dette går ikke lenger

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her / hårbånd her

.   .   .

Juletiden er helt fantastisk, men herlighet som døgnrytmen min har fått lide. Det har vært sene kvelder med brettspill, prat og kvalitetstid over flere dager nå, som har resultert i at jeg har kommet meg i seng alt for sent. Det fører naturligvis til at jeg våkner sent også. Jeg hater det! I går sovnet jeg ikke før 7-7:30. Gjett når jeg stod opp i dag, da? Jeg tørr ikke fortelle dere det faktisk, haha. I morgen er det slutt på dette tullet – døgnrytmen skal snus! Jeg gir blaffen i hvilken tid jeg sovner i natt, for i morgen, når alarmen ringer klokken 09:00, skal jeg hoppe opp av sengen på sekundet. Basta! Grunnen til at jeg misliker å våkne så sent, er at jeg blir så ekstremt slapp og trøtt hele dagen. Det er som om jeg aldri våkner sånn skikkelig i huet. Ordentlig irriterende!

Så langt i dag har jeg sett på en ny serie som heter “Travelers” og betalt regninger. Spennede dag, eller hva? Heh. Sånn blir det! Det er vår siste dag her i Falkenberg, i morgen bærer det hjem til Oslo for bursdag – og nyttårsfeiring. Gleder meg noe enormt!

3 kommentarer
    1. Haha kjenne mæ igjæn 😂
      Klare heller ikje stå opp seint, æ bli så suuur..
      Mye bedre og stå opp kl 04:00 eller 06:00 og være kvilt 😉 Det e bare så himla godt 😀 Bæste som fins rætt og slætt 🙂
      Tippe du sto opp kl 15:00..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg