det verste med å ha en blogg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tiden er inne for oppfølgnings innlegget til dette innlegget, hvor jeg tok for meg de positive punktene ved det å ha en blogg. Jeg lovet dere et innlegg om de negative faktorene også, så here it is!

LET´S DO THIS.

______

1. PRIVATLIVET. Som blogger har jeg veldig lite privatliv. Med det sagt har jeg jo valgt å ha dette som en jobb helt på egenhånd, og med det hører dette til. Jeg kunne jo hatt en ordentlig overfladisk blogg, hvor jeg ikke deler personlige tanker og hendelser overhodet med dere, men det er ikke meg. Det er så langt i fra meg som det er mulig å bli. Når jeg først skal ha en dagbok på nett, ønsker jeg ikke å kun vise alt som er fint og flott. Keepin’ it real.

2. I OFFENTLIGHETEN. Når jeg er ute i offentligheten, er det svært sjeldent at jeg kan gå rundt uten å bli nedstirret, ropt etter eller bli gjenkjent. Det er veldig hyggelig å møte mine lesere dersom dere kommer bort og er hyggelige, men når jeg blir tatt snikbilder av og beglodd i over flere minutt, blir jeg veldig irritert og det resulterer i å bli en veldig ukomfortabel situasjon.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. PENGER. Pengene jeg tjener er selvsagt ikke en negativ faktor, men all regnskap derimot… Ikke la meg starte en gang, haha. Helt krise! Jeg som måtte gråte meg til en 2-er i matte, er naturligvis ikke spesielt begeistret for å sitte å føre inn tall etter tall på excel, liksom. Dere fatter. Heldigvis har jeg en regnskapsfører som gjør alt sånn for meg. Hva fanken jeg skulle gjort uten Geir, vet jeg sannelig ikke!

4. 24/7. Jeg har aldri fri. Dette punktet har sånn cirka alle bloggere allerede klaget på, så jeg behøver kanskje ikke å utdype det noe mer? Haha. Jeg jobber 24/7. Alltid pålogget!

5. ENSOMT. I de fleste andre yrker/bransjer drar man på en arbeidsplass hvor man møter på ulike ansikt hver eneste dag. Som blogger tilbringer jeg dagene hjemme ved mitt hjemmekontor, og da møter jeg naturligvis ikke på kollegaer. Det er faktisk litt ensomt til tider.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Overrasket noen av disse punktene deg?

10 kommentarer
    1. Du la ut på snap at du deler en hemmelighet. Finner ikke innlegget ?
      Skrev du det bare å for å få flere klikk her inne ?

    2. Det at du sier at du deler alt er jo løgn. Du forteller overhode ikke alt, spessielt ikke da du ikke har delt noe om operasjonen din

    3. Du kan blogge når du vil da,du MÅ ikkje blogge hele tiden
      Og du kan skaffe deg en til jobb som er blandt folk ,mange andre bloggere jobber med vanlige ting

    4. Liker veldig godt at du er ærlig om de positive og negative sidene. Det er værre med oss som mest har negative sider ilivet.
      Selv er jeg så lei av å aldri å kunne kjøpe alt det fine jeg ser her og på andre blogger, så i julen laget jeg profil på sugardaters og har som ambisjon å prøve dette som hobby i 2017 – uansett hva andre måtte mene. Fordommer eksisterer kun i andres hode – ikke ditt eget!

    5. Hemmeligheten må være at hun hadde lyst på barn. Samme som hun skrev en annen gang de var på besøk hos lillesøster. Er forresten ikke baby heller

    6. Det øverste bilde var sykt fint! Jeg synes du burde bruke det som cover bilde.eller hva det nå skal hete:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg