JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN IGJEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da er flybillettene i boks. Onsdag neste uke reiser jeg til min kjære hjemby Stavanger, som jeg har et hat/elsk forhold til. Denne gangen drar jeg for både business and pleasure. Jeg skal tilbringe masse kvalitetstid med bestevenninnene mine (savner de alt for mye!), ooog legge meg under kniven igjen. Litt usikker på om jeg kan kalle det det? Dere får bekrefte/avkrefte det senere, når jeg forteller hva jeg skal utføre. Det blir i det minste ikke Istanbul-tur denne gangen, haha. Jeg utfører det på torsdagen, og på dagene som etterfølger skal jeg som sagt ofre all tid og energi på venner. Jeg gleder meg masse til å se dem igjen! Jeg kan ikke utelate å nevne at jeg ble totalt knust forrige gang jeg var der, da jeg oppdaget at min favoritt restaurant hadde lagt ned. Så denne gangen får jeg jakte på et nytt sted som kan ta hjertet mitt med storm!

Etter 20 år i Stavanger, er det absolutt det stedet jeg kjenner mest ro i. På en merkelig måte. Selv om jeg i utgangspunktet ikke har trivs så mye blant menneskene, og generelt følt at jeg har en helt annen mentalitet enn de typiske A4-menneskene som bor på Bryne, hvor jeg bodde de siste årene, er det godt å være der en sjelden gang. Alt er så mye roligere der. Her i Oslo er alle menneskene man støter på stresset og det er fullt liv tjuefire timer i døgnet. Det er den største forskjellen jeg merker på Stavanger og Oslo faktisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg grugleder meg til selve inngrepet, men ettersom jeg skal være i godt selskap dagene etter, blir jeg beroliget likevel! Jeg vet at jeg kommer til å bli veldig fornøyd når alt er overstått, men jeg har kjenner at jeg frykter hele prosessen i forkant. Er dere spente på hva det er? Jeg viser dere resultatet og forteller om alt neste uke. 

74 kommentarer
    1. Hvordan tror du du påvirker din lillesøster med tanke på kropp og utseende? Vil du støtte henne ang operasjoner eller mene hun er bra nok som hun er?

    2. Synes det er dumt at du operer deg så mye for du var finere før og du tror kanskje du blir penere og penere , men desverre stemmer det ikke .jeg tror desverre at Pierre kommer til å gå fra deg fordi du snart Ikke er den pene jenta han ble sammen med

    3. Hei! Jeg er stor fan av både deg og bloggen din, men akkurat det at du hele tiden ønsker å fikse på utseendet ditt gjør meg trist. Du er jo så nydelig! Ikke minst lurer jeg på hva slags påvirkning akkurat dette vil ha for lillesøsteren din. Jeg ser og vet at du er en fantastisk storesøster, men ville du ha likt det om søsteren din kommer til å føle det samme presset du gjør? Men for all del – stå på. Selvom jeg kanskje ikke liker akkurat dette med operasjoner, digger jeg deg og håper du når alle målene du drømmer om.

    4. Isabell! Slutt å fiks sånn på utseende ditt, du er fin sånn du er. Om du ikke er fornøyd med deg selv nå kommer du nok aldri til å bli det! Om du fortsetter i den farten du holder på nå kommer jo ingenting på kroppen din til å være naturlig lenger, alt kommer til å være fikset på! Kunne ønske du kunne sett deg selv gjennom våre øyne, da hadde du sett at ingen operasjon er nødvendig….

    5. Du endrer jo ikke på utseende. Forrige gang du skrev du skulle legge deg under kniven skulle du til tannlegen, nå skriver du at man ikke akk kan kalle det “å legge seg under kniven”. Alle kommentarene om at du ikke burde endre på deg, sant, men du skriver jo ikke riktig betydning…

    6. Du er kanskje den mest dobbeltmoralske bloggeren i Norge. Forrige gang angret du
      på at du fortalte at du skulle operere deg. Det er dager siden du bekreftet angeren din men du gjør det samme i dag. Er du dum eller spiller du?

    7. Når man operere øynene så brukes laser, ikke kniv. Så øynene er det nok ikke. Men, jeg vil absolutt anbefale laser om du har ca 8 – i styrke på øynene. Ps. Svaksynte er bedre elskere XD

    8. Jeg har bare lyst til å si en liten ting sånn generelt. At det å være så sykelig opptatt av utseende som du og mange andre er er helseskadelig, virkelig. Du kan ikke fortsette sånn her, du har blitt avhengig av å fikse på deg. Det vil ikke gjøre deg mer selvsikker, det kommer innenifra. Og du er virkelig nydelig akkurat som du er, og du må stoppe nå og vurdere å få noe profesjonell hjelp kanskje, for det går for langt og alle ser det utenom deg.
      Jeg sier dette fordi det er noe jeg har tenkt på. At det er utrolig trist at en superfin jente som deg skal fikse på alt mulig å prøve å oppnå det perfekte. Og det kommer ikke til å skje om du ikke jobber innenifra først! Værsåsnill å forstå at du normaliserer plastiske opperasjoner og det får unge mennesker til å vokse opp med et sykt bilde av at det er helt normalt og opperere seg hvis noe er feil, og at man må være perfekt. Jeg håper du skjønner hvor mye innflytelse du egt har på unge jenter. For du er en nydelig jente som ikke trenger å fikse på noe utenom ditt eget selvbilde!
      Ønsker det masse lykke til i livet, virkelig! Du virker herlig og håper du får det fint

    9. Synes at det er rart når du sier du skal hjem til Stavanger når du kommer fra Bryne, det vil være som å si at du bor i Oslo men egentlig bor du i Drammen

    10. Unnskyld meg Isabell, men du har nesten nettopp skrevet et innlegg om at du aldri skal henge noen ut igjen, og at du gjorde en stor feil. Men nå gjør du det igjen på Snapchat? Ja, vi er alle mennesker og gjør feil, men synest dette ble veldig dobbeltmoralsk.. Du virker som en flott jente, men du har en stor blogg og mange følgere. Så tenk litt om før du legger noe ut på mystory, blogg, insta what so ever..

    11. Du skriver: Ukens tanke: “Det er ganske personlig og noe jeg sliter ganske mye med for tiden, og det er at jeg har blitt betraktelig mye mer usikker på meg selv.”
      Når man opererer seg så mye, blir man blind på seg selv. Man kan ikke endre på psyken ved og stadig operere seg. Dessuten tar det tid for hjernen å tilpasse seg de ytre endringene; mange ser ikke endringene selv og tenker at de fremdeles ser ut slik de gjorde.
      Tenker du å løse dette med enda en operasjon? Det virker som at du svinger så utrolig opp og ned ift. humør osv. Jeg skjønner ikke at du orker, og jeg fatter virkelig ikke at du ikke gjør noe med det. Coach, trening, meditasjon osv. (bare et tips).
      Jeg har uansett mistanke om at denne overskriften er clickbait (som vanlig), og at du sikkert ikke skal operere deg, slik det fremgår av teksten. Det er synd at du har ødelagt utsteende ditt, trist rett og slett. Du var mye penere før.

    12. Randi: Jeg henger ikke ut noen. Han er siktet og fengslet for grov narkotikasak, og det står over hele forsiden på VG. Det var ikke lenge siden han hang meg ut på sin snap derimot, og jeg svarte ikke. “Finn deg en annen dame da Pierre, faen er du sammen med det plastikktrynet for” blablabla. Karma is a bitch, det er alt jeg har å si. 🙂 Vil ikke påstå at det der er uthenging.

    13. Du er en super fin jente Isabell, enda finere før alle disse inngrepene dine. Pierre synes du er fin som du er, men du tror han ikke eller hva? Tenk om lillesøsteren din vil gå i dine fotspor og gjøre det samme, skal du bare si at hun er for pen? For det hjelper tydeligvis ikke på deg. Tenk om hun driter i hva du synes, og gjør det likevel, da vil du også kunne føle det Pierre føler om dine inngrep.
      Hvis det er “perfeksjon” du vil oppnå, så oppnår du ikke det ved inngrep. Det oppnår du ved å være 100% ekte og 100% deg. Du kommer ingen vei videre ved disse operasjonene.
      Og hvorfor skal du gidde og fortelle om dette inngrepet neste uke, når du ikke engang vil være åpne med oss om det forrige inngrepet?

    14. Hoff.. dåkker lægg dåkker bort i ALT ho gjør.. stakkars menneska.. har dåkker ikke no bedre og finne på om dagan !?? -.-‘

    15. Et lite tips, greit at du er veldig pen og vil vise det. Men må du hele tiden snappe i “perfekt posisjon”, ingen er perfekte hele tiden. Blir sliten av å se på hvor mye energi du bruker på å være pen.. Slipp deg litt løs, lag grimaser, dobbelhake, opp ned, ikke vær så stiv og pen hele tiden.
      Det er derfor jeg syns videoene deres er litt kjedelig, fordi du ikke slapper av og kan være deg selv. Du er jo nydelig og vakker, det vet vi. Men det er så unaturlig å skulle være alltid fra den pene siden, pene vinkelen, pene stillingen

    16. Sikkert øynene eller bryna du skal gjøre noe med. Garantert ikke en operasjon siden hun velger å fortelle det. Alle vet at hun ikke tørr å fortelle sånt, etter den siste

    17. Kjære deg isabell, ikke gjør det! Du er nydelig dom fu er nå og før. Tenk på hvordan du kommer til å se ut når du blir eldre? Vær så snill, trnk på lillrsøsteren din. Du vil vrl ikkr at hun skal gå å legge seg under kniven om hun er misfornøyd med seg selv. Det å fikse på utseende ditt slik kommer ikke til å hjelpe på selvtilliten din. Det hjelper ikke fikse på drt yttre om du sliter med det indre. Det vil kanskje hjelpe i startrn men du kommer til å forstå det etterhvert. Du har allerde skrevet ett innlegg hvor du savner den gamle deg litt, det gjør vi også isabell. Du har blitt så fokusert på utseende at det er skremmende.. du er flott som du er! Plis tenk deg om først!

    18. Casa Gio restauranten har den beste og hjemmelagde italienske maten i stavanger,også er det veldig koselig der.Du burde teste det ut <3 Ellers burde du prøve ut Tango 😉 veldig bra mat der også! Kos deg masse i stavanger. Kanskje vi plutselig sees 😉

    19. Hahaha ikke rart moren din hater deg og du ha bodd hele livet ditt på fosterhjem, du er jo en skam, stakkars lillesøsteren som har en så dum “storesøster” hva skal hun se opp til deg for wow

    20. Skal ærlig si jeg ikke er den største Isabell-fanen som finnes i det landet her, og leser bloggen hennes mest for å få litt tankeløs underholdning (hvis underholdning er riktig ord å bruke). Pleier som regel å lese kommentarer hun får og, skal si ærlig her òg at jeg er enig av en del av kommentarene som blir skrevet der. Men idag virker det som at de enten har gått tomme for fornærmelser, lei av å ta opp det samme maset de gjør hver gang eller bare virkelig har et issues for navler. At dere virkelig kommenterer navlen hennes er det latterligste jeg noen gang har sett tror jeg. En navle! Rart jenter sliter med kroppen sin liksom

    21. Når skal du fortelle om operasjonen du sist hadde? Synes heller ikke du trenger å operere deg mere, du er jo nydelig. Men tenker også på søsteren din, ser hun ligner veldig mye på deg og har blandt annet veldig lik nese som din var opprinnelig. Blir du ikke litt nervøs du fører på henne usikkerhet rundt sitt utsende når du endrer så mye på ditt?

    22. Du overrasker stadig med morsomheter Bella! Men denne gangen er det nok ikke så veldig stor greie, kanskje en laser ting a noe slag. Kos deg velfortjent i Stavanger:-)

    23. Lina: Det er ikke noe bedre å ha stygg diare i kjeften enn å være dum. Det er mye værre faktisk, du burde gå i kroken å skamme deg. Makan til slem kjærring du er. Jaaa det er ikke noe rart at du misunner Isabel utseende, håret, kroppen, økonomien og kjæresten osv men ikke vær riktig like gjennomskubar neste gang du skriver noe slemt, for det virker så stakkarslig og idiotisk. Dessuten så faller det tilbake på deg selv når du uoppfordret slenger vonde stygge ting til en person som aldri hadde sagt noe sånt til deg.

    24. Ville bare fortelle at vi kommer inn på en innlogging og ikke youtube når man trykker på youtubeklipp-bilde “isabel blir psyko forbanna”. 🙂

    25. Herregud, Lina det er du som er en skam! Vet du idet hele tatt noe om alt hva Isabel har vært igjennom??? Nei tror ikke det, for ingen mennesker med et hjerte hadde slengt ut av seg så stygge ting til en jente som hadde det vondt i sin oppvekst, og som et uskyldig lite barn kom i fosterhjem av alvorlige grunner. Lite voksent av deg, og det er ikke rart det er krig i verden når ondskapen dukker opp i ei bitter jente som Lina bare pga en litt jålete blogger.

    26. Hu derre ‘ Lina’ høres ikke vettu ut, nei det e hu itt næææææ. Hva feiler det henne Lina tro, sikkert en diagnose som trigger henne sier samboeren min:-) ha ha ha ha ha hi hi

    27. Skal du snart fortelle hva det forrige inngrepet gikk ut på? Vi kommer til å støtte deg, er så spent!

    28. Hei Isabel:-) Jeg skjønner ikke hvordan noen har samvittighet til å komme med noe så urettmessige og krenkene kommentarer som Lina over her, blir helt paff. Tror det bare dreier seg om ei 11 år gammel jente ut i fra setningene å tyde. Håper og tror at voksne, voksne ungdommer kan oppføre seg på et litt annet nivå:) ha en fin kveld Isabel

    29. Til Lina over: Hei, neste gang du skal skrive noe til noen så burde du få en voksen til og stå ved siden av deg så det ikke blir så usakelig og dumt:-) godt tips bare.

    30. Herregud! Hva skjer med folk???? Dere er sykt ‘kule’ som tør å sitte hjemme bak skjermen å mobbe. Skaff dere et liv. Nå som det er snakket så mye i media om mobbing er det utrolig at noen ikke klarer å forstå hvor ille det faktisk er!!!! Isabell<3

    31. Vil anbefale Egon i Stavanger sentrum, kjempe digg mat, og de har alt mulig!! Kan minne om Fridays, bare mye bedre!!

    32. For noen stygge kommentarer, ikke bry deg! Håper ikke du skal operere deg, at det heller bare er en laser operasjon eller noe i den duren 🙂 du er jo så fin som du er 🙂

    33. Syntes jeg leste på spørsmål fra leserene dine at du ikke hadde planer om flere operasjoner. Håper for all del det er laseroperasjon 🙂 Husk på du er fin som du er <3

    34. Slik som folk kommenterer – “faen du er stygg hvorfor skal du operere deg:PPPp”, hvorfor? Fordi folk som dere er så jævla frekke i “kjeften” over er kommentarfelt. Tipper foreldrene deres er stolte av dere. Tipper også dere hadde turt å si alt det stygge om dere møtte Isabel på gata 😉 eller ikke. Voks opp people, Isabel er det ingenting galt med, men at verden består av folk som dere. Gratulerer, dere utgjør verdens største folkeplage.

    35. Men du skrev jo i ukens spørsmål forrige uke tror jeg det var, at du ikke planla noen flere opprasjoner!! Skal du sette botox i øyemuskelen for å få bedre syn? Det har jeg gjort det funket bra! Men jeg er kjeløyd da! Du er dritkul å pen. Syns egentlig det er litt kult at lipplineren din er mørkere! Så var unødvendig av h*n lenger oppe at det var dritstygt for det er det ikke!! Lykke til med det du skal!!

    36. Skjønner godt at Isabel ikke vil si hva hun har opperet når jeg ser de kommentarene lenger oppe her! Det er mange som støtter deg å mange nett-troll! Men drit i dem! De er ikke så tøffe i trynet når det kommer til stykke!
      En ting til!
      En ting er å si at du syns hun er pen å ikke trenger å operere seg! Men å gå på personangrep, sånn som “Lina” det er ikke nødvendig! Det er forferdelig dårlig gjort, det er utrolig vannskelig for et lite barn å bli tatt fra familien sin, selv om det er det beste for barnet i mange situasjoner. Det å skal angripe på den måten å si at moren hennes hater henne osv. Det er så utrolig uhyggelig! Hva er vitsen? Får du det bedre av å skrive noe sånnt? tenkt på det før du poster kommentaren, får jeg det bedre? Hvorfor skriver jeg dette? Hva har hun gjort mot meg? Vær gode medmennesker. Uansett hvis man ikke liker bloggen så hvorfor leser du den da? Hvis du syns det bare er dumt så ikke les bloggen da! Du selv har valgt det! Ditt Valg å Isabel har rett til å skrive det hun skriver på sin blogg!!!
      Isabel du er bra, du er god! Å jeg elsker bloggen din! Fortsett med det!!

    37. Så utrolig mange stygge kommentarer! Regner med ikke dere er perfekte heller.. konstruktiv kritikk er en ting, men de som skriver “å stygg lipliner, you’re welcome” og mye slikt bare for å være ekkel (og anonym i tillegg) er mye mer tragisk. Jeg støtter ikke å legge seg under kniven utenom enkelte tilfeller (skader fra feks brann osv), men får da være måte på stygge kommentarer.

    38. Omg dere. Det er jo ikke en laser operasjon. Hun skriver jo at hun skal under kniven.. hun har vel mer mellom ørene at hun vet at laser og kniv er to forskjellige ting. Men Du burde skaffe deg hjelp snart. Du kan ikke holde på sånn. Virker som du er manisk.

    39. Håper du har det bra! Dumt at folk er nødt til å dømme deg når de ikke vet hvorfor du legger deg under kniven. Hvem vet om du hadde gjort det fordi du var syk? Syns det er umenneskelig av mange i dette kommentarfeltet å bare hive ut masse bullshit og negativitet.

    40. fust operere du pupper så ikkje passe kroppen din, så operere du en bitteliten nase som ser du ser lang vei e operert, og som ikkje passe fjesformen din. for å så operera rompå di(??) hvis du tror dette komme te å gleda deg om 10-20 år fra nå så tror eg du komme te å treffa ein vegg. silikonen komme te å se heilt forjævlig ud , å hvis du ikkje har lika mye penger te då så tror eg du komme te å slida veldig mye mer med selvtilliten din når du har en utrent kropp med gammel silikon, i forhold te hvis du hadde bare holdt kroppen din i form å fått ein real assXD

    41. Må bare si at jeg ser veldig opp til deg! I det siste har det vært veldig vanskelig, men å lese bloggen din får meg til å slappe av og roe ned nervene, noe som ikke skjer så ofte..
      Håper operasjonen blir vellykket og at du blir fornøyd. Må bare spørre om du har fortalt om den forrige operasjonen din enda? Isåfall er det noe jeg har gått glipp av!
      Jeg digger deg Isabel! du er rå uansett syns da jeg!

    42. Fy f… før dere over kaller isabell “hodeløs”, kan dere se selv på hva dere bruker tiden deres på å publisere. Mind your own business.

    43. hva har du egentlig igjen som ikke er opperert? du burde ikke blogge, eneste du skriver om er operasjoner.. du skal liksom være en alle ser opp til! eneste du gjør er å prøve å vise verden at de må fikse utsende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg