NÅR JEG BLIR PSYCHO | VLOGG

Da var det på tide med en ny vlogg! Vi filmet hele gårsdagen, resultatet ser dere i videoen nedfor. Det var en super koselig dag med både litt bitching (som vanlig haha), kvalitetstid, date.. Ja, dere får være med oss på det aller meste i dagens video. Jeg forteller blandt annet om en hendelse for ikke lenge siden, da jeg var så sur på Pierre og ble helt psycho. Jeg forteller hva jeg gjorde mot han i vloggen. Ikke bra, men av og til klikker det faktisk for meg. Det tror jeg ingen faktisk hadde trodd om lille meg. Jeg er ikke så uskyldig som det jeg ser ut som. Haha. Enjoy!

_______

_wdR-VZ7W1Y

Husk å abonner gratis på YouTube-kanalen vår HER for å få med deg når vi legger ut en ny video!

36 kommentarer
    1. Blir dessverre alt for lang, slik at den ender opp som veldig kjedelig.. Prøv å kort ned litt, og klipp ut det unødvendige!

    2. Synes vloggene deres er bra, men forslag om å dele de opp eller klippe de kortere? 20 min blir ofte litt for lange videoer for min del 🙂

    3. Hei! Kun litt konstruktiv kritikk fordi jeg har veldig lyst, og sikkert dere og, til at dere skal ha bra videoer på YT. Dette er altfor langt. Skal dere ha seere som ser hele videoen deres, må dere klippe mye mer og sette av tid til redigering. Er ikke rart mange youtubere kun har tid til YT og bruker dette som jobb, det tar ekstremt med tid om det skal bli ordentlig bra. Kanskje både blogging på heltid og satsing på Youtube blir litt mye? ettersom redigering tar minst like mye tid som blogging, og du har nevnt tidligere at du jobber 24/7 kun for å holde bloggen oppe. Vel, stå på!!!! Jeg heier hvertfall på dere 😀

    4. Kunne du ha skrevet et innlegg om tips til snacks? 🙂 Etter at du skrev om granateple med sukker har jeg fått helt dilla, og eple med vaniljesaus hadde jeg heller ikke tenkt på, så hadde vært moro å høre om du har flere tips på lur! Er selv stor fan av frosne druer (røde druer, riktig nok), men begynner å bli ganske lei av det… Dette passer kanskje ikke helt inn i hva slags temaer du skriver om, men tenkte det var verdt å spørre i hvertfall. Ikke nødvendigvis bare til sunnere alternativer, men noe annet enn bare smågodt liksom.
      Godt nyttår til deg og dine! 🙂

    5. Hvordan kan dere bli store på youtube når dere har så lite som ser på og lite likes og dislike?
      Dere får dere til å høres mer populære ut enn hva dere egentlig er

    6. Anonym: Haha! Nei, du.. Hvordan man kan bli store når vi har lite som ser på og lite likes? Vel, alt starter på null, vet du. Man må starte på bunn for å bygge noe opp til å bli stort. Håper ikke du har den innstillingen til ditt eget liv også. 🙂

    7. Hsl: Hei! Haha, men så gøy å høre 😀 Jeg kommer faktisk ikke på noen andre tips nå i farten, men dersom jeg kommer på noe genialt skal jeg selvsagt dele det med dere. Klem!

    8. Bente: Hei Bente! Det er så vanskelig å vite hva man skal gå for, da halvparten foretrekker lange vlogger, og resterende liker kortere. Vi har kommet frem til at så lenge vi har bra innhold, ønsker vi å ha de litt lengre, mens de dagene vi ikke har så mye material blir vloggene kortere. Håper det høres bra ut! Klem.

    9. kan dere ha en dialekt challenge?? hadde vært veldig gøy å høre pierre snakke norsk og deg prøve deg på andre dialekter! 😀

    10. kan dere ha den challengen der dere har bind for øynene og dere begge har plukket ut forskjellige ting partneren skal smake på?😃 husker ikke hva den heter

    11. Hahahaha jeg døde når Pierre gjorde den puste greia når han “dansa”. Det skjer sånn med meg å , og jeg stod akkurat sånn foran typen min og dansa på samme måte , han skjønte ikke en dritt og bare lo av meg.

    12. Hei!
      Første gang jeg kommenterer her!
      Er vel kanskje ikke sann en skal si, men jeg kom inn på bloggen din med en tanke om å gjør litt narr! MEN etter å ha gått inn på bloggen din flere ganger så merker jeg at den fenger! Nå følger jeg deg til og med på snap! 🙈 Trodde aldri jeg kom til å si dette, men du virker som en veldig jordnær og orntlig person! Pierre også!:) gøy med vlogg, der tar dere selv ikke så veldig høytidelig!:) fortsett sann!:)
      Hilsen skap-fan😃

    13. Hei,
      Jeg liker at dere skal satse mer på YT, men 20 minutter blir altfor langt! Jeg ser maks en 5-6 minutter 🙂

    14. Hei Isabell! Likte vloggen deres kjempegodt denne gangen 🙂 Morsomt å se litt av dere begge og følge med på hva dere finner på. Dere ga meg gode tips til kjæresteting jeg kan gjøre med min samboer fremover også 🙂 Fort gjort å bli litt usosiale med hverandre når man har vært sammen såpass lenge. Håper dere fortsetter like bra 😀 Og en ting til, hvilket kamera bruker dere når dere vlogger?
      Stor klem! 🙂

    15. Skal du få seere på yt må du være mer usensurert. Filme fra da dere står opp, uten sminke osv. ta oss med inn i din dag, fra start til slutt. det er viktig at man ikke bruker kameraet til å babe seg foran. det er ganske tydelig. dere må redigere bedre, ha bedre lys i alle videoer generelt, ikke bable mellom dere- det kan bli veldig uinteressant for seer og de vil dermed klikke seg ut.

    16. Astrid: Å, så hyggelig å høre Astrid 😀 Jeg aner faktisk ikke hva det heter, men vi skal gå til innkjøp av en Canon Legra Mini X. Det skal tydeligvis være suverent til vlogging! Klem tilbake <3

    17. Du er en fantastisk person, Isabell! Jeg leser igjennom alle kommentarene dine som du får med en gang du poster ett innlegg, og jeg kan ikke fatte at folk kan være så spydige og frekke uten grunn. Jeg får helt vondt inni meg av å lese mye av de ufortjente kommentarene du får.. håper du ser bort ifra de unødvendige kommentarene og klarer å se selv at du er en utrolig vakker person. Ser så opp til deg, du aner ikke! Skulle så inderlig ønske at jeg fikk en sjanse til å møte deg å få fortalt deg hvor flott du faktisk er.

    18. Hvis vloggene var max 10 min. og litt bedre redigert, og om Isabel prøver slappe av og være litt mere seg selv foran kamera (slik som Pierre gjør), så vil dette bli bra:)
      Isabel, du har en herlig personlighet, som dessverre ikke kommer til sin rett foran kamera. Du virke for opptatt av hvordan du ser ut, hvordan du smiler, hvordan du prater osv. Dette skinner aaaalt for godt i gjennom i vloggene deres, dessverre! Pierre derimot, er seg selv og fremstår som veldig sjarmerende:)
      Vis oss mere Isabel! Vis oss den sjarmerende og sprøe jenta som ikke tar seg selv så høytidelig!
      Ta dette for det det er, nemlig velmenende råd fra ei som har dette som jobb. Lykke til:)

    19. Sybes videoen blir alt for lang 🙁 youtube er noe jeg ser på farten, på buss, på tur til butikk osv. Jeg setter meg ikke i godstolen for å se YT liksom
      .. så, blir det over 10 minutter orker jeg ikke se hele. Bedre å dele opp og evt ha flere

    20. Hei:) Vil bare si at du kan godt legge ut videoen rett på bloggen istedet for å “linke” oss til den, du får seere uansett!

    21. Hei hei 🙂 Gøy at dere vil satse på Youtube, men som flere her inne sier, er videoene altfor lange. Det varer jo like lenge som en sitcom serie. Skjønner at det er vanskelig å klippe vekk ting dere føler er gøy, men my er veldig internt og kjedelig å se på. Studere andre youtubere og se hvordan de gjør det. Det er lett og se at de klipper over alt, og det at overgangene er bråe er bare kult. Lykke til! :):)

    22. Fin video =) så på hele med et smil
      Men hvorfor ser man ikke at du er undergitt og har gule tenner på bilder? bare på videoer

    23. Mia: Seriøst, underbitt og gule tenner?? Måtte studere det på videoen men såg ingen av delene! Hvorfor sier du sånt, for å være slem?? Enkelte assa!

    24. Alt blir så uinteressant når det er så lange videoer uten særlig spennende innhold.. Babling dere to i mellom er ikke så spennende å se på akkurat🙄

    25. Du sei at YouTube e større i Sverige og du pleie å se på svenske youtubera, på deres videoer så e de ikke så lange som de dere legg ut. Ser skjøl mye på svenske youtubera og synes dåkkers videoa blir før lange og kjedelige sammenligna med svenske youtubera sine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg