PÅ TIDE Å FORTELLE DERE OM DETTE

Det siste året har jeg virkelig fått bloggen til å bli stor. Jeg er blandt Norges største, og jeg er så utrolig stolt over både mitt og Pierres arbeid som vi har lagt i å få det til. Pierre har spilt en ekstremt stor rolle, men det er kanskje ikke så åpentbart for dere lesere da han har jobbet med alt av bakarbeid og bilder. Men vet dere hva? Nå som bloggen er såpass stabil og på topp, tenker vi å starte på enda et prosjekt, nemlig YouTube-kanalen vår! I år 2017 skal kanalen vår bli ekstremt stor, med massevis av gøyale videoer. Vi har allerede mange planer i boks som vi VET dere vil elske! YouTube er betraktelig mye større i blandt annet Sverige, enn det er i Norge per dags dato. Der ønsker vi å bidra med å gjøre en forskjell. Selv ser jeg på vlogger på YouTube hver eneste dag, og jeg elsker det. Det blir så mye mer personlig, og man blir kjent med menneskene bak kameraet på et helt annet nivå. Man får vist så mye mer av seg selv, og sitt liv. For oss som lever av nettopp det å skrive om livet, er jo storsatsing på YouTube helt suverent. I 2016 startet vi med YouTube for første gang, og jeg vil tørre å påstå at vi har hatt et bra “første år”. Selv skulle jeg ønske at vi hadde lagt ut mange fler videoer enn det vi klarte, men da er det jo bare en ting å gjøre. Nemlig å prestere enda bedre i år! Det finnes rom til forbedring helt enkelt.

Dette innlegget skriver jeg faktisk klokken 03:10 på natten. Jeg er så utrolig giret at jeg ikke har sjangs til å bli trøtt, haha. Istedenfor å kaste bort tiden, har jeg allerede startet med å skrive ned et par idèer til videoer jeg vil spille inn:

1. Vlogger hvor dere får være med å se hvordan våres hverdag er. Dette har vi allerede gjort litt av, men jeg vil vlogge mye mer enn det vi har gjort!

2. Sminkevideo. Det har jeg lovet i så lang tid nå, så det skal jeg definitivt prioritere!

3. En ekstremt personlig video om operasjonene jeg har tatt. Denne er jeg livredd for å spille inn da det er et veldig emosjonnelt tema for meg.

4. SMS-roulette challenge! Elsker når andre gjør det. Jeg ler meg i hjel fra start til slutt hver eneste gang!

5. Chit Chat Get Ready With Me.

6. VLOGG når jeg er på kjøretime! Haha, det tror jeg kan bli veldig interessant. Jeg er uuuudugelig bak rattet og det fører til at jeg blir veldig irritert og oppgitt over meg selv, som resulterer i en nokså hillarious Isabel.

7. En video om falske rykter.

8. Snapchat Q/A.

_______

Ah, vi er så giret! Jeg håper dere synes det høres bra ut, og at dere vil like innholdet vi blir å legge ut. Vi har definitivt troen på at det skal bli året hvor vi skal gå all in på YouTube! Med det sagt blir jeg selvfølgelig å blogge som vanlig i tillegg. Her blir det ingen endringer, foruten om et par ekstra videoer i ny og ne. Det vet jeg jo at dere liker fra før, så derfor håper jeg at dere setter pris på at det blir enda mer! Til slutt: abonner gratis til YouTube-kanale vår HER for å få med dere når det kommer ut ny video! Og forresten.. Om dere har konkrete ønsker om hva dere vil se, skrik ut i kommentarfeltet! Vi er åpne for forslag, og vi vil selvsagt levere akkurat det dere ønsker å se. Stor klem fra meg!

62 kommentarer
    1. Jeg elsker videoblogger, så dette blir gøy! Et lite tips er å prøve å ikke ha så mye små-snakk i videoene deres. Jeg faller helt ut hvertfall, og skjønner ofte ikke hva dere sier en gang. Så ja, får litt snapchat feeling. MEN jeg synes fortsatt det er kjempegøy å se, og synes dere er veldig flinke! Stå på videre ❤

    2. Jeg følger kanalen deres på youtube og ser alltid på de nye videoene som kommer ut! Jeg har lyst til at dere skal lage en video der hvor dere sminker hverandre, tror dere har lagd det tidligere og flere Q&A videoer😊 stå på videre, jeg elsker videoene deres👍🏼

    3. Hei, liker å se på videoene dine, men kunne ønske du kunne klippa de mer. Er mye småsnakk som ikke er så veldig viktig å ha med, og tror flere vil se på videoene om de er litt kortere 🙂

    4. Vil veldig ha videoer, men jeg synes ofte de dere allerede har lagd har blitt ekstremt lange.. så burde klippe de litt mer! Hvis dere gjør det så tror jeg det blir gøy

    5. Enig med de over her. De blir ofte litt lange og kjedelige. Jeg liker blant annet Kristin og Dennis sin kanal veldig godt. Kanskje søke etter inspo fra dem og andre? Både når det kommer til innhold og redigering. Dere er flinke, men det er jo alltid rom for forbedring 🙂 Lykke til!

    6. Av og til kjøper du klær fra Nelly osv, hadde det ikke vært kjekt å filme en unboxing og try on haul? 🙂 Bare ett forslag.

    7. Så utrolig gøy! Skal definitivt abonnere og gleder meg til det kommer videoer. Har holdt på med youtube i mange år, et tips er å ikke ha for lange videoer, ikke for mye “tulling” med hår osv – gir snapchat feeling med en gang. På youtube mener jeg man skal slippe seg litt løs og by på seg selv om man vil at folk skal abonnere videre og ha faste seere. Unboxing og try on haul er veldig spennende, hvertfall fra dere bloggere som får mye klær. Vlog uke er også gøy, hvertfall om det er en hel uke der du eller/og pierre skal foreta dere mye og gjøre mye spennende. Personlige krangler er “turnoff” på youtube – få frem det positive. Jeg personlig vil hvertfall se unboxing, challenger, Q & A, vlogs, sminkevideoer/beauty videoes. Videoene blir også tusen ganger bedre med ekte studiolys og god mikrofon på kamera eller bærbar mikrofon i nærheten av dere

    8. Det hadde vært gøy Hvis dere hadde laget en “leser hat-kommentarer video”. Det er flere youtubere som har gjort det. Og jeg ler meg i hjel hver gang. Så lenge ingen av dere tar dere nær av kommentarene så klart!

    9. Dere er ganske pysete på å lage challenges, gjør noe utenfor komfortsonen deres, så blir nok youtubekanelen mye bedre. Litt ekstra underholdning!

    10. Jaa! Gjør gjerne smoothie challenge, pizza challenge og ja, forskjellige challenger. Det hadde vært såå morsomt 🙂 Se på Kristin og Dennis sin kanal, de har mange bra videoer.

    11. Spennende 😀
      Gleder meg til å følge dere der – på YouTube blir man liksom mer kjent med dere 😍

    12. Hei! dette gleder jeg meg veldig til <3 dere er så utrolig fine sammen så det blir kjempe gøy å se flere vlogger fra dere! <3 jeg ser mange har kommentert at videoene deres er lange men jeg personlig digger det! jeg elsker å se hvordan dere har det i hverdagen <3
      Noe som hadde vært spennende å se på er en video hvor du forklarer din side av saken som har vært med pierre og den jenta som har prøvd å gjøre dere vondt! det var veldig spennende og se pierre sin side av saken og det hadde vært spennende å se din også på video <3 Hvis det er et tema du vil ta opp og som du ikke synes er for personlig <3 jeg heier på dere!

    13. Nei o jøye meg dette blir moro Isabel! Du skjønner akkurat hva som bør gjøres og hvordan. Din stil harmonerer godt med din opptreden og gjør dermed hele din adferd meget interressant! Du er vakrere enn egentlig mulig og alt hva du kommer med går rett opp i føyken av nysgjerrighet hos leserene. Med dine store overskrifter vet du med sikkerhet at du trår rett. Og alle dine antrekk vekker en stor grad oppmerksomhet både på godt og flott. Jeg må si at du er riktig kvinne på rett plass her i livet, og du kan og nyte plassen. Dette med ‘hatere’ er det bare og smile av, for med dem sin engasjerte støtte på den ironiske siden, så står du sterkerer enn alle til sammen, og med noens misfornøyde utsagn så kommer pengene rullende inn til riktig kant! Stå på Isabel, for oss faste lesere og støttespillere.

    14. Tips til vloggingen: som flere påpeker så må Pierre jobbe med å klippe ned. De er aaaaltfor lange. Jeg vik også be deg tenke deg om når
      det gjelder filming av kjøretime.. er det så lurt? Sikkert morsomt nok, men
      Om man tenker sikkerhet så er det ikke så smart. Når man kjører bil er det trafikken og sikkerhet man skal ha som fokus, ikke spille inn en video til YouTube-kanalen sin..

    15. Om du skal ha sminkevideo burde du huske å ha godt med lys. Det må være tydelig og lett å se hva du gjør så du burde vurdere å kjøpe ringlight 🙂

    16. Enig med folk iver her, kult med YouTube, men fokuser mer på klipping og så vidre. Så lange videoer blir fort veldig kjedelig:)

    17. Synes ikke dere har levert så bra hittil, 90 % av videoene har vært veldig kjedelige. At dere er “kjente” gjør at videoene blir sett, men det gjør de ikke noe mer interessante. Så virker som dere tar det litt for gitt bare fordi folk ser på de..

    18. Dette høres kjempe gøy ut! Gleder meg spesielt til ide nr. 2 og 3! Abonnerer allerede på kanalen deres 🙂 Men som jeg ser over her at andre også har kommentert: prøv å klippe litt mer og ikke ha videoer som det er så mye “dødtid” på. Dette er kun konstruktiv kritikk slik at alle ser videoene deres ferdig. Stå på og lykke til videre 😀

    19. Syntes du burde lage en video der hvor du forteller om operasjonene dine, ikke bare for leserene dine men for deg selv også. Fint å få det ut av hodet og slippe å bekymre seg og uroe seg over hva man deler og ikke deler, også slipper du å få at folk maser..
      Er nok mange som lurer hvertfall angående den siste, og det skjønner jeg, men vi må bare respektere at du ikke vil si det. Men du må også respektere at vi blir nysjerrige og spørr når du snakket og delte så mye om det men akuratt ikke hva det gjalt.. Du er kjempe kjent og et forbilde for mange, inkludert meg selv…
      stå på, du kommer til å gjøre det kjempe bra i 2017 også 🙂

    20. Ååå kan dere ikke lage en video der dere ringer inn til forskjellige bedrifter “for å ringe inn syk”. Lat som dere jobber der, og si at dere ikke kan komme på jobb. Jenna Marbles har laget noen videoer der hun gjør det, sååå gøy!!

    21. De er så utrolig lange, og feks når dere har hatt pranks ogsånt så har du ikke engang blitt ordentlig sint eller redd. Og dere skriver liksom at det er en sååå drøy prank men så er det egentlig ikke så spennende for oss andre som ser på, selvom det helt sikkert var en helt annen opplevelse for dere! Jeg elsker å følge deg, og Pierre og håper dere kommer med masse nytt

    22. Det eneste jeg føler er at dere burde ha i mer bakgrunnsmusikk, fordi hvis det tilfelle skulle bli dødtid, så vil vi iallefall bli underholdt av sangen som blir spilt! Ellers så har jeg ingenting å si annet, fordi dere er supereeeee

    23. Maiken: Så gøy, Maiken! 😀 Det blir vi glade for vet du, hehe. <3 Vi har faktisk videoer hvor vi sminker hverandre allerede, du finner de på kanalen vår! Q&A skal vi få fikset. Klem!

    24. Så GØY! Trenger flere vloggere i Norge 😀 hva folk snakker om når dem klager på lange videoer, skjønner jeg ikke! Jeg håper alltid at dem er lengst mulig, haha! Stå på 😀

    25. Det hørtes ut som gode ideer😊Er enig med de over at det kan bli litt kjedelig med all pratingen (Pierre hehe) . Prankene har også vært litt kjedelige. Så det blir gøy med alle de nye ideene. Vlogger er såååå mye bedre enn prankene deres! Vloggene liker jeg kjempe godt! Alt i alt så synes jeg dere er flinke og gleder meg til filmene😊

    26. Ser noen skriver at vloggene er for lange, det er jeg veldig uenig i, elsker de lange vloggene aller best selv om dere ikke gjør noe spesielt i dem! Og kjedelig synes jeg det absolutt ikke er, synes det bare er kjempekoselig å se dere chille, høre deres tanker, og det viser at dere er “vanlige” personer med vanlige liv med en hverdag. Dødsgøy at dere går all-in for dette, blir kjekt å følge med på, elsker det!

    27. Synes det er helt idiotisk at folk tror at Pierre ikke gjør noe og at han liksom “lever på deg”.. Det er jo helt åpenbart at Pierre selvfølgelig gjør mye han og, det ser man på bare videoene deres.
      Han er like verdifull i denne prosessen som deg, absolutt! Stå på, dere er awesome! Har nesten litt lyst at det skal komme en liten realityserie med dere, “Keeping up with Isabel & Pierre.”

    28. Syns du burde lage en video angående dine operasjoner og i hvert fall den siste siden du ikke har skrevet noe om den, slik du har lovet du skulle gjøre. du har utrolig mange gode lesere som støtter deg uansett så det går utrolig bra. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg