PAYBACK IS A BITCH

 

Husk å subscribe til YouTube-kanalen vår HER for nye videoer!

34 kommentarer
    1. Jeg trodde du sa på snap at du ikke kommer til å poste noe om videoene på YouTube på bloggen, fordi det blir så mye av det?😀

    2. S: Det var ikke det jeg sa 🙂 Jeg sa at jeg ikke kom til å poste ALLE videoene på bloggen, så derfor er det lurt å følge oss på YouTube for å få med dere absolutt ale videoer som kommer ut 🙂 Klem!

    3. Der var artig helt til du ble sur på slutten av videoen. Høres jo ut som om du ikke tåler å få igjen i det hele tatt. Kaster ting på stakkars pierre og blir drit sur. Hadde ikke tørt å komme på gæli side med deg hvertfall. At du i det hele tatt tør være så “voldelig” og grinete på video, fremstår jo som den sutre dama jo. Blir du ikke flau over egen oppførsel? 😅😅

    4. Herregud la henne nå få bli sint?! En helt naturlig reaksjon når noen er “slemme” mot deg. om hun bare “ååå kniiiis hihihhh”, så hadde det også blitt feil og fått kommentarer om fake.
      Aldri bra nok

    5. Haha morsom video!! MEN, dere lager videoene altfor lange. Blir fort veldig kjedelig med alt det uinteressante dere tar med.. 🙁

    6. K : frekk ? Jeg påpeker bare sånn hun fremstår på videoen ? Er ikke noe frekt ved det vel? Men når hun reagerer med å kaste ting etter han, så blir vel det litt i overkant, og da blir det jo ikke noe morsomt å se på når hun skal klikke helt for en liten prank når hun nettopp har gjennomført 3 på pierre? Lol

    7. Synes du overreagerte veldig på videoen Isabel..når du er med på leken så må du også tåle steken, synes du ikke det selv?? Pierre tok det hele greit, og han ble ikke voldelig og så sur som du ble..så det synes jeg ikke var fortjent ovenfor Pierre..

    8. Haha, lo så jeg fikk magesmerter 😂 Men du, jeg lurer veldig på hvor man kan få kjøpt slikt smykke Pierre har kjøpt til deg?

    9. Synes ikke hun nødvendigvis overreagerte, ingen fasit på hvordan man reagerer når man sjokkvåkner på den måten og ikke har sovet på et døgn.. Rimelig i koma tenker jeg hun var… Kom ann da folkens, videoen var jo bare gøy😊

    10. Så morro å følge dere gjennom vlogs! Har selv fulgt med på utlandske youtubere i mange år nå, kanskje du kan lage et innlegg om hvilke youtubere dere liker å se på? 🙂

    11. Lenge siden jeg har lagt igjen noen kommentar her… men jeg leser hver eneste dag! Og må bare si at du og Pierre er SÅ goals!! Ler meg ihjel og dere er så søte:-) har kjæreste men blir nesten litt sjalu på dere, så fine sammen<3 stå på videre dere to!

    12. Haha, dette var morsomt! De prankene dine var veldig bra… Lo meg i hjel! Er ikke rart man reagerer med å bli litt sint når man blir vekket på den måten når man endelig har sovnet etter å ha vært våken i over et døgn, lol folkens.. Ikke klag på alt! Dere hadde sikkert ikke vært noe bedre selv heller, haha.

    13. Hahaha! Herlig! Dette var den beste av videoene dere har laget 😀 synes du viste ei veldig morsom side av deg her 😀

    14. Hei
      Ser det har vært mange tips og triks for at dere kan redigere videoene deres bedre, men virker ikke som dere helt får det til enda. Kanskje det hadde vært en idee og ansatt en klippe student fra filmskolene i oslo? Som for eksempel Noroff fagskole eller høyskolen? Hadde vært veldig artig å sett videoene deres i “riktig” type klippe metode. Vet flere av studentene hadde hoppa i taket av ett eventuelt tilbud om dette
      Mvh silje

    15. Du er helt syykt hvor mye penere du er uten all den lippglossen og sminken. Mye mye finere, søtere og det lyser “naturlig pen” av deg. Etter min smak ødelegger du det med all den sminken. Går fra Nydelig til tacy og overkill. Bare et tips fra meg. Jeg pleier å tenke når jeg ser deg på video med all den sminken “Jeeze minner litt om drag” for å være brutalt ærlig. Og det er fordi de bruker mye smkinke ikke fordi du ser mandig ut. Men nå tenkte jeg med en gang jeg så. Hærlighet så pen Isabell egentlig er. Prøver ikke være frekk. Vil vare gi deg et tips og føler jeg må si det brutalt ærlig for at du skal skjønne hvor stor forskjellen faktisk er. Litt sminke er fint. Men ikke overdriv sånn da. Klem

    16. Dere burde abselutt korte ned videoene, blir litt vel langt med 20 min. 10 min maks! Faller fort ut og har gjerne ikke tid til å sitte 20min for å se på en video. Ellers hva syns de dere leier om at dere driver å kaster vann rundt i leiligheten? Tørket det jo ikke opp heller med en gang.. lite respekt for andres leilighet og ting som dere låner spør du meg?

    17. Nooo, ikke kort ned videoene deres. Det er jo kalt en episode, ikke bare et klipp. Pierre gjør en knallbra jobb med redigeringen synes jeg. Stå på videre dere to!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg