JEG SAVNER HENNE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THE CUTEST LITTLE GIRL

I utgangspunktet er jeg ikke så veldig begeistret for barn. Jeg synes små barn er veldig stressende og kaotiske, om man kan si det sånn? Selvfølgelig er de jo søte også, men jeg bruker å bli “lei” etter en veldig, veldig kort stund. Dette får meg kanskje til å høres veldig fæl ut haha, men det er sannheten. Jeg har vært slik med hver eneste baby jeg har hatt rundt meg, foruten om denne søtisen! Har dere sett noe så nydelig? Altså, jeg smelter! Hils på Angelina, Pierres lillesøster! I løpet av de fire dagene vi var i Motala, så jeg henne ikke gråte en eneste gang. Hun har tidenes personlighet allerede som 1-åring – smiler, ler, bestemmer, kjefter og er en diva allerede. Dere som har meg på snapchat fikk se hennes personlighet stråle gjennom på videoene, hehe. Åh, jeg har jo så lyst til å ta henne med meg hjem til Oslo. For første gang kjenner jeg faktisk på det å ha lyst på barn. Det skjer kun etter at vi har vært på besøk hos denne frøkna. Hihi!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg