en stor dag for søsknene Raad

HIPP HIPP HURRA

For to dager siden hadde min fine, smarte, omtenksomme og kjekke lillebror bursdag! Han ble hele 13 år, noe jeg får litt panikk av. Dere vet jo hvordan jeg er, helt sentimental når det kommer til søsknene mine. Haha. Jeg vil jo bare stoppe tiden, og la de forbli små for alltid. Mine små skatter. Feiringen startet med gaver, kaker og middag, før Pierre og jeg tok med oss bursdagsbarnet og Sidra på Fridays for enda en runde med fest for smaksløkene. Begge to elsker maten der, så det var ingen spørsmål om hvor vi skulle avslutte kvelden. Tenk, nå er min fine lillebror tenåring! Shit. Jeg klarer ikke. Denne forbaska tiden går så alt for fort.



Gratulerer med dagen nok en gang, Rami! Jeg er så utrolig stolt over den gutten du har blitt. Jeg elsker deg!

25 kommentarer
    1. Helt uvirkelig å se småsøskene sine vokse, sukk.. Gratulerer så mye med overstått til han, håper feiringen ble vellykket!! 😄

    2. Er selv litt overrasket over hvor fort tantebarnet mitt har vokst. Man tenker liksom på dem som 8 år hele tiden, men sannelig er de tenåringer allerede.
      Ser ut som dere koste dere masse 🙂 Må være en drøm for dem å ha en så rik og gavmild søster.

    3. Må bare tipse deg om at det heter “mine søsken”, ikke søsknene mine. Søsken er allerede et flertallsord 😉 Det kan virke pirkete å påpeke dette. Når man først ser noe som er feil er det så lett å henge seg opp i det <3

    4. Hvorfor alltid Fridays. Maten der er jo ikke akkurat av kvalitet. Det meste kan du jo lett lage hjemme, slik som laksen feks.
      Finnes jo såå mange andre knall restauranter i Oslo!

    5. Gratulerer så mye til Rami. Så utrolig god søster du er ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Klem til dere

    6. Du virker som verdens beste storesøster for lille søskene dine! Jeg har selv en bror som er 4 år eldre og kunne aldri sett for meg han spante middag på meg eller gitt meg den oppmerksomheten du gir dine søsken. Du er virkelig unik på det der, og jeg syntes du gjør en god jobb. hadde elsket og hatt deg som storesøster!

    7. Men hvorfor er ikke din mor med i bildet? Jeg kjenner henne litt, slår av en liten prat av og til når jeg møter henne. 🙂 Hun har ikke sagt et eneste vondt ord om deg altså, hun virker bare så snill og god.

    8. Hvor er de øredobbene du hadde på deg når du snappa med Sidra og Rami (om jeg ikke husker helt feil) fra? Herregud de var nydelige, letet etter slike i all evighet!
      Hvis du har kjøpt dem på nett hadde jeg blitt evig takknemlig for link <3
      Ellers håper jeg du har det fint! Hadde vært gøy med innlegg "Dette skjer i 2017!" måned for måned. Det du vet skjer ihvertfall, bursdager, feiringer, innspillinger, shoots, reiser og andre store ting. Så får vi en liten "trailer" på hva vi har i vente her på bloggen, så kan vi glede oss sammen med deg til hva som skal skje videre for deg <3 Jeg gleder meg allerede masse på dine vegne og håper dette året overgår alle dine forventninger, for det fjortjener du. Stor klem.

    9. Æ hate når folk rætte ordan mine.. har dåkker tænkt på om det kanskje irriter ho Isabel eller !? – Kan ho ikje få lovt og skrive som ho vil ??

    10. Inga: “søsknene” er bestemt flertall av “søsken”. Så her det du som tar feil, og ikke Isabell.

    11. Til du over som forteller du møter moren i blandt, seff snakker hun ikke stygt om dattern sin til folk hun møter i blandt. Vi aner jo ikke hva som har skjedd mellom de to, men det virker som det har vært litt frem og tilbake siden isabel var liten.

    12. Hei, dette har ikke noe med innlegget ditt å gjøre men jeg trenger virkelig et par råd av deg! Det virker som du har vært igjennom det meste,
      Og vet hvordan du skal håndtere ting så jeg bare spør. Det har gått et lite rykte nå, om meg og en gutt og personen sier at jeg har gått rundt og sagt ting om at vi fks har hatt sex, som ikke er sant. Jeg har prøvd å si til personen at jeg aldri kunne sagt noe sånt til folk, og ihvertfall inke om det ikke er sant? Men personen vil ikke tro meg, så nå går det rykte om at vi har gjort det, og folk tror det. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har en sånn vond følelse i magen hver gang jeg tenker på det fordi hater når folk er sure på meg, og dette er bare drit kjipt. Håper du kan komme med noen råd som kan hjelpe meg litt.

    13. Ååå kor missunnelig dåkker e på ho !! 😀 Dåkker må hele tia lægge dåkker opp i alt ho gjør feil.. kafaen feile det dåkker !??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg