SISTE GANGEN JEG BLOGGER

affiliateslenker

OBS! Dette innlegget skulle bli publisert i går kveld.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fininger! Dette blir mitt aller siste blogginnlegg i 2016. Hvor sykt er ikke det? Herlighet hvilket år jeg har hatt. Jeg sitter igjen med overhvelmende følelser av både glede og sorg. Jeg kommer til å skrive et eget innlegg om tankene mine angående året som har gått. Det har vært et fantastisk, men utrolig vanskelig år for meg. Det er mye dere ikke vet som har pågått bak fasaden, som jeg tenker å åpne meg litt opp om for dere. Det er alltid lettere når man har fått ting litt på avstand, og tiden har legt alle sår. For det er sant det de sier. Tiden leger faktisk alle sår. On a brighter note – nå skal gjøre en siste finish på håret før taxien står utenfor. Planen i kveld er å feire med en fin gjeng. Først er det duket for middag, og så får vi se hva kvelden bringer. Vi har bord på en nattklubb i kveld, men både Pierre og jeg er veldig lite giret på masse mennesker og kaos. Vi får se hva det blir til, men jeg vil helst ikke feste. Det er noe med det der å starte det nye året med en fæl bakfylle som jeg misliker så sterkt. Vel vel.. En fin feiring blir det uansett!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole House Of CB / skinnjakke her / heels her

Jeg ville egentlig bare stikke innom for å ønske dere fine lesere et godt nyttår! Håper dere får en fantastisk fin kveld. <3 Og dere som har dyr? Pass litt ekstra godt på dem i kveld. Jeg får så vondt inni meg når fyrverkeriene står på, og alle små firbente venner blir livredde.. Stor klem fra meg!

25 kommentarer

Siste innlegg