jeg vil være alene

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

YUM YUM YUM

Nå har jeg akkurat kræsjet på sofaen med tente lys og blomster på bordet, mens Real Housewives Of Beverly Hills surrer på TV-skjermen i bakgrunnen. Ah jeg er hjemme igjen, dere! Til tross for at jeg har hatt et kjempe hyggelig opphold i Sverige, er det vanvittig deilig å være tilbake i leiligheten igjen. Det er vel slik for alle, at det er bra borte, men aller best hjemme? 🙂 Som jeg har fortalt dere tidligere, er jeg en introvert. Det vil si at jeg trives veldig godt i eget selskap. Jeg liker å være mutters alene. En slik kveld har altså jeg nå! Kun meg selv og mine egne tanker. Det behøves i blandt. Spesielt når tankene er litt all over the place.. Nå skal jeg være ensom en liten stund, koble av og gjøre det jeg liker alle best: se på serier og munche.

18 kommentarer

Siste innlegg