2016 RECAP – del 1

Nå er straks året over! Herlighet hvilket år jeg har hatt – jeg er så fornøyd med 2016 atte hjelp! Et eget innlegg om det kommer etterhvert – i første omgang tenkte jeg å dele bilder fra året som har gått. Det er jo så utrolig mye som har skjedd og enda mer som har blitt dokumentert, så derfor er jeg nødt til å dele det opp i to-tre deler. Jeg starter med første del, hvor jeg tar for meg januar-mars/april. Tiden før jeg opererte nesen blandt annet. Jeg ser jo SÅ annerledes ut! Haha. Gjør dere klar for et realt bildedryss!

.  .  .  .  .  .

JANUARY – MARCH 2016 IN PICTURES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
SAMSUNG CAMERA PICTURES




SAMSUNG CAMERA PICTURES




SAMSUNG CAMERA PICTURES
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Memories… ♥

50 kommentarer
    1. Synes nesa di kledde deg mer før du var så pen skjønner ikke hva som var galt med den nesen ? Du var jo sikkert mange gutters drøm nå er du annerledes og nesen kler deg ikke .

    2. Du har alltid vært ei flott jente. både før og etter operasjoner. Må si at jeg personlig synes du har vært veldig heldig med utfallet etter neseoperasjonen. Den ser naturlig og veldig fin ut til deg.

    3. Skall. Du och Pierre fira din brors bursdag idag?
      Skall ni vara hemma hos er eller hemma hos din bror?
      Fina bilder!!
      Planer för nyårsafton?

    4. Jeg har et spm som jeg håper kan bli med i ukens spørsmål.. Hva syns pierre om den fysiske forandringen din? Tenker på alle operasjonene. Han ble jo sammen med den “gamle” Isabel, syns han du var finere før, eller finere nå?

    5. Jeg gidder deg rett og slett! selv om jeg ikke kjenner deg ivirkelig heten så føler jeg at jeg kjenner deg. Utrolig rart å tenke på 😅 Jeg syntes du skal satse mye mere på kun livet rundt deg og de du er glad i, jeg tror også du er en person som blir fort revet med av andre ? Eller kanskje jeg tar feil ? Derfor så syntes jeg du skulle ha valgt den negativiteten helt bort og fokusere mere på alt det gode! En så herlig og pen jente som deg burde ikke være en som kommer i så mye trøbbel 😟 Jeg skulle virkelig ha ønsket at vi kunne ha vært venner, jeg har ikke så mange gode venner da jeg alltid har vært veldig sjenert og ikke vært en party jente men håper virkelig den dagen kommer en dag ❤️

    6. Kan du skriver hvilken måned de forskjellige bildene er fra? Sånn for ekspeml januar bilder først, også februar og til slutt mars

    7. Hallo! Håper virkelig du kan svare meg på dette spørsmålet. Jeg har så hinsides lyst på den lys rosa “bandage” kjolen på bildet ovenfor! Hvor er den kjøpt?????

    8. Kan du skrive hvilken måned bildene er fra og hva som skjedde eller hva du gjorde på de ulike bildene? <3

    9. Hvorfor sletta du innlegget på facebook din om at aøstra di har begynt å blogge?
      Er det fordi du er sjalu? Redd for at hun tar deg igjen? Eller hva er grunnen til at du fjerna det?
      Du tør sikkert ikke å godta og å svare denne du.

    10. Må väre ärlig. Du var så mye sötere og “normal” för du operation. Det var den Isabel jeg likte fra PH.

    11. Hei, har et spm til ukens spørsmål! Har du lest boken til Sophie Elise, hvis ikkje, har du tenkt til det og hvis du har, hva synes du?
      Btw så eeelllsskkkeeerrr jeg bloggen din, leser den hver dag og går aldri lei❤️ Du er mitt forbilde❤️

    12. du blogger nesten ikke noe i det siste, og det er alltid om det samme gamle på bloggen din. Når skal det være noe nytt og litt mer interessant ? Enn å vise det samme heletiden.

    13. Ønsker deg et like godt år som 2016 har vært! Har hatt litt delte meninger om deg tidligere, men i det siste synes jeg du har fremstått som et veldig snilt og omtenksomt menneske. Og det er det viktigste og overordnet andre ting jeg er uenig deg i:)

    14. Godt nyttår vakra❤ Har en følelse av at det er problemer mellom deg og Pierre igjen😔Håper jeg tar feil!! Uansett håper jeg det går bra med deg!!! Mange klemmer til deg!😘❤

    15. SERIØST FOLKENS,HVORFOR I HELVETTE FÅR DERE DERE TIL Å SKRIVE SÅÅÅ MYE DRITT???!! jeg blir seriøst trist av å lese all dritten dere skriver! Hvorfor si ting som “du var mye penere før” “du ser falsk ut” “Michael Jackson” osv??!! JAAA-Isabel var ubeskrivelig vakker før operasjonene,MEN HUN ER LIKE VAKKER NÅ ETTER OPERASJONENE OGSÅ!!!! Jeg synes jenta var høyt over gjennomsnittet vakker FØR operasjonene og jeg synes heller ikke en så vakker jente trengte å operere seg,MEN FOR GUDS SKYLD JENTA ER JO FREMDELES LIKE VAKKER!! Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde Isabel sin kropp for hot damn den er hot og de som sier noe annet må være blinde! I tillegg så vet vi jo alle at Isabel har hatt det mye vondt i sitt liv og har det vondt nå,så hvorfor skal dere da slenge sååå mye dritt til henne da??? I dag er det nyttårsaften og hun er alene så forestill dere hvor vondt det er å motta alle deres dritt i tillegg da!! Dere sparker en som allerede ligger nede. Det er ondskap! Dere nett troll burde tenke over at kanskje DERE ER ÅRSAKEN til at hun har tatt disse operasjonene?! Dere er grunnen til at hun ikke har det bra og ingen fortjener å bli mobbet på denne måten!!
      Kjære Isabel,bare hev deg over disse misunnelige jævlene.. Du er sååå vakker bare så du vet det! Jeg skulle gjerne sett ut som deg❤ Du er så vakker både før og etter operasjonene…du må bare overhøre all dritten. Jeg håper du får en fin nyttårsaften selv om ting ikke er så bra nå kanskje.. jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg en koselig nyttårsaften for det fortjener du. Jeg vet jeg bare er en leser,men hvis du noensinne trenger noen å prate med så er jeg her for deg!❤ mange klemmer fra meg

    16. Jeg skjønner ikke hvorfor du ville operere nesen din. Jeg har alltid ønsket meg en nese der man ikke ser neseborene så godt.

    17. Hvor kjøpte du overdelen på bildet nummer 15 (med pels-aktig kanter? Der hvor du har på skjørt? Den var kjempefin 🙂

    18. Håret ditt, tanen din, looken, nesa, alt!! Bilde nr 20 med deg og pierre er kjempe fint. Du kler sånn hår utrolig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg