JEG HAR IKKE KONTROLLEN SELV LENGRE

affiliateslenker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GJESP… Først og fremst vil jeg takke for alle tipsene dere kom med i går kveld.  Jeg klarte det! Jeg sovnet dog litt tidligere enn jeg egentlig hadde tenkt. Når klokken tikket rett over 18:00 klarte jeg ikke holde øynene opp lenger. Da kastet jeg inn håndkleet og la meg. Og nå dere, nå er døgnet vendt! Jeg stod opp 05:30 i morges, tjooohei. Det føles fantastisk deilig! Uansett. Dette er neppe så interessant for andre enn meg selv, haha. Nok om noe så kjedelig som døgnrytme! Nå har jeg akkurat fikset meg, og skal straks løpe ut døren. Vi skal på møte med YouTube-nettverket vårt, og etter det skal jeg treffe en venninne kjapt. Vi vlogger forresten i dag også, og tenker å spille inn Snapchat Q/A senere. Så om dere vil stille oss spørsmål i kveld: legg meg og Pierre til på snap! Jeg heter IsabelSraad, og Pierre heter Pi3rreh

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morges hadde jeg mye dødtid som resulterte i litt nettshopping. Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg ikke handler like mye som det jeg gjorde tidligere. Det er fordi at jeg har overgitt all “makten”, når det gjelder økonomien min, til regnskapsførere min Geir. Året 2017 er året for sparing, huskjøp og forhåpentligvis bilkjøp. Derfor ligger jeg litt lavt på shoppingfronten for tiden, og det vil jeg gjøre en god stund fremover. Misforstå meg ikke – shopping blir det jo uansett. Dere vet hvordan jeg er, hehe. Men meningen er at jeg skal bli mye, mye, mye flinkere! Det er trist å innrømme, men jeg har ikke så god kontroll på dette med økonomi selv. Derfor har jeg overlatt styringen til Geir! Her er i hvert fall hva jeg klikket hjem i dag:

· A LITTLE SHOPPINGSPREE ·

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER (denne har jeg i beige fra før, verdens fineste kjole!) / 5. HER / 6. HER

____

Nå må jeg løpe! Vi skrives senere. Klem!

18 kommentarer
    1. Du er ei veldig artig litta frøken. Det er definitivt din blogg som er på topp for meg. Har vært innom en del blogger, men finner ingen som slår din. Jeg føler at det er her det skjer, det er her det er action fra ende til annen Isabel. Her er det liv og fart i alt du gjør, pluss at kommentarfeltet er noe for seg selv. Ha en strålende dag!

    2. Veldig fine klær du kjøpte! Jeg kan gå 6 mnd eller mer uten å kjøpe nye klær, håper du klarer å trappe ned, er jo vanskelig når det er blitt en vane, men et fint hus med mannen er vell verdt det 🙂

    3. Kan jeg spørre om en ting…Når skal du slutte å relamere for Pierre? jeg likte bloggen din sååå godt før 🙁
      Nå er det bare Pierre her, og Pierre der.. Akuratt som du prøver å skaffe han en jobb. utrolig slitsomt og kjedelig blogg etter du har begynt slik. Får meg til å lure på om han ikke har andre ring å gjøre enn å prøve å bli kjent med bloggen din?

    4. Til snapchat Q/A;
      Fav norske youtubere?
      Har du noen gang tenk i en dagligvarebutikk at “ojsann den der var dyr”, isåfall hva var den tingen? :))
      Hva er Favorittkjøpet ditt gjennom hele livet ditt?
      Tips til blogginnlegg;
      Kan du legge ut flere bilder av maten dokker spiser iløpet av en dag?
      Kan du/dokker ha beauty/life hacks på bloggen og yt?
      Kan du ha; “x sjenerte ting pierre ikke vet at jeg(isabel) er sjenert over?
      Kan du ha flere “x ting pierre ikke visste om meg”

    5. Man ser veldig godt når du selv syns du er pen på snap. Du babler i timesvis og filmer kun trynet ditt.

    6. Du tjener 20.0000k i mnd men du har ikke råd til å shoppe?!? Ikke for 5000k av lønna heller? Det er ikke mye i det hele tatt hvis du tjener såpass bra!

    7. Mange av linkan virka ikje bare sånn at du veit det 🙂 e bare Http.
      Masse fint 🙂
      Bra du får hjælp te økonomien 😀 Sekkert lurt <3

    8. Hei!
      Dette har kanskje ikke noe med dette innlegget å gjøre, men jeg bare lurer.
      1. Hvilket concealer og primer bruker du? hvilket syntes du er best, og vet du om noen bra som ikke er så dyre?
      2. Hvor er det du brukes disse to forskjellige?
      Håper på svar:)

    9. Såå Isabel syntes at hun er pen å så?? Hva spiller det for noe rolle, dessuten har hun jo hele tiden hatt et mål med operasjonene om å bli fornøyd med seg selv. Og da må også hun få lov til å hvere litt dronning! Det er nok sant at hun var like pen før, men hun er minst like pen just nu.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg