DERFOR GRÅT JEG

Det er så mange som lurer på hvorfor jeg skrev at jeg gråt her om dagen. Da jeg så tilbake på året som har gått, og skrev hva jeg, eller rettere sagt VI, har lykkes med under 2016, kunne jeg ikke holde tårene tilbake. Jeg blir så forbanna rørt over hva Pierre har gjort for meg. Alle klager på at han “snylter” på mine penger og spør meg støtt og stadig om hva han jobber med. Jeg tror jeg blir stilt det spørsmålet minst fem ganger til dagen, uten å overdrive. Derfor vil jeg en gang for alle si dette: jeg har aldri tidligere vært i kontakt med en person som med full tillit kan legge ned nesten 100% av sin egen tid på noen andre. I dette tilfellet for å bygge opp MIN blogg og gjøre den til den store bloggen den er per dags dato. Når jeg tenker tilbake på alt vi har gjort sammen, og alt han har hjulpet meg med, blir jeg så rørt. For han har ikke bare tatt bildene, eller gitt meg idéer. Han har gitt meg det pushet jeg har trengt, og fått meg til å stadig ville fortsette. Han har tatt meg gjennom all kritikk og hets som kommer med bloggen. Han har sett potensial i meg som blogger og samtidig satset sin egen energi og tid på å hjelpe meg. Jeg blir rørt fordi jeg innser at han har hatt 100% tro på meg og at dette kunne bli ordentlig stor og bra! Hvem som helst gjør ikke slik, spesielt ikke for et annet menneske. Hvem som helst legger ikke ned så mye tid på noen andre, og tanken på at han har lagt all sin tid på meg, fikk meg til å ty til tårene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har alltid vært et team, og kommer alltid til å være et team. Det finnes ingen “jeg” eller “han” – det finnes bare “VI”. Vi to sammen har gjort all arbeid på bloggen, og nå skal vi gjøre det samme med YouTube. Både bloggen og YouTube-kanalen er VI. 

40 kommentarer
    1. Kjære dere.. ser dere ikke hva han gjør med sine egene jobbmuligheter senere i livet.
      Han ødegger sin CV som er det viktigste et selvstendig menneske har :/ sier bare for å hjelpe ♡ håper dere kan være lykkelige i hver deres ordentlige jobber med årene♡♡

    2. Er du dum du over her..hun sa jo nettopp at han jobber på bloggen med henne, så hvorfor spør du igjen!?

    3. Dette innlegget var utrolig søtt! Du er heldig som har Pierre ved din side! Dere har virkelig lykkes <3

    4. Je må si jeg kjenner din glede. Jeg har også selv en mann som gjør så utrolig mye for meg, som ikke er en selvfølge at han skal gjøre, men som han gjør forde han setter meg så utrolig høyt:-) og du Isabel du fortjener det så mye. Du og Pierre er gull sammen:-)

    5. Så fint skrevet, dere er søte sammen! 🙂
      Og til deg der oppe:Linda29
      Pierre ødelegger slettens ikke CV-en sin, dette han gjør er en jobb nå – som han fint kan skrive på en CV. Så bare hold kjeft 🙂

    6. Hva skal han skrive på cven da? Hvilken stilling har han? Hjelper Isabelle med bloggen?! Useriøst…

    7. Pierre er skikkelig badboy. Perfekt match for Sraad 🙂
      Er ikke så fordomsfull. Dømmer ikke andre mennesker basert på deres jobb og livstil. Stå på Pierre og fantastisk at du hjelper Sraad. Rik, fattig eller middelklasse. Så lenge dere er lykkelig så går livet som en sus.

    8. Anonym: På denne bloggen leser du om mitt liv, ikke om alt Pierre gjør. 🙂 Han har sin egen jobb, akkurat som meg, slik som jeg forklarer i teksten. Kanskje spesielt for noen, men det er noe vi begge to både tjener ekstremt bra på og trives godt med!

    9. Får fortsatt en feeling av at du unngår å fortelle det, hva enn grunn du skulle hatt for det. Men bra for dere om alt er ok:)

    10. Hei Isabel! Takk for at du endelig forteller om dette.
      En blogg er en relativt stor business i seg selv, men også mange mindre prosjekter. Så skjønner godt at dette kan være både en “arbeidsplass” og et levebrød for flere enn én person! Og det må være fint å dele jobb og suksess med sin kjære, jeg planlegger selv å starte bedrift med typen.
      Men jeg (og sikkert flere) lurer likevel mer på hvordan dette fungerer i praksis. Har han eierandeler i selskapet ditt? Har dere helt felles økonomi? Er Pierre en ansatt i selskapet, og får han utbetalt lønn? Har dere skrevet samboeravtale?
      Håper det kommer et mer utdypende innlegg om dette en gang, for det er et interessant tema!
      Ønsker deg en fin kveld videre, klem.

    11. Er da mange som kun driver med youtube videoer så at han gjør det OG hjelper og støtter deg med bloggen er da mer enn full jobb på sin måte. Så lenge dere får det til liksom. Hvorfor skal folk være så misunnelige? Altså jeg er misunnelig jeg også, men på en litt mindre bitter måte 😉 Stå på begge to 🙂

    12. Fader å mye dumt folk skriver å kritiserer. Bare tragisk. Virker bare misunnelige. Pass på dere selv å deres liv å jobber osv. Slutt med all denne kritiseringa. Patetisk. Stå på dere å nyt tiden med hverandre 😃

    13. Merker jeg blir litt oppgitt over mange kommentarer ovenfor hvor jeg får en følelse av enkelte som ønsker at ting går til H..
      Jeg tror veldig mange av de som kommenterer har en jobb fra 08-16 vær eneste dag, hvor arbeidsoppgavene bare faller i fanget deres, uten evne til å tenke litt utenfor komfortsonen. Det samme gjelder de som studerer til grei betalt jobb.
      Det er ingen bragd å studere eller jobbe, nærmest alle klarer det, men ikke alle våger eller klarer å etablere noe eget. Det er det vi kaller guts. Guts som bør heies frem, fremfor å rakke ned på.
      Tror også mange glemmer at det å drive selvstendig drar deg inn i helt uventede vendinger ettersom jakt instinktet etter det å finne måter å tjene penger på alltid er skrudd på. Den evnen der har få som er fast ansatt og får penger inn på en konto 1 gang i mnd.
      Lykke til Isabel. Jeg håper selvstendige næringsdrivende lykkes, og at de kommer seg opp i en når det butter imot.

    14. Fast leser: Du skjønner tegninga! YES! Hehe. Nja, hvordan vi gjør med absolutt alt sånn er vel i grunn ganske privat og ikke noe vi synes at alle andre har noe med. Men jeg kan si såpass at han får utbetalt egen lønn, ja 🙂 Klem!

    15. Hei. Pierre virker som en utrolig fin fyr, og dere som et kjempefint par sammen. Jeg ville kanskje stilt det spørsmålet uten å mene noe negativt med det. Om han jobber med å framme deg og bygge blogg og youtubekanalen deres så er det en jobb som kanskje er vell så spennende som andre jobber. Husk at vi er ikke alle haters forde om vi lurer på ting! Lykke til videre og takk for arbeidet dere gjør!

    16. Jeg skjønner at Pierre er din store støtte og at dere har det fantastisk sammen. Får Pierre inntekten sin fra bloggen din og YouTube-kanalen? Eller “bare” hjelper han til og har har “sin egen jobb”, som du sier. I såfall som hva da? Eller er han arbeidsledig og får støtte fra Nav? Vi lesere har ikke noe med det, og det er ikke noe galt i om han ikke jobber, men hjelper deg, men du er bare så uklar på området at jeg blir nysgjerrig.

    17. man skal ikke så veldig langt tilbake i tid før det var vanlig å snakke om hjemmeværende husmødre, uten egen inntekt. Ja de finnes fortsatt, men er ikke lenger like utbredt. Men det har da vel aldri vært noen som har kalt disse husmødrene for “snyltere”? Og slik jeg ser det blir det vel en helt parallell sammenligning. Et par organiserer seg økonomisk slik de vil, og det vil ofte være slik at den ene tjener mer enn den andre, og så legger man opp felles-økonomien der etter. Når man attpåtil også deler arbeidsinnsats i inntekten, så er det vel ingen andre som kan legge seg opp i hvordan dere gjør dette på privaten.

    18. Ja OleR, det var mange hjemmeværende som ikke ble kalt snyltere. Men ingen inntekt, ingen skatt vil si at de ble minstepensjonister. Det er inntekt gjennom hele livet som utgjør om en får god pensjon eller blir minstepensjonister. Ikke mange unge som tenker på det tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg