennom hele året. Dere setter seriøst verdens største smil på leppene mine hver eneste dag! Fine, flotte dere. <3

Savner du noe fra 2016 som du vil ha i år 2017?

Ikke som jeg kommer på. Jeg har det meste og er fornøyd med så og si alt i livet mitt. Jeg vet hvert fall at år 2017 kommer til å bestå av enda mer hardt arbeid, som forhåpentligvis vil føre til enda større suksess. 

Hvilke land besøkte du?

Spania to ganger, Bulgaria, Sverige, England, Thailand, Tyrkia tre ganger og Hellas to ganger. Det er alt jeg kommer på i farten, men har på feelingen at det er enda fler?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ble du forelsket i 2016?

Det ble jeg i slutten av 2015, og forelskelsen ble enda mer intens i 2016. Lykkelig frøken!

Beste kjøpet?

Alle reisene vi har vært på! Jeg elsker å investere penger på opplevelser. Det finnes ingenting mer meningsfullt.

Døde noen som stod deg nære?

Nei, takk Gud for det! Huff..

Hva skulle du ønske at du hadde gjort mer av?

Jeg skulle ønske at jeg var flinkere til å jobbe til bestemte tider på døgnet, og ta meg mer fri enn det jeg har gjort. Det at jeg konstant satt ved mac-en gikk utover mine vennskap, forholdet mitt til Pierre og til familien. Til slutt innså jeg selv at prioriteringene mine var helt bak mål, og jeg fikk endret på det.

Hva skulle du ønske at du gjorde mindre av?

Stresse. Jeg stresser konstant.

Favorittprogram på TV? 

Hehe, hva annet enn Paradise Hotel? 😉 Med det sagt synes jeg at den norske versjonen suuuuger i forhold til den svenske, så derfor må jeg påpeke svenske PH!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Verste avgjørelsen?

Å henge ut andre på min snapchat. Det er så lavmål og flaut, at jeg vil dø. Heldigvis fikk jeg dårlig samvittighet etter kort tid, fjernet snappen og ba personen om unnskyldning. Den episoden har fått meg til å virkelig forstå, en gang for alle, at slik oppførsel skal legges på hylla for godt. Jeg er bedre enn som så.

Var du gladere eller tristere i år, sammenlignet med tidligere år?

Vet du, jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal svare på denne. Jeg har nok aldri slitt så mye med prestasjonsangst, utseendet og psyken som det jeg har dette året. Det kommer nok av at jeg har blitt et såpass anerkjent ansikt, og det fører med mye negativt. Jeg blir kritisert, mobbet, hånet og ledd av hver eneste dag. Det tar på psyken.

Hva brukte du mest penger på?

Operasjoner (haha, jepp…), shopping og reiser. Og husleie! Herregud, fuckings 18.000 kroner hver bidige måned.

Noe du ønsket deg, som du fikk?

En fantastisk fin kjæreste, og at jeg har klart å gjøre en såpass stor business av bloggen min. Jeg har fått mitt eget AS som omsetter millioner i året. DET er sjukt, det!

Hva gjorde du på din fødselsdag i 2016?

Da var jeg i Spania, og hadde en fin bursdag sammen med min kjæreste. Han vekket meg til tidenes overraskelse med dusenvis med roser og en prinsesse frokost på balkongen. Altså, jeg følte meg som den lykkeligste jenta i verden! Dessverre endte den ikke så bra, slik det gjør hvert eneste år etter at jeg flyttet ut fra fosterhjemmet mitt. De sender melding en gang i året, nemlig på min burdag, og gratulerer meg med dagen. Det fører alltid til at jeg tyr til tårene, da jeg kjenner på savnet og sorgen jeg enda sitter inne med.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er du mest stolt over?

Jeg er mest stolt over min prestasjon når det kommer til jobben min. Jeg har oppnådd drømmen min. Bloggen har blitt mitt levebrød, jeg har stiftet mitt eget AS som omsetter millioner. Det er definitivt det jeg er stoltest over!

Ditt høyeste ønske akkurat nå?

At 2017 skal bli enda bedre enn dette året. At alle mine nære og kjære skal fortsette å være friske og raske, og ha det bra. <3

 

35 kommentarer
    1. Siden dere betaler såpass mye i husleie, har dere ikke planer om å heller investere i leilighet/hus som du/ dere eier selv? du som har så bra lønn får vell lån hos banken til dette uten problem.

    2. Å, heldig du! Ser ut om du har hatt et veldig fint og innholdsrikt år!
      Blir så misunnelig her jeg sitter, som bare kan se tilbake på året mitt som bare har blitt verre og verre. Håper 2017 blir mye bedre!
      Godt snart nyttår!:)

    3. Du burde kjøpe hus eller leilighet, mye bedre enn å leie, kjøpt hus på videren, og jeg og kjæresten betaler ned lån på huset på 210 kvadratmeter . Koster oss 20 000 i måneden.. så finn dere ett fint sted og bo, du harjo råd til det.

    4. Sånn apropo’ reise; Hvis du ikke har vært i Miami, så MÅ du komme deg dit 😀 Spesielt South Beach 😀 Du kommer til å elske den byen 😀

    5. Vet du hvor mye CO2 utslipp du bidrar med når du reiser såååå mye i året???? Det er faktisk ikke bra…du burde vurdere andre reisemåter enn fly neste gang:))

    6. Isabel; kanskje du skal ansette noen til å korrekturlese dør du legger ut? Bloggen er jo faktisk jobben din, så da burde den jo være godt skrevet. Du bruker jo helt feil ord i feile sammenhenger. At du er et anerkjent ansikt går jo ikke an å si?

    7. Til Tina; Seriøst? Du kommenterer rettskriving så skriver du selv feil. Kanskje du også skulle ansatt noen for å lese igjennom kommentarene du publiserer rundt omkring.

    8. ^^ Jeg kjenner jeg blir så irritert over mennesker som dere. Mennesker som absolutt må finne noe negativt å kommentere. Er det nødvendig å kverulere på absolutt alt? Er det nødvendig å trakke på en person som svart på hvitt sier at dette har vært er vanskelig år? Faktisk på grunn av kommentarer som dette. Tenk over handlingene deres.
      Og til deg Isabell, du er vakker og suksessfull. Du skriver bra, og bloggen din den er aldri kjedelig.
      Håper 2017 blir et strålende år. Jeg heier på deg!!

    9. Dåkker som påstår at skivefeil e feil.. hærrejesus, alle skriv ikje dønn pærfækt hær i værden.. det gjør ikje æ heller men æ går ikje rundt og klaga på folk som skriv feil.. det e sååå århundre !!!

    10. Hei! Du skriver at du hører fra fosterforeldre én gang i året. Kan du fortelle litt mer om hvorfor det er lite kontakt og om tiden der?
      Ha en fin kveld 😊

    11. Hei Isabel. Først og fremst så vil jeg bre påpeke at jeg liker bloggen din svært godt. Du virker som en flott søster for søsknene dine 🙂
      Jeg går siste året barnevernspedagog og har forstått at du har vært gjennom barnevernet, fosterfamilie osv. Hadde vært så spennende å høre om din opplevelse med barnevernet og hele prosessen. Noe du kunne tenkt å skrive om kanskje?
      Masse lykke til videre og stå på. Du er smellvakker og virker som et godt menneske:) klem

    12. Hei! Kult innlegg, men du bør kanskje vite betydningen av et ord før du bruker det. Anerkjent og kjent er ikke det samme, google it!
      Stå på!

    13. Fyfaen så folk skal påpeke og fortelle hvor mye feil Isabel skriver, gjør eller sier. Vi er alle mennesker, slapp av!!!! Vist noen bommer med en bokstav, et ord eller en handling, bare klapp igjen! Det er ikke din sak, la mennesker være mennesker. Herlighet. Du er superfin Isabel!

    14. Hei Isabell, jeg vil be om unnskyldning for at jeg tidligere i år skrev en veldig stygg kommentar om utseendet ditt i kommentarfeltet under et av dine innlegg. Jeg har innsett hvor utrolig umodent og ondskapsfullt det var, og det jeg sa stemmer overhodet ikke fordi du er en vakker person på innsiden og utsiden. Jeg ble helt revet med i alt dramaet som var rundt dere og Ariel, og jeg tok hennes side uten egentlig å ha noe grunnlag. Jeg hadde det selv vondt i mitt eget liv og lot det gå ut over deg.
      Jeg har lest bloggen din hele tiden og synes det er bra du viser “de menneskelige” sidene av deg selv på godt og vondt.
      Jeg har tenkt på å skrive dette til deg lenge fordi jeg begynte å angre på det jeg sa nesten umiddelbart. Jeg vil ikke være en person som oppfører seg slik mot andre. Ser ut som vi begge kanskje har lært og modnet litt i løpet av 2016. Ønsker deg et godt nytt år vakre Isabell.

    15. Hei, arvet ikke du en leilighet av pappaen din? Hva har skjedd med den? Er den solgt eller leier du den ut? Godt nyttår 🙂

    16. Kanskje et “goal” for deg i 2017 er å bli bedre i rettskriving 😰? Du er ung og skjønner nok ikke dette,men å ha en blogg som er “ren”,vil få deg til å få flere lesere. Du skriver som en 14-åring,du er voksen nå.Vær litt profesjonell hvertfall 🙂

    17. Kan gå med på at du er blitt et relativt kjent ansikt i 2016 (mye på grunn av at du har blitt ganske ugjenkjennelig, ironisk nok), men anerkjent kan man vel strengt tatt ikke si.

    18. Det er amazing at du har oppnådd så mye på ett år og du er så ung! Veldig inspirerende må jeg si. Det er noe å være stolt over ofc, men du trenger ikke å nevne at ditt AS omsetter millioner hver gang du nevner at du har eget AS haha. Vi har skjønt det 😛
      Du er utrolig vakker og jeg ønsker deg og Pierre godt nytt år! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg