DAGENS SHOOT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

«ME ME ME ME ME»

Sorry for spam – sånn går det når man blir over gjennomsnittet fornøyd med shooten. Heh wups! 😉 I dag synes jeg at både håret og sminken min er on fleek! Det er viktig å verdsette disse dagene hvor man faktisk er tilfreds med utseendet. Det finnes selvfølgelig tusen viktigere saker enn utseendet, men det skal være lov å sette pris på seg selv likevel! Hva synes dere om jakken forresten? Jeg vet ikke hva jeg synes, meningene mine er fifty-fifty. På den ene siden synes jeg den er edgy og kul i og med at den er litt annerledes. På den andre siden er den kanskje litt vel spesiell? I don’t know. Fortell meg gjerne hva dere synes! Jeg har forresten kjøpt den her. 🙂

Jeg skal straks avgårde på et møte, deretter bærer det videre på tusen forskjellige ærender. Senere skal jeg på middagsdate med jenta mi Raija, før kvelden avsluttes med brynstime. Jeg har en hektisk, men innholdsrik dag fremfor meg! Akkurat slik jeg liker det. Ønsker dere en super fredag videre. Hold ut, snart er det jo helg! Stor klem fra en overfladisk Bella. 

43 kommentarer

Siste innlegg